Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er de tre bedste, konkrete råd til søgemaskineoptimering?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ulla,

Tillykke med opstarten og velkommen i de selvstændiges verden.

Helt konkret, tre ting du skal gøre vedr. SEO på www.coachingograadgivning.dk:

1.
Få lavet sigende og ordentlige sidetitler, ligenu bliver dine sidetitler dannet ud fra dine menu-punkter.
http://www.amino.dk/blogs/frankhellerupmadsen/archive/2011/01/13/skriv-f-230-ngende-titler-og-meta-descriptions.aspx 

2.
Bestem dig til om du bruger www.coachingograadgivning.dk eller coachingograadgivning.dk som primær URL og få lavet 301 redirect. Som det er nu har du problemer med duplicate content, idet din side både vises med og uden www
http://www.amino.dk/forums/t/127274.aspx 

3.
Kom igang med at få nogle links til din side, du kan f.eks. starte med at få et link i din signatur her på Amino.
http://www.amino.dk/wikis/faq/hvad-er-amino-signatur-og-hvordan-laver-jeg-den.aspx

Der er en del andre ting du skal have kigget på, men det her er de tre jeg ville tage fat i først.

Held og lykke med forretningen :-)

/Brian 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:56

De 3 vigtigste ting , jeg synes der betyder meste Smile

1 hav orden i forretning = så kommer meget af sig selv, dem som gerne vil linke til en

2 lav siden unik nytænkende =  så kommer links nogle af sig selv de mere værd

3 få orden optimeret titlen godt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 1147
Skrevet kl. 16:54

I Love SEO:

Vil også lige tilføje mine 3 bedste råd når nu det er hvad posten handler om.

1: Hav godt, unikt og relevant indhold

2: Få optimeret dine titles ordenligt

3: Lav god linkbuilding, og pas på når du gør det

Der ligger selvfølgelig rigtig meget bag hvert af de 3 punkter, og vil ikke have du tager det alt for bogstaveligt da du så vil mangle en masse ting. Jeg mener dog at disse 3 hovedområder er de absolut vigtigste.

Det skal også siges, at dette er generelle råd til alle. Jeg har ikke kigget på din side.

Lige mine ord :-) også burde du nok også få noget social media strategi ind over :-)

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:18

@ Tom

Han har nu ret.

@Trådstarter

Få styr på din onpage seo, det vil sige (meta tags, text, h1 h2 h3, fed skrift, intern linkbuilding, navngivning af billeder) alt det der og mere til. - Derefter skal du have lavet dig en linkbuilding strategi, hvis du ønsker rådgivning omkring seo, så kontakt mig på skype; esorensendk - Så kunne vi evt. finde en billig amino pris for det :-)

vh Emil Sørensen

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 17:21

De andre har næsten nævnt det men hvis det skal koges helt ned vil jeg mene disse 3 hovedpunkter er de vigtigste:

Indhold

Meta

Linkbuilding

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 7. Jun 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:33

1000 tak for de mange konkrete og indsigtsfulde råd. Og så hurtigt de kom. Jeg går i weekenden i gang med at omsætte de første af jeres råd til praksis på www.coachingograadgivning.dk

Venlig hilsen

Ulla Vestergaard,

Coaching og rådgivning, Aalborg

Fra kbh
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 320
Fra  God Krop aps Skrevet kl. 20:35

ucrådgivning:
Er der nogen, der har to-tre, konkrete råd til hvad jeg kan gøre? 

Nu spørger du godt nok efter de 3 bedste råd, men jeg vil nøjes med at give dig ET :)

Google SEO eller søgemaskineoptimering eller fx. hvordan søgemaskineoptimerer man eller how to SEO og se om du ikke kan finde nogle gode fora eller sider, hvor der står en masse brugbare ting.  Det vil klæde dig lidt bedre på til at forstå hvad folk snakker om når de vil hjælpe og når der er sælgere der ringer til dig for at tilbyde SEO af dit website!!!

Et af de links der hurtigt dukkede op var http://www.ktj-media.dk/produkter/soegemaskineoptimering-seo/gode-raad-til-soegemaskineoptimering/

men du kan helt sikker finde steder hvor der bliver gået meget mere i dybden.

Jeg ved ikke hvor meget du får i lightversionen, men jeg har hørt det er en del, så se efter rosenstands seolex. Så er du godt på vej.

Vh Rasmus

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 20:48

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Tilmeldt 7. Jun 12
Indlæg ialt: 3