Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pingvin update fra Google igen (26 maj 2012)

Side 7 ud af 13 (127 indlæg)
Tilmeldt 15. Feb 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Men det virker som om (meget langsomt) at det er ved at stabilisere sig. Jeg havde stabile side 1 placeringer som første dag røg et par sider ned, derefter røg de nærmest helt ud. Nu er flere tilbage på side 1. Hmm...Jeg håber snart der er nogen der bryder koden;)

BH

Lars

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 707
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Den profil ser da godt nok lidt bleg ud - Prøver lige med en anden PC;)

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lars - TRY.dk:
Den profil ser da godt nok lidt bleg ud - Prøver lige med en anden PC;)

 Wink????????  Wink

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen      

Mikkel deMib Svendsen:
Du skal jo have opbygget nogle mere naturlige links (eller det der ligner), som er nok til at konkurrere.
   er det så BLACKHAT ???? SEO   nu tænker jeg mest på

---> (eller det der ligner),   

Nikolas D

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 01:28
Hvor mange stjerner giver du? :

@Nikolas

Det er ikke det jeg tror han mener. Hvad fejler du dog knægt?

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:54
Hvor mange stjerner giver du? :

HEJ Angrybird

Øhhh   hvad mener han så ????  -     nogle mere naturlige links (eller det der ligner) hvad er det der ligner ???

Men smarte Jeg ved at BLACKHAT SEO virker og giver gode resultater --  men gør håndlavet links det ???

Måske jeg skulle Prøve og ødelægge dit website med en gang dårlig automatiseret link profiler / negativ SEO :-) hvad siger du til det er du frisk :-)

så kan du være den første til at prøve negativ SEO.  / Google Penguine Update 2012 :-)( Mikkel deMib Svendsen øjensynligt blevet lidt lettere, at skade andre websites med store mængder rigtig dårlige links. )

---------------------------------------------------------------------------------------

Citer fra Mikkel deMib Svendsen

Med Penquin er det øjensynligt blevet lidt lettere, at skade andre websites med store mængder rigtig dårlige links. Derfor er der mange der har genovervejet at benmytte sig af negativ SEO. Ikke at jeg nødvendigvis vil anbefale det, men sådan er det altså. 

Citer fra Mikkel deMib Svendsen

Det er stadig filtrering.
Alt efter hvor stærke linkprofiler dine konkurrenter har kan det godt tage et pænt stykke tid at få genvundet. Du skal jo have opbygget nogle mere naturlige links (eller det der ligner), som er nok til at konkurrere.

----------------------------------------------------------------------------------------

Citer fra Nikolas Didonis side 5 )

lyder det ikke helt forkert?    jeg kan nakke dit website/hjemmeside    -    for så skal i virkelig passe på alle samme    -  ikke på mig men på de mange tusindvis af folk der kan lave links og Negativ seo  i dag

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mvh

Nikolas D

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 02:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Angrybird:

@Nikolas

Det er ikke det jeg tror han mener. Hvad fejler du dog knægt?

@Angrybird.

Du er blevet anmeldt for dårlig opførsel. Vær venlig at moderer dit sprogbrug her på Amino.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er helt ok det er jo en hed debat /

/Nikolas D

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mikkel deMib Svendsen:

Penquin er ikke en penalty, så nej. Penquin er en opdatering, der fjerner værdien af en masse af de links, der ellers tidligere gav værdi. Muligvis er der så nogle få links som p.t. giver direkte negativ værdi. Det er svært at bevise, men noget tyder på det. Den del tror jeg så hurtigt vil forsvinde igen. Google er opmærksom på det og det er uhensigtsmæssigt.

Penquin er en filtrering - ikke en straf. Det er vigtigt at huske på, ikke mindst hvis man skal gøre noget ved det. Læs evt. læidt mere her:

Penguin er ikke en manual penalty og derfor nytter det ikke noget at bede om reconsideration osv.

Men Peguin er et filter, som trækkes gennem indekset med mellemrum (ligesom Pandaen) og bliver din side/underside fanget i det filter, er der meget som tyder på at det er en straf, som rammer den. Med straf menes ikke en manuel straf, men en situation som har samme resultat - fx at du ikke engang ranker på din unikke sidetitel skrevet med anførselstegn omkring.

Det skulle være mærkeligt om sider med en blanding af gode indgående links og spammy indgående links pludselig ikke kunne ranke for noget som helst - bare fordi den spammy del af linkprofilen er blevet devalueret.

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Saugstrup:

Penguin er ikke en manual penalty og derfor nytter det ikke noget at bede om reconsideration osv.

Men Peguin er et filter, som trækkes gennem indekset med mellemrum (ligesom Pandaen) og bliver din side/underside fanget i det filter, er der meget som tyder på at det er en straf, som rammer den. Med straf menes ikke en manuel straf, men en situation som har samme resultat - fx at du ikke engang ranker på din unikke sidetitel skrevet med anførselstegn omkring.

Det skulle være mærkeligt om sider med en blanding af gode indgående links og spammy indgående links pludselig ikke kunne ranke for noget som helst - bare fordi den spammy del af linkprofilen er blevet devalueret.

Mvh Anders Saugstrup

Det er jeg meget enig med dig i. Der har der altid været indbyggede mekanismer som gjorde at nye sites ikke kunne tåle så mange spammy links og sites med svag linkprofil kunne heller ikke holde store doser af dårlige links. Det virker som om, at denne mekanisme er blevet forstærket efter Penguin og der nu tolereres endnu færre links af dårlig kvalitet. Hvorvidt det rammer på keywords eller sider er jeg ikke helt klar over, men det virker som en kombination - det rammer i hvert fald ikke et helt website. 
Så fremtiden kommer til at byde på flere links af høj kvalitet og fra relevante sites - ellers er man ude af gamet. 
Side 7 ud af 13 (127 indlæg)