Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv kritik til nyt website.

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 28. May 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har lavet en lille hjemmeside som skal gøre det nemmere at finde online tøj butikker, men er nybegynder og det er den første hjemmeside jeg har lavet og kan godt bruge noget konstruktiv kritik eller nogen ting jeg skal være opmærksom på inden jeg køber websitet. Og om i generelt bare synes det er en lige så god idé som mig.

www.toejguiden.mono.net

Tak på forhånd ;) 

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 14:36

Gerne, hvis du lægger linket

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 14:36

Fik en Amino UPS! - så mit indlæg kom to gange, da jeg troede det første ikke virkede.

Tilmeldt 28. May 12
Skrevet kl. 14:51

Så skulle det være der, beklager hehe :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 15:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Designet af siden er en smagssag, så her konstaterer jeg bare, at jeg nok har en lidt mere sprælsk smag, selv om jeg er til det minimalistiske.

M.h.t. funktionen og brugervenligheden, vil jeg mene at du på nuværende tidspunkt har en god disposition at arbejde videre ud fra. Hvis jeg skulle benytte mig af siden, skulle hvert link have en beskrivelse af hvilken butik det leder ind til. Som bruger vil jeg - udefra kunne se om butikken sælger sommerkjoler eller lange underbukser med lådden vrang. Dette af hensyn til brugerne, og i høj grad også til dig selv. Ved at lave ordentlige beskrivelser af hver butik du linker til, får du på helt naturlig måde hægtet en masse fornuftige søgeord på siden.

Om det er en god idé med siden, er lettere at svare på, hvis du beskriver din idé. Endnu består siden af en lang række isolerede ord, som ikke viser mig hvad din side skal kunne - som google ikke kan hurtigere og bedre. (hurtigere og bedre fordi jeg udefra kan se om jeg gider klikke på butikken, eller om jeg straks skal padle til næste butik uden at bruge tid på at åbne siden)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:22

jeg forstår ikke rigtigt siden hvad  den går ud på jeg kan se en lang række links videre til andre sider og ingen beskrivelser på din siden, mit store spørgsmål hvad er for målet med din side ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 28. May 12
Skrevet kl. 15:39

Nu har jeg ændret de øverste under kalgorien kvinder, er det noget i den retning du mener? :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 15:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja det er en begyndelse.

Hvis jeg var dig, ville jeg til hvert butikslink - lave en grundig beskrivelse, der forklarer hvad der kan forventes i butikken. Som bruger gider jeg ikke klikke på hver eneste butik for at se hvad de handler med. Ja tøj - - så meget ved jeg, men tøj er et vidt begreb.

Det jeg siger til dig - er sådan set: Skriv en fin beskrivende tekst til hvert eneste af dine links.

Jeg forstår faktisk ikke, hvorfor du ikke griber denne idé med begge hænder, for det er en højnelse af siden på alle måder. Hvis du ikke laver beskrivelserne, tror jeg du får en meget stille og usynlig hjemmeside.

Hvis du laver dine forundersøgelser og efterfølgende skrivearbejde ordentligt, får du en side med indhold.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:56

jeg kan stadigvæk ikke se formålet med siden?

ideer til indhold blog indlæg hvert eneste butik gerne over 500 ord det burde kunne skrives vis du ved lidt om hvad de handler med og hvad deres passion og holdning er i denne butik

billeder og videoer af butikker

sammenligne butik priser

hvor er butikker henne søg nærmeste butik

butik deles social medier facebook og google plus

rate butikker på siden lad bruger sige sin mening

sammenligne produkter butikker størrelser tøj , priser , mærker altså en fuldendt sammenligning side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 28. May 12
Skrevet kl. 16:05

Har desværre ingen idé om hvordan man gør det :(

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)