Har kannibalerne noget imod hvis jeg tager kalv med i stedet for de røde bøffer. Hvis det støder jeres mandighed skal jeg nok lade være og gå efter de ypperste fedtmamoreret stykker velhængte bøffer |
Amino grill aften KBH - 22. juni klokken 17.00
Anne Fogel - smykker med mod
Nicolai, kan man holde hos Jer? (altså bilen). |
Så er der købt 3kg kartoffelsalat og et par poser kartoffel chips :-)) Bliver hyggeligt. Kommer der senere én nærmere adresse på mødestedet? |
Mediamus --> Nej der er en bum som forhindrer indkørsel, kun dem som betaler en pæn formue for parkeringspladser har adgang, men brug den parkeringsplads jeg sendte til dig tidligere - det er lige på den anden side af gaden... Hvis andre skal have tips til parkering af bil, så giv mig en besked - vil ikke skrive det offentlig så bliver som PM Cykler og andet småt kan parkeres i gården Adressen er Bredgade 71A, 1260 Kbh K Det er den røde bygning, ind af porten og til venstre. Her er et kort som I jo nok kan se, er der ikke langt fra Kastellet :-) For god ordens skyld: Det er forbudt at komme før kl. 18.00 - nogen af de andre har et møde som først slutter kl 18.00 og det har jeg selvfølgelig lovet at vi respekterer. Til gengæld kan vi blive lige så længe vi vil... Jeg forslår vi mødes på Ninis Tapasbar til en øl fra kl 16.00 og frem - det er ikke mere end 15 min. gang fra kontoret (sig lige til hvis I kommer der, gider ikke stå der mutters alene ![]() |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Jeg mener der er et lille stativ med til nogle modeller, men vi prøver at finde ud af noget. Vi kommer da gerne forbi Ninis, så vi også kan få set den :) - men først ved en 17-tiden desværre. |
www.nfdesign.dk
Hej Nicolai, Jeg skal nok dukke op til en øl kl. 16 på Ninis Tapas, så du ikke skal sidde helt alene ;-) Ved ikke om Christina når det... Hilsen Kristine |
Hejsa sas Jeg har Ringet til anders som EJER ninis, og spørger om ikke også han har lyst til at joine os. Jeg har holdt Speednetworking derinde, og snakker sjældent/jævnligt med Anders, så lad os håbe han kan sige hej. Jeg har inviteret en IKKE amino med - En vinbonde fra frankrig, som tager noget dejlig vin med(sjovt nok) - han hedder Jens Peter - men i kan kalde ham Jean Pierre............ Hep! |
En lidt sen tilmelding, men jeg dukker også op på Nini''s ved 5 tiden. Hvilken type proviant er der størst behov for til efterfølgende. Drikkevarer? |
du skal være velkommen, Jesper! Jeg tror at en omgang af de grønne ville være godt! |