Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål til affiliate folket.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe :) kan du se hvad du lige gjorde der?
Fandt på en undskyldning for ikke at gøre det. Din helt egen overbevisning om det ikke er muligt i lille dk ( som om 6 millioner danskere ikke er nok til at tjene penge ) ;)
Trin 1 er netop at komme udover det punkt hvor man sætter sine egne begrænsninger og "tror" man ved hvordan markedet reagere.

Pat havde gjort det samme i åre vis og sagt at ingen da gider betale for en bog om at tjene penge på nettet når alt stod på hans blog. Men til sidst lavede han så en bog.
Det viser sig så bare at han faktisk er blevet millionær pga af hans e-bog nu!!

Så hold op med at brems dig selv :) alt er muligt og vi ved intet om andre folks købs mønstre på forhånd

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 18:53

Michael R. Gertz:

Hey.

Jeg har lige et hurtigt spørgsmål.

Når i laver en Affiliate side. Laver i den så, sådan at der linkes til flere webshops eller kun en?

Hvis i laver dem med flere webshops, bruger i så det samme netværk? eller bruge i flere forskellige?

Mvh.

Michael R. Gertz

Personligt bruger jeg forskellige netværk samt direkte affiliate aftaler. Først og fremmest skal du fokusere på trafik, for uden trafik tjener du ikke noget. Når du har trafikken, så bør du udvælge de kampagner som giver dig den bedste omsætning, uanset hvilket netværk som måtte have dem. 

Om der linkes til et eller flere sites, afhænger af det enkelte indlæg/site. Jeg har dog god erfaring med at linke til flere, så folk har et valg, men det afhænger som sagt af indlægget/sites. 

Som der bliver nævnt i tråden, så går de flere affiliate marketers over til egne produkter, når du har fået succes med andre. Den retning arbejder jeg selv i fortiden. Når man ved at man kan skaffe trafikken og salgene, så er der jo ingen grund til at dele med andre virksomheder og arbejde under deres betingelser. 

1 godt råd: Når du har været i gang et års tid og ikke tjener særlig meget, så bliv ved med at være produktiv og pengene vil komme til dig. Hvorfor? Fordi 95% af alle de andre giver op og mister troen på at det vil lykkes. 

Held og lykke med dine projekter!

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 08:25

Hej Dennis.

Tak for tippet.

Har dog lige et hurtigt spørgsmål mere.

Hvis jeg laver en Niche side, som er bygget fra bunden, så har man jo ikke meget trafik på siden, hvordan står man i såfald så i forhold til at få en affiliate aftale via et netværk? er de enkelte webshops lige glade med det? eller vil de se trafik før de godkender ens side?

Hvad er din erfaring på dette område?

Og i øvrigt tak for en god Ebog. 

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 09:13

Michael R. Gertz:

Hej Dennis.

Tak for tippet.

Har dog lige et hurtigt spørgsmål mere.

Hvis jeg laver en Niche side, som er bygget fra bunden, så har man jo ikke meget trafik på siden, hvordan står man i såfald så i forhold til at få en affiliate aftale via et netværk? er de enkelte webshops lige glade med det? eller vil de se trafik før de godkender ens side?

Hvad er din erfaring på dette område?

Og i øvrigt tak for en god Ebog. 

Når det er igennem affiliate netværk, så skal din side nok blive godkendt (hvis sites ellers vurderes som værende seriøst). Direkte affiliate aftaler med virksomheder skal du dog vente med at kontakte, til du har trafik på siden.

Jeg er glad for at du kunne bruge min e-bog!

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 10:03

Okay super. Det er som sagt mit første affiliate site, så jeg nøjes med at gøre det igennem netværks.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)