Vi laver vel en fordeling over mad mm som skal medbringes og så kan folk melde på... en god gammeldags sammnskuds-grillfest :-) Spiste i øvrigt frokost ved Kastellet i dag og kan berette at der er meget meget varmt, meget meget grønt og meget meget lækkert. |
Amino grill aften KBH - 22. juni klokken 17.00
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Hej Brian, Hvor mange har tilmeldt sig, og foreligger der en ''s.u.'' dato? |
Jeg har noteret følgende indtil videre: Nicolai Lønne cygnet Ania Juliussen + datter Cydone ITechnic (Kasper Christjansen og Mads Agersten) STEENBECK ?? Jeg regnede med at give folk chancen indtil lørdag/søndag, så vi kan nå at lave en fordeling i næste uge... Men håber at der er et par stykker, som har lyst til at deltage! |
Hej Brian, Du må endelig skrive mig på, bliver sjovt at mødes udenfor den virtuelle verden :-)) |
VH Claus |
Jeg heller ikke selv deltaget før (udover aminoTastic) så bare rolig, og de "garvede" har lovet ikke at bide... De tilmeldte er nu: Nicolai Lønne Brian Nielsen cygnet Ania Juliussen + datter Cydone ITechnic (Kasper Christjansen og Mads Agersten) STEENBECK Claus64 |
|
Når vi er sultne så jagter vi - når vi er mætte så vandre vi fredeligt rundt sammen med gazellerne og zebraerne Konklusion: Vi bider ikke, hvis de nye medbringer mad ![]() (meget mad, særligt kød! Bøffer, bacon, røde pølser etc., etc.) |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline