Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feed back på side om rådgivning omkring valg af telefoni

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 19. Apr 07
Indlæg ialt: 7
Fra  opiido group Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Har i mulighed for at hjælpe med lidt feed-back på min hjemmeside der sælger rådgivning om valg af mobilabonnement, selskab, netværk og mobil til privatkunder? Alle kommentarer er velkommen, håber på at kunne få nogle gode input til at gøre den bedre! 

Siden kan findes her: http://opiido.dk

Kan du li' opiido.dk ?

Afstemning om siden opiido.dk er noget ved :-) 

• Ja (33,3%)
  • Ikke noget særligt (16,7%)
  • Nej (50%)
  • Totalt antal stemmer: 6
Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 207
Fra  BizzBuzz Skrevet kl. 10:31

Der er ingen der vil lægge en ordre før du kan fremvise cases og få nogle testimonials. Jeg ville foreslå at man ud for hvert grønne hak i din service kunne læse mere om hver fase og med beviser for at det virker.

Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 10:33

Er dette en velkendt service? Altså er det tit at folk gør brug af sådan en service?

Fra København
Tilmeldt 19. Apr 07
Fra  opiido group Skrevet kl. 10:46

Hej Hofman!

Mange tak for din feed back! Jeg vil helt sikkert tage nogle testimonials med på sigt (når de kommer i hus), tak. God idé med "mere info" i de grønne hak - selvom det udfordrer mine kode-evner ;-). Det tyder på der skal beviser på bordet - det må jeg arbejde på. 

mvh.  HoP

opiido.dk

Fra København
Tilmeldt 19. Apr 07
Fra  opiido group Skrevet kl. 10:48

Emil Engholm:
Er dette en velkendt service? Altså er det tit at folk gør brug af sådan en service?

Hi Emil!

Næh, det er det endnu ikke, men tænkte på det burde være det. Der er vildt mange der betaler for meget for deres telefoni, så dette kunne da være en hjælp til dem der ikke gider at sætte sig ind i alting selv. 

Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 10:50

Okay. Hvilken markedsføring form har du tænkt dig at benytte dig af?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:04

hvorfor skal det koste kroner før man ved om man kan spare kroner overhovedet

Hvad med man indsætter hvad man bruger kroner og snakker sender sms og du skriver tilbage du kan spare x kroner uden at oplyse hvilken udbyder det er , det vil klart få folk mere til at vælge ydelsen , klart du vil analyser enkel gange gratis men jeg tvivler på der er mange der overhovedet vil udfylde vis det koster 249 kroner på forhånd , jeg ville i hvert fald ikke betale før jeg ved om jeg kan spare nogle kroner .

Desuden dækning hvor bor du ikke alle dækker lige godt i hele Danmark så et dækning kort skal du også side med , man indtaster sin bopæl og du adgang hvor hver enkel dækker i Danmark , en sælger vil tit siger vi dækker alt , men når det kommer til stykket er der ingen dækning visse områder

husk desuden en kontakt siden med kontaktformular og med standard info hvem er du samme med dit cvr nummer husk lige ledes også ligge cvr nummer i fodnoten på siden , disse ting vil klart også styrke troværdigheden på siden.

google plus som social medie der er det bare med at komme i gang i flere lande er det allerede populært og husk plus sider kan betyde en del nu http://www.concept-i.dk/blog/google-plus-guide.html

skrift typen den lidt lyse ovenpå den lyse baggrund, den kan være lidt svært at læse vis du sider udenfor et lyst sted .

lidt ekstra ideer her er der

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 19. Apr 07
Fra  opiido group Skrevet kl. 11:04

Emil Engholm:
Okay. Hvilken markedsføring form har du tænkt dig at benytte dig af?

Jeg havde tænkt at starte med lidt SEO, samt noget Google AdWords. AdWord er selvfølgelig lidt dyr på keywords (også long tail) der relaterer til telefoni. Men det handler også om at se om det er et produkt der er interessant for folk - så starten er lidt af en test. Men det er et rigtig godt spørgsmål. Jeg er klar over besøgende ikke vælter ind bare fordi man har lavet en side, men må nok lige overveje markedsføringen lidt mere. Havde faktisk også tænkt på at lave en lille manuel DM der kunne deles ud i fx, 1000 stk, (med speciel landing page) for at måle konverteringen. Herudover leger jeg med kortvarig rabat på produktet, men her vil jeg nok bruge sociale medier i stedet, men det kunne også være en sekundær DM.

Lige angående produktet: Efter at have arbejdet med tele i mange år synes jeg bare at det spørgsmål der bliver stillet aller oftest er "Nå, hvor får jeg så billigst "xx" abonnement eller "yy" telefon?" Så det ville jeg lige prøve at honorere på et lidt højere niveau end ved at der blot bliver indtastet x antal minutter og y antal sms'er i en beregner. Det nytter nok ikke så meget at have den "billigste regning" når man ikke har noget dækning, eller har en fejl hvor man ikke kan komme igennem til kundeservice

HoP

opiido.dk

Fra København
Tilmeldt 19. Apr 07
Fra  opiido group Skrevet kl. 11:11

Mikael christiansen:

Hvad med man indsætter hvad man bruger kroner og snakker sender sms og du skriver tilbage du kan spare x kroner uden at oplyse hvilken udbyder det er , det vil klart få folk mere til at vælge ydelsen , klart du vil analyser enkel gange gratis men jeg tvivler på der er mange der overhovedet vil udfylde vis det koster 249 kroner på forhånd , jeg ville i hvert fald ikke betale før jeg ved om jeg kan spare nogle kroner .

husk desuden en kontakt siden med kontaktformular og med standard info hvem er du samme med dit cvr nummer husk lige ledes også ligge cvr nummer i fodnoten på siden , disse ting vil klart også styrke troværdigheden på siden.

google plus som social medie der er det bare med at komme i gang i flere lande er det allerede populært og husk plus sider kan betyde en del nu http://www.concept-i.dk/blog/google-plus-guide.html

skrift typen den lidt lyse ovenpå den lyse baggrund, den kan være lidt svært at læse vis du sider udenfor et lyst sted .

Hej Mikael!

Fedt i giver så gode tilbagemeldinger. Det er faktisk en rigtig fed idé med at give en tilbagemelding med besparelsen først - selvom man kunne frygte en masse arbejde uden indtjening. Tror du en "penge tilbage" garanti hvis man ikke finder noget der er tilfredstillende kunne være tilstrækkeligt? Det med CVR-nr. giver også god mening ;-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:20

HoP:

Mikael christiansen:

Hej Mikael!

Fedt i giver så gode tilbagemeldinger. Det er faktisk en rigtig fed idé med at give en tilbagemelding med besparelsen først - selvom man kunne frygte en masse arbejde uden indtjening. Tror du en "penge tilbage" garanti hvis man ikke finder noget der er tilfredstillende kunne være tilstrækkeligt? Det med CVR-nr. giver også god mening ;-)

Tilbage garanti det tror jeg kan give problemer, jeg tror mere man gøre folk nysgerrig , det tror jeg derimod sælger dit produkt  rigtigt godt , nogle vil nok ikke betale vis man spare 50 kroner om måneden selv om dit beløb er tjent ind på 5 måneder  andre vil have større besparelser før betaler og nogle meget mindre så i stedet for sætte en mindste beløb man kan bespare så er den bedste løsning bare at oplyse du kan spare x kroner så rammer du både dem som gerne betaler for at spare 25 kroner måneden og dem som gerne vil spare 250 kroner om måneden før de vil betale , da klart nogle mennesker gerne vil have hurtige besparelser vis de vil betale og andre mindre kroner  før de vil betale

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)