Hej alle |
Hej Stefan
Der er faktisk en linie på CBS. Prøv at kig på denne side: http://www.cbs.dk/CBS-Fokus/Menu/Entrepreneurship
Hej Stefan |
Et andet bud er: Martin
|
Tak for svarende! |
Hej Stefan. Vent, indtil du finder noget du har passion for... Lær i mellemtiden af andre iværksættere, hvad de har gjort godt og mindre godt... |
Hej Stefan Du kan komme på Cafe Baresso den første onsdag i hver måned fra kl. 9-11,00 Der er vi 7-15 aminoer der mødes. Der snakkes løs, vi præsentere hinanden, vi kommer med gode råd og får gode råd fra hinanden. Det er det mest jordbundne jeg kan foreslå dig uden at du er forpligtet. Nogle har været igang i nogle år, andre nogle få måneder... Næste gang er den. 6 Juni kl. 9,00 - Det kunne være, at selv Marting Thorborg kunne dukke op til en kop kaffe på Cafe Baresso Det er Cafe Baresso, på Strøget ved siden af Jørck´s passage.
- Desværre er jeg selv forhindret næste gang.
mvh. Michael Pausgaard |
Tak for invitationen :) den skal jeg have i hovedet. Og tak til her andre. |
stefan, du læser bare mine to blogindlæg om salg ( rettet mod nye iværksættere) følger mine salgs-råd, og laver dine første salg - så er du igang............. |
Knald-godt Flemming.
Sender du mig dit eksemple på kundeopfølgning som du har liggende på excel-ark til Michael@zolgt.dk
mvh Michael |
@Michael, det gør jeg gerne |