hvorfor skal det koste kroner før man ved om man kan spare kroner overhovedet
Hvad med man indsætter hvad man bruger kroner og snakker sender sms og du skriver tilbage du kan spare x kroner uden at oplyse hvilken udbyder det er , det vil klart få folk mere til at vælge ydelsen , klart du vil analyser enkel gange gratis men jeg tvivler på der er mange der overhovedet vil udfylde vis det koster 249 kroner på forhånd , jeg ville i hvert fald ikke betale før jeg ved om jeg kan spare nogle kroner .
Desuden dækning hvor bor du ikke alle dækker lige godt i hele Danmark så et dækning kort skal du også side med , man indtaster sin bopæl og du adgang hvor hver enkel dækker i Danmark , en sælger vil tit siger vi dækker alt , men når det kommer til stykket er der ingen dækning visse områder
husk desuden en kontakt siden med kontaktformular og med standard info hvem er du samme med dit cvr nummer husk lige ledes også ligge cvr nummer i fodnoten på siden , disse ting vil klart også styrke troværdigheden på siden.
google plus som social medie der er det bare med at komme i gang i flere lande er det allerede populært og husk plus sider kan betyde en del nu http://www.concept-i.dk/blog/google-plus-guide.html
skrift typen den lidt lyse ovenpå den lyse baggrund, den kan være lidt svært at læse vis du sider udenfor et lyst sted .
lidt ekstra ideer her er der