Hehe :) kan du se hvad du lige gjorde der? |
Michael R. Gertz:
Personligt bruger jeg forskellige netværk samt direkte affiliate aftaler. Først og fremmest skal du fokusere på trafik, for uden trafik tjener du ikke noget. Når du har trafikken, så bør du udvælge de kampagner som giver dig den bedste omsætning, uanset hvilket netværk som måtte have dem.
Om der linkes til et eller flere sites, afhænger af det enkelte indlæg/site. Jeg har dog god erfaring med at linke til flere, så folk har et valg, men det afhænger som sagt af indlægget/sites.
Som der bliver nævnt i tråden, så går de flere affiliate marketers over til egne produkter, når du har fået succes med andre. Den retning arbejder jeg selv i fortiden. Når man ved at man kan skaffe trafikken og salgene, så er der jo ingen grund til at dele med andre virksomheder og arbejde under deres betingelser.
1 godt råd: Når du har været i gang et års tid og ikke tjener særlig meget, så bliv ved med at være produktiv og pengene vil komme til dig. Hvorfor? Fordi 95% af alle de andre giver op og mister troen på at det vil lykkes.
Held og lykke med dine projekter!