Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pingvin update fra Google igen (26 maj 2012)

Side 3 ud af 13 (127 indlæg)
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,4 stjerner givet af 7 person

Jimi Hove:

Thomas:

Jeg har ingen affiliatesites som er ramt. De fleste af mine sider er kommet styrket ud af Pingvinen. Jeg piver ikke, men beder dig om at tale pænt. Da dette så ikke er et karaktertræk du besidder, kan jeg ikke gøre mere.

Hvad du yderligere ikke forstår, da du ikke forstår seo, er at Google`s algoritme har masser af " fejl " og smuthuller. Hvad tror du seo folk lever af ? Af at udnytte disse fejl. Og når vi har regnet Pingvinen ud , så fortsætter vi med det.

Nu skal du lige høre her, makker. Når du begynder at uddele lektier, så fortjener du ikke længere, at jeg taler pænt til dig. Det er populært at sige, at penguin har været dårlig og søgeresultaterne er dårlige. 

Det har I bare ikke noget belæg for at sige udover dem som sidder og piver over, at de ikke længere er i top. Du har ingen brugerundersøgelser der understøtter dit synspunkt, men bare en masse online marketeers, som sidder og klynker over, at deres useriøse sites er blevet degraderet. 

Kom med et brugerpanel, hvor du seriøst har testet søgeresultaterne før penguin og efter. Helt almindelige folk vel at mærke. Så kan vi tale. 

Indtil da, så må vi forholde os til, at google mener, at det har været en succes set med brugernes øjne.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Thomas :

Jeg kunne linke til så¨mange sider med dårlige oplevelser, at det ville tage hele aftenen. Og at brugertilfredsheden med Google skulle være steget, siden den seneste update.. smider du lige et link til det ?

Men du har desværre slet ikke fattet præmissen, og det er at Google er en søgemaskine som skal levere relevante søgeresultater ( lad os bare holde kvaliteten af disse resultater ude af ligningen, fordi der bliver det netop subjektivt ).

Når Google så leverer en masse irrelevante resultater, så fungerer søgemaskinen objektivt set dårligere end før. Dette er ikke spørgsmål om smag og behag, men en konstatering.

Jeg gider ikke bruge min aften på at linke til dig,da du interesserer dig ikke for søgemaskineoptimering, og kommer sikkert heller aldrig til det, så det er spildt krudt.

Og så tror jeg heller ikke at du fik fat i , at mange af dem som brokker sig, slet ikke er ramt af Pingvinen, men er belønnet.

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

1 Google er først og fremmest et stort amerikansk firma som lever af penge fra Adwords, 

2 og så er de en søgemaskine men altid pengene første før  -  Søgeresultater. :-)

uanset google update    fisk - fugl -  Pingviner  Delfiner     -

jeg tro ikke rigtig i forstå hvad det går du på, det er PENGE og ikke Søgeresultater,  

ok ok  -    hvis i spørger Matt Cutts  vil han nok sige Søgeresultater,    nu kender jeg ikke hans løn, men gi mig 1,4 - 1,8 mil per år

så skal jeg nok også sige Søgeresultater, til jer alle sammen    -   :-)

/Nikolas D



Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

www.seo-danmark.dk:

1 Google er først og fremmest et stort amerikansk firma som lever af penge fra Adwords, 

2 og så er de en søgemaskine men altid pengene første før  -  Søgeresultater. :-)

uanset google update    fisk - fugl -  Pingviner  Delfiner     -

jeg tro ikke rigtig i forstå hvad det går du på, det er PENGE og ikke Søgeresultater,  

ok ok  -    hvis i spørger Matt Cutts  vil han nok sige Søgeresultater,    nu kender jeg ikke hans løn, men gi mig 1,4 - 1,8 mil per år

så skal jeg nok også sige Søgeresultater, til jer alle sammen    -   :-)

/Nikolas D



Sikke da noget fis at fyre af.. Er du sikker på du kommer fra Seo-Danmark? Eller vil du bare ødelægge deres ry?

Google er ALTID ude på at gøre hvad der er bedst for folk når de indtaster et bestemt søgeord.

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

http://www.webpronews.com/googles-amit-singhal-penguin-a-success-2012-05

Danny talks about Penguin and asks how it is going from Google standpoint, are search results better? Amit says that in the end of the day, users will stay with the search engine that provides the most relevant results. Google’s objective was to reward high quality sites and that was a success with Penguin. One of the beauties of running a search engine is that the search engines that can measure best what the users feel is the one that will succeed more.

Note: Til dem der ikke lige ved det, så er Amit Singhal VP Senior hos Google og har ansvaret for Googles søgealgoritme. 


Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

ja ja  så siger vi det

man skal bare lave en update som ryster alle websider det vil sige nogle ikke alle  websider -   via en algoritme.

hjememesider som har være på side 1 i mange år falder lige pludselig tilbage eller er helt væk,   hvis det var dit levebrød,   hvad gør du så ????

måske køber du ADWORDS?  --   Tænk på gogole som et stort amerikansk firma og ikke som en søgemaskine-    

så ved du hvad google Pingvin update i virkelighed er -  Penge og mange PENGE til  GOOGLE.COM - USA

Med Venlig Hilsen

SEO-DANMARK:dk

Nikolas Didonis

og nej vil ikke ødelægge deres ry?  

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

det er kommentar fra den side du linker til ???    TAG  SELV et KIG

http://www.webpronews.com/googles-amit-singhal-penguin-a-success-2012-05

  1. Google is not going to accept their failure. Low quality search results is what we can expect from penguin. The bird which can not fly !

  2. Raaj
    May 15, 2012 at 3:02 pm

    Google team has to learn that Self-praise is no honor. So many people have reported crappy one page sites on the top page of Google for competitive keywords .. and still Google is saying Penguin is a success ! Wow ! Congrats Google !!

    • Steve G
      May 16, 2012 at 9:02 pm

      Yes, this self praise that all Google employees are expected to do is ridiculous. Google simply rates things on a profit basis and if they make a change and profits are up, then they must be doing something right regardless of what other people think of it.

      Google has branded themselves so well that even with bad results people continue to search using Google, simply by habit. This gives Google a false sense that they must be on the right track, until the train eventually derails and they feel shocked that they didn’t see disaster before it happened.

  3. Mark
    May 16, 2012 at 6:31 am

    How can they say it is a success, they are not looking at any signals other than a sites link profile. Their not doing too good at finding spam links either

Mvh

Nikolas D

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad skal jeg lære af det? Er det baseret på brugeranalyser? Hvad er datagrundlaget? Hvilket analyseinstitut står bag? Hvilke kriterier har været til baggrund for deres udsagn - hvad er vægtet og hvorfor?  

Jeg ser nogle internet marketeers der piver og synes google er dum, fordi deres slikkepind er blevet taget fra dem.. Hvad ser du? 

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas :

Opdateringen er også en succes for mig, og alle andre der arbejder med seo. Alle de fejl du siger vi piver om... om 1-2 måneder, så udnytter vi dem til vores fordel... surt show ik ? Hvad der er endnu mere surt, det er at det ser ud som at der  bliver mere åbnet endnu flere muligheder for folk som virkelig laver grim seo. Og det er det som vi brokker os over, og det er det som du ikke har fattet. Vi er imod dårlig seo.

Selvfølgelig siger Amit at det er en succes, hvad skulle han ellers sige ?

Ps: Nu bliver du ved med dit " en slikkepind bliver taget fra dem ". Hvis du vidste noget om seo, ville du vide, at det vi brokker os over er at der bliver uddelt endnu flere slikkepinde til folk som laver dårlig seo. Men da hele din indgangsvinkel kun handler om at du er misundelig på folk som har en forretning på nettet, så er det selvfølgelig ikke noget du har bidt mærke i.

Nå, men nok om dig :)

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Side 3 ud af 13 (127 indlæg)