Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pingvin update fra Google igen (26 maj 2012)

Side 4 ud af 13 (127 indlæg)
Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

www.seo-danmark.dk:
hjememesider som har være på side 1 i mange år falder lige pludselig tilbage eller er helt væk,   hvis det var dit levebrød,   hvad gør du så ????

Lader vær med at købe lorte links..

Nikolas du kan umugligt være ejeren af seo danmark så lidt du ved..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er da ikke analyse - det er bare penge og kapitalisme,  til et stort amerikansk firma som hedder google.com

mere er der ikke i det,  vi vil jo bruge google alligevel,   sådan er det og have monopol. -   næste monopol  :-)

men det er jo dit eget link ikke mit, ???     

det er lidt naivt og tro de ikke gør det for pengens skyd -   hvad skal de ellers leve af   ???

Med venlig hilsen

Nikolas D

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jimi Hove:

Opdateringen er også en succes for mig, og alle andre der arbejder med seo. Alle de fejl du siger vi piver om... om 1-2 måneder, så udnytter vi dem til vores fordel... surt show ik ? Hvad der er endnu mere surt, det er at det ser ud som at der findes bliver mere åbnet endnu flere muligheder for folk som virkelig laver grim seo. Og det er det som vi brokker os over, og det er det som du ikke har fattet. Vi er imod dårlig seo.

Selvfølgelig siger Amit at det er en succes, hvad skulle han ellers sige ?

Nå, så det har været en succes for alle, der arbejder med SEO. Det var godt nok en påstand, som du nok hellere må underbygge med lidt fakta. Jeg har set udsagn fra guruer indenfor SEO, som siger, at de efter Pinguin ikke længere kan garantere placeringer. Så jeg ser spændt frem til din underbyggelse af dette udsagn. 

Hvad har de nuværende søgeresultater at gøre med negativ SEO? At så mange er blevet presset, at de nu vil lave google bowling? Men du har lige sagt, at det har gavnet dem, som arbejder med SEO? Hvorfor skulle dem som det har gavnet begynde at lave negativ SEO, når de lige har fået bedre placeringer? Det hænger vist ikke helt sammen. Det skyldes vist nærmere, at der er en række desperate folk, som ikke har lavet et ordenligt kvalitetssite og istedet for at lave et seriøst website, så vil de tage mere blackhat SEO i brug. Det er da ynkeligt. 

At du vil udnytte de smuthuller der måtte være opstået er vel naturligt, for at du kan levere bedre resultater for dine kunder. Det er dit levebrød. Jeg har svært ved at se, hvorfor det skulle være surt show for mig? 

Du kan have en pointe i, at Amit vil forsvare Penguin. Men det tror jeg bare ikke er tilfældet. Google lever af at levere de bedste resultater og hvis de ikke gør det, så er de ude af business. Det har aldrig været en god PR strategi at forsøge på at feje møget ind under gulvtæppet - det kommer altid frem på et tidspunkt. Fakta er, at der er gået en måned og det er først nu, at han kommer med et udsagn om, at Penguin har været en succes. Det er naivt, at du fastholder dine synspunkter, når du ikke har belæg for dem i form af brugerundersøgelser, men bygger hele din argumentation på subjektive internet marketeers som har mistet deres levebrød og nu hyler højere end pigerne i vuggestuen. 

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke rigtig kunne mærke noget som helst, så noget må jeg have gjort rigtig i det jeg stadig er på side 1 på alle mine keywords :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander R. B | Freelance Grafiker:

Jeg har ikke rigtig kunne mærke noget som helst, så noget må jeg have gjort rigtig i det jeg stadig er på side 1 på alle mine keywords :)

Yes Ja os der "opfører os pænt, og ikke løber så store ricies" straffes nok ikke i samme grad Wink

Mon ikke de "basale" grundregler, når disse overholdes tjener sig på den lange bane ???

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

www.seo-danmark.dk:

Det er da ikke analyse - det er bare penge og kapitalisme,  til et stort amerikansk firma som hedder google.com

mere er der ikke i det,  vi vil jo bruge google alligevel,   sådan er det og have monopol. -   næste monopol  :-)

men det er jo dit eget link ikke mit, ???     

det er lidt naivt og tro de ikke gør det for pengens skyd -   hvad skal du ellers leve af   ???

Med venlig hilsen

Nikolas D

Hvorfor er du så seo mand, hvis du foragter og synes at google er ikke andet end penge? Hvis du hader noget så grusomt så er det jo lidt mærkeligt du arbejder "under" dem.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

og Emil

jeg vil tro alle her på amino ved hvem jeg er 

Jeg er og bliver Nikolas Didonis

jeg har mere end 20 år it erfaring /  med speciale i internet sikkerhed og Routing til store enterprise - det vil sige de største Datacenter/ISP´er i Danmark

NB:::... jeg hader ikke google jeg siger bare sandheden

Swiche´s  og router fra Cisco  som jeg arbejder med



Cisco 6500  switch  og 12000 Router

Jeg er og bliver Nikolas Didonis

Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

www.seo-danmark.dk:

og Emil

jeg vil tro alle her på amino ved hvem jeg er 

Jeg er og bliver Nikolas Didonis

jeg har mere end 20 år it erfaring /  med speciale i internet sikkerhed og Routing til store enterprise - det vil sige de største Datacenter/ISP´er i Danmark

Swiche´s  og router fra Cisco  som jeg arbejder med



Cisco 6500  switch  og 12000 Router

Jeg er og bliver Nikolas Didonis

Sjovt jeg kender dig ikke.. ? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

nu gør du vi er ikke så mange som er i de store - Data Center i Dk -  du ved IT Sikkerhed.

Mvh

Nikolas D

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok så får i den - hvordan snyder man google -  pingvin UPDATE

man tager Hrefer 3.8 og XRumer 8   


Til Jer som ikke ved hvad Hrefer 3.8 er  så er det til at Linkscape efter links på google og bing m.v

man kan sorter links og sites   -   eks efter Pagerank eller domain extensions eks .gov .edu og land

På den måde få jeg kun de bedste links fra google.com/ dk / se /no 

eks alle site med PR 7 i DK med domain extension  .edu   så laver vi kun 50 links  per uge på de bedste website i verden 

eks PR 8 .gov i dk eller SE eller NO   det er op til JER  

OG så kan google ikke se en skid   :-)  jo vores super links

NB er DET SEO   ?????

Mvh

Nikolas D



Side 4 ud af 13 (127 indlæg)