Tilbage garanti det tror jeg kan give problemer, jeg tror mere man gøre folk nysgerrig , det tror jeg derimod sælger dit produkt rigtigt godt , nogle vil nok ikke betale vis man spare 50 kroner om måneden selv om dit beløb er tjent ind på 5 måneder andre vil have større besparelser før betaler og nogle meget mindre så i stedet for sætte en mindste beløb man kan bespare så er den bedste løsning bare at oplyse du kan spare x kroner så rammer du både dem som gerne betaler for at spare 25 kroner måneden og dem som gerne vil spare 250 kroner om måneden før de vil betale , da klart nogle mennesker gerne vil have hurtige besparelser vis de vil betale og andre mindre kroner før de vil betale
Udfordringen ved at angive besparelse er at den kun er vejledende - for det afhænger jo i sidste ende af hvor meget der ringers. Så hvis en kunde køber ind på produkter ved at være stillet en besparelse på 50 kr./md. i udsigt, og han/hun så ringer dobbelt så meget som normalt får man sikkert klager ind på det. (Besparelsen ville her faktisk være højere, men fordi kunden får en telefonregning der er højere end normalt bliver de sure). Derfor skulle det afgørende salgsargument egentlig gerne være at kunden sparet tid, og er sikker på han/hun får et produkt der er godt. Men jeg må nok lige i tænkeboks på denne.