Jeg tror ikke der findes nogen, som kunne lave en hjemmeside af værdi - dagen efter de begyndte at øve sig. Ingenting kommer af ingenting. Hvis du har interessen, kan du lære det - og hvis ikke, så findes der heldigvis så meget andet en frisk ung mand kan bruge sin tid på |
Hennings2670:Tror jeg dropper dette projekt, da jeg ikke føler jeg kan komme ud med det jeg vil præstere, men mange tak for hjælpen skal nok have det i bagtankerne!
Det er svært at få arbejde i dag men et af de steder med laveste arbejdsløshed er it mennesker på en eller anden måde og hele verden er it et af de vigtigste fag nu og det er mens man er ung man har tiden til lære sig et fag der er et af de fag med meste sikker fremtid i , men al begyndelse er svær ,
hvilken fag er fremtid er i service fag er der også stor fremtid altså enten it eller service fag er vejen frem , der er arbejde i fremtiden
men man skal dog altid lave det man gerne vil lære , men arbejde som fabriks arbejder der der ikke meget arbejde i mere og maskiner overtager mere af arbejdet såsom klippe hæk med mere ,
dog derimod arbejde med menneske kontakt og den som udvikler alt det der skal være automatiske er der arbejde i og der alt det med it der er fremtid i.