Er stole problemet løst? Og da der ikke har været protester tror jeg at jeg hopper på kalv. |
nej nej...hvem har dog det:-)
jeg mener blot at amino er ikke så atypisk fra andre fester;-.)
kom SÅ ned på nini''s........
Er stole problemet løst? Og da der ikke har været protester tror jeg at jeg hopper på kalv. |
![]() |
Gæt hvem der vandt bordfodbold? Go'' nat - av, av.. Lidt halv fuld blev man da. Vi snakkes ved i morgen. Hold kæft hvor er Amino''er bare fede mennekser!! |
www.nfdesign.dk
![]() Jeg smider lige en takker for igår ![]() Bordfodbold, hvor og hvornår skete det?...........Jeg gik nu også tidligt ![]() |
Sikke en aften - det har stadig aldrig været regnvejr på en AMINO grill aften, lækkert at vi kunne holde os til Plan A. Rigtig lækkert med det store fremmøde, ca 20 stykke og en klart tegn på hvor hyggeligt var vel at de første først tog afsted da klokken havde passeret tolv. I den anden grøft, var så de sidste - det var sgu sjovt at se folk (ikke nogen aminoer) hoppe i Nyhavn & hvilken tricks det krævede at få betjening på Hong Kong. (Cafe Louise VAR åben da jeg cyklede forbi på vej hjem, så festen kunne sagtens have forsat efter klokken 6 ....) Kort sagt - tak for igår. |
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
Ja, det var en svært hyggelig aften/nat. Lidt træt er man vel stadig... Så også et tak for i går hefra... Cygnet: Du ligger nr. 1 på ure i min google, så det var ikke et fatamorgana du så i går ;-) |
Jeg ved faktisk ikke helt hvorfor jeg allerede er oppe ![]() Der blev sgu diskuteret en masse spændende ting i går, det er virkelig fedt at opleve at vi kan få vendt så mange meninger i løbet af aftenen. Det var også dejligt med en omgang af jantetæskeren :-) Jeg skylder en øl på Cafe Louise næste gang, jeg synes ikke rigtigt at jeg kunne holde til mere! --> også nummer 1 her! flot klaret... |
Det var vist Brian der spurgte på et tidspunkt om ikke al den snak om søgemaskiner og web var lidt kedelig/uinteressant/irrelevant for mig at sidde og høre på, og hvis andre skulle dele den bekymring, må jeg da lige fortælle at jeg jo har et bijob 37 timer om ugen som it-supporter og er lidt af en nørdet gadgetelsker selv, så jeg syntes snakken var meget interessant! Og så må jeg simpelthen bøje mig i støvet for jer 18-19-årige direktører som har kastet jer ud i det. Det er virkelig inspirerende at se, og meget, meget spændende at følge jeres fremgang! Håber vi ses meget snart igen. Og at jeg snart får noget at fortælle om i jantetæskeren. ![]() ~ En træt Anja |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ~ Anja |