![]() Er der nogen som har nogle gode fif til hvor man parkerer i nærheden? |
Amino grill aften KBH - 22. juni klokken 17.00
|
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
![]() |
Skal man tilmelde sig eller kan man bare dukke op? Skal man have noget med eller betale? |
Anne Fogel - smykker med mod
Har sendt dig en PM ![]() Til andre som gerne vil have tips om hvordan i parkerer gratis i nærheden, sig til så får I også en PM. Anne Fogel: Ja tilmelding er rart, så ved vi hvor mange visitkort der skal medbringes :-) Et par dage ingen laver Brian (antager jeg) en liste over hvad der skal medbringes, inddelt i ens propertioner og så kan man melde på der hvad man vil tage med... Går ud fra at hver mand (m/k) selv sørger for drikkevarer. |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Til, til, til ![]() |
Jeg er ikke den store ekspert i "fordeling af madvarer til grillarrangementer", så jeg håber der er andre, som kunne skyde sådan en fordeling igang... Ellers stjæler jeg nok bare den fra sidste år ![]() Anne fogel --> skal jeg skrive dig på listen ? |
jeg fik lige et lille hint fra Kristian, så jeg kaster lige en fordeling i spil med det samme: 1: Pølser i en LÆKKER kvalitet 2: Røde bøffer 3: Flere Røde bøffer/eller Hjortekød :-) 4: Koteletter 5: Kylling 6: Hvidløgsflutes, pølsebrød og 2 lækre friske brød fra bageren 7: LÆKKER Salat + evt. dressing til 8: Kartoffelsalat og kartoffelchips 9: Sennep, Ketchup, Barbecuedressing, Mayo, Smør 10: Grillkul 11: Bordpynt 1 til 5 kan efter min mening godt ændres til noget andet kød, hvis det passer bedre! Ellers er det bare først til mølle... |
1: Pølser i en LÆKKER kvalitet 2: Røde bøffer 3: Flere Røde bøffer/eller Hjortekød :-) 4: Koteletter 5: Kylling * 6: Hvidløgsflutes, pølsebrød og 2 lækre friske brød fra bageren (Kristian aka cygnet) 7: LÆKKER Salat + evt. dressing til 8: Kartoffelsalat og kartoffelchips 9: Sennep, Ketchup, Barbecuedressing, Mayo, Smør 10: Grillkul 11: Bordpynt, bestik, glas og tallekner. Skal vel lige siges at den der tager de enkelte ting, sørger for at tingene bliver helt godt. Altså den der tager grillkul med sørger for der bliver tændt op i grillen. Bordpynt at man dækker op osv. |
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
*1: Pølser i en LÆKKER kvalitet - Brian 2: Røde bøffer 3: Flere Røde bøffer/eller Hjortekød :-) 4: Koteletter 5: Kylling * 6: Hvidløgsflutes, pølsebrød og 2 lækre friske brød fra bageren (Kristian aka cygnet) 7: LÆKKER Salat + evt. dressing til 8: Kartoffelsalat og kartoffelchips 9: Sennep, Ketchup, Barbecuedressing, Mayo, Smør 10: Grillkul 11: Bordpynt, bestik, glas og tallerkner. |