Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv kritik til nyt website.

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det beskrivelserne, du ikke kan finde ud af - eller er det facebook du ikke ved nok om.

Facebook behøver du ikke bekymre dig om foreløbigt, den kan vi tage når du har fået noget indhold på din side.

Skriv lige hvad det er, du ikke har en idé om.

OG - når du er i gang, så prøv lige at beskrive hvad det er, du gerne vil siden skal berige brugerne med. Så bliver det lettere at råde dig.

Tilmeldt 28. May 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:12

Om hvordan jeg designer siden og sammenligner og alt det der.

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 16:13

Skidt være med designet. Indhold før design - efter min mening.

Sammenligning er heller ikke det første - den tid den glæde.

Kort og godt - hvad vil du gerne have, at siden skal give brugeren?

Tilmeldt 28. May 12
Skrevet kl. 16:21

Den skal give en god oversigt hvor man lige kan slå op hvis man leder efter noget bestemt tøj og gerne et søgefelt hvor man udfylde nogle felter og så kommer der de butikker op der passer til kriterierne.

- Grunden til jeg ikke har så megen viden er nok også min alder og jeg først startede igår. (Jeg er 15år)

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 16:30

Hej igen - jeg lurede med det samme, at du er en stor dreng.

Prøv at gøre således:

Klik på dit øverste link.
Kig rigtigt godt på den butik du kommer ind på.
Beskriv siden - hvilket tøj de sælger, om det er undertøj eller regnfrakker.
Find ud af hvilke størrelser tøj de sælger, og om det er til unge eller gamle, eller dem midt imellem.
Prøv at lave et testkøb, altså leg at du køber, men spring fra liiiige før du køber. På den måde kan du også beskrive om siden er nem eller svær at finde ud af.

Tilbage på din egen side: Ved linket, skriver du så en god og oplysende historie, så din sides brugere kan se alt hvad du fandt ud af på siden, som linket fører til.

Sådan gør du link efter link efter link - - -  du har mange links Geeked

Hvis du ikke gider gøre det, fordi du synes det er for bøvlet - så forstår jeg dig godt.

Det er af samme årsag, at jeg ikke gider bruge din side, hvis du ikke gør arbejdet - - det er for bøvlet.

Tilmeldt 28. May 12
Skrevet kl. 16:37

Ville ikke have noget imod at gøre det men kan ikke finde ud af det, det er problemet!

Jeg ved ikke hvor meget forstand du har på det, men ville du evt. kunne vise hvordan man gjorde bare på et enkelt link? Smile

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 16:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hennings2670:
ville du evt. kunne vise hvordan man gjorde bare på et enkelt link? 

Ja ok.

Her er det første link, du har på din side: http://www.fashionhouse.dk/

Klik på det, og gå ind og undersøg den webshop så godt du overhovedet kan. Skriv en historie der fortæller alt, hvad du ser på siden.

Formålet er, at du besøger alle butikkerne og fortæller dine kommende brugere, hvad det er for en butik.
D.v.s. du er må en måde dine brugeres øjne, så de ikke behøver at besøge hver eneste butik, men kan støtte sig til dine tekster - fordi du har taget slæbet. 

Det er et stort arbejde, men sådan er det faktisk med alt arbejde. Det andre laver, er så let så let, og det man selv skal udføre er et slid. (ironi kan forekomme)

Hvis du stadig gider lave din side, så lav den første beskrivelse og lad os se, hvad du fik ud af det.

Hyg dig med det - du kan godt, hvis du gider.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:55

Hennings2670:

Om hvordan jeg designer siden og sammenligner og alt det der.

først skridt jeg ville tage var skifte over til wordpress og gerne købe eget domæne , der findes uendelig antal plug in og der findes social plug in , rate plug in , sortere plug in , med mere

dog lige finde ud ad hvilken plug in skal bruges kan man tit bruge timevis på , men derved vis bruger 10 timer hvert plug in og bruger 100 vis timer først blogs er du blevet nogle erfaringer rigere og da du er den aldre 15 år har du ikke udgifter husleje og mad sikkert så det gør nok ikke noget der går 300 timers arbejde første blogs , men ved de erfaringer og tiden du har kan det være oveni du kan skaffe en indtægt om nogle år som webmaster .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 17:24

Det er helt fair at du ikke ved det - alle starter et sted.

Jeg synes at Mikael giver dig fornuftige råd.

Giv dig til at lære at bruge f.eks. wordpress. Du kan gøre det for ingen eller meget meget små penge. Der er masser af ting at lære, og det er sjovt at lære det (synes jeg). Imens du lærer at lave hjemmeside, tænker jeg at der vokser gode idéer frem til, hvad du vil bruge det til.

Den side du var gået i gang med, kan du så tage fat på igen, når du har leget så meget med hjemmesidebyggeri, at du ved hvad du kan, og hvad du vil.

Du kan finde masser af guides på nettet, youtube og andre steder. Du ender med at blive skrap til det.

pøjpøj Cool

Tilmeldt 28. May 12
Skrevet kl. 17:43

Tror jeg dropper dette projekt, da jeg ikke føler jeg kan komme ud med det jeg vil præstere, men mange tak for hjælpen skal nok have det i bagtankerne!

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)