Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pingvin update fra Google igen (26 maj 2012)

Side 2 ud af 13 (127 indlæg)
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,8 stjerner givet af 6 person

Erik Hamre:

Endnu et søgeresultat efter Penguin, på 3'de pladsen på 'tjen penge' er denne herlige scam side dukker op ud af det blå.

Nu får jeg sikkert flere minusser! Big Smile

Det er fuldstændig subjektivt, hvad du synes er godt og hvad du ikke synes er godt. Indenfor min kategori er alle de små og dårlige sites blevet smidt af top 10 og det er kun kæmpestore sites, der er tilbage. Brugervenligheden i google top 10 (indenfor mit område) er langt bedre nu, de sites der i top 10 har mere indhold og det er sites med høj PR og større organisationer, der er tilbage. 

Før Pinguen lavede jeg en oversigt over 5 parametre (som jeg mente var relevant på visse søgetermer) og sammenlignede alle de sites der dengang var i top 10 ud fra de parametre. Jeg dumpede dengang 8 ud af 10. I dag er kvaliteten i top 10 MEGET højere! Det er store sites, som virkelig har gjort noget seriøst ud af deres website der er tilbage og efter min subjektive vurdering, så er det i dag de rigtige, der ligger i top 10. 

Jeg kender ikke noget til markedet indenfor "tjen penge", men jeg foretog en søgning nu og jeg synes ikke, at nogen af søgeresultaterne i top 10 fortjener at ligge i top 10. Det virkede som om, det fleste var guides til, hvordan jeg scorer kassen på ingen tid. Det er useriøst og burde være Børsen, Pengemagasinet, JP-finans osv. der efter min mening burde ligge i toppen. Eller en god guide til forretningsmuligheder indenfor internettet. Jeg tror bare at "tjen penge" er en kategori, der er så spammet, at det også før Penguin var spamsider som dominerede den søgeterm, men jeg kan jo tage fejl og så må du korrekse mig. 

Jeg kender ikke dig og dine sites, men jeg synes det er godt, hvis adgangsbarrieren til at drive en internetforretning bliver forhøjet yderligere. Der er for mange dårlige sites uden reelt indhold. Hvorvidt søgeresultaterne er blevet forbedret eller forværret er en subjektiv vurdering. Hvis du vil have medhold i dit synspunkt, så synes jeg, at der bør blive foretaget brugertest af søgeresultaternes kvalitet. At folk som dig har mistet Jeres rankings og derfor synes at resultaterne er blevet dårligere er fuldt forståeligt, men det gør det meget subjektivt. 

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror du er ret alene om din holdning, men du skal da have lov til at mene det. Stort set alle online folk synes søgeresultaterne er blevet dårligere.

I øvrigt betyder de små sites der har mistet rankings ingenting for mig på indtjeningssiden. Jeg gik tilsvarende frem på andre.

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Erik Hamre:

Jeg tror du er ret alene om din holdning, men du skal da have lov til at mene det. Stort set alle online folk synes søgeresultaterne er blevet dårligere.

Hvor er det dog noget forfærdeligt sludder. Du refererer til nogle onlinefolk, som har mistet deres placeringer og derfor klynker. Det handler da om slutbrugerne og så vidt jeg kan se fra det google siger, så har Penguin været en succes set med deres øjne. 

Tilmeldt 21. Dec 09
Indlæg ialt: 238
Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

EN af mine sider der har haft en #1 plads på et søgeord med en månedlig volumen på 30.000 søgninger, er netop blevet vippet af sin #1 plads, til fordel for en hjemmeside UDEN backlinks og med en Domain authority på NUL ?? 

Endvidere er en af mine blogs fuldkommen røget af side 1 med forsiden, der ellers var vældig pænt optimeret til et bestemt søgeord. Det sjove er, at alle undersider, der er optimeret til andre søgeord, stadig ranker rigtig godt. 

Umiddelbart kan jeg ikke lige gennemskue logikken i den seneste update. 

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,3 stjerner givet af 6 person

Thomas Sørensen :

Når der er nogen der fremlægger helt konkrete søgeresultater som ingen mening giver, så er det ikke subjektivt, men objektivt. Det var lektie nr 1.

Hvis du interesserer dig for søgemaskineoptimering, så ville du have set mange, mange , mange helt skæve resultater efter Pingvinen. Dette emne diskuterer vi helt neutralt, fordi vi arbejder med søgemaskineoptimering, ja det er rent faktisk vores job og pligt at diskutere dette. Denne diskussion kan du ikke forhindre. Dette var lektion nr 2.

Når man så hører folk diskutere en Google opdatering, og de fremlægger konkrete, objektive resultater ( husk vi talte om dette i lektion 1 ), så kan man per definition ikke afvise det som sludder eller klynk. Hvis du fortsætter dette sprogbrug , så er du på listen over folk der bliver ignorerede. Dette var lektion nr 3.

Kan vi andre så få lov til at tale om gode, og dårlige , resultater ved Google Pingvinen ? Tak ..

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jimi Hove:

Thomas Sørensen :

Når der er nogen der fremlægger helt konkrete søgeresultater som ingen mening giver, så er det ikke subjektivt, men objektivt. Det var lektie nr 1.

Hvis du interesserer dig for søgemaskineoptimering, så ville du have set mange, mange , mange helt skæve resultater efter Pingvinen. Dette emne diskuterer vi helt neutralt, fordi vi arbejder med søgemaskineoptimering, ja det er rent faktisk vores job og pligt at diskutere dette. Denne diskussion kan du ikke forhindre. Dette var lektion nr 2.

Når man så hører folk diskutere en Google opdatering, og de fremlægger konkrete, objektive resultater ( husk vi talte om dette i lektion 1 ), så kan man per definition ikke afvise det som sludder eller klynk. Hvis du fortsætter dette sprogbrug , så er du på listen over folk der bliver ignorerede. Dette var lektion nr 3.

Kan vi andre så få lov til at tale om gode, og dårlige , resultater ved Google Pingvinen ? Tak ..

Piv piv piv... Google vil have kvalitetssites og mine dårlige affiliatessider er røget ned... Mere piv piv piv. 

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Fremgang her!

Positivt belønnet med flere undersider på samme side i toppen af resultaterne, på store og svære søgeord :-)

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas:

Jeg har ingen affiliatesites som er ramt. De fleste af mine sider er kommet styrket ud af Pingvinen. Jeg piver ikke, men beder dig om at tale pænt. Da dette så ikke er et karaktertræk du besidder, kan jeg ikke gøre mere.

Hvad du yderligere ikke forstår, da du ikke forstår seo, er at Google`s algoritme har masser af " fejl " og smuthuller. Hvad tror du seo folk lever af ? Af at udnytte disse fejl. Og når vi har regnet Pingvinen ud , så fortsætter vi med det.

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Kristian Ole Rørbye

FYI

Jeg for denne fejl på din forside 

 

Fatal error: Out of memory (allocated 28835840) (tried to allocate 7680 bytes) in /home/wphpeu/public_html/wp-content/plugins/wp-featured-content-slider/content-slider.php on line 120

 Med venlig hilsen

Nikolas  D

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Tak for info, jeg får lige kigget på det :)

Side 2 ud af 13 (127 indlæg)