Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Studenterkørsel med Vognturen.dk - Bedøm vores nye site!

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Glamsbjerg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 192
Fra  Main Media Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for lige at have gjort mig gammel. Min studenterkørsel var tilbage i '97 med lastvogn og transistor!

Jeg synes, siden generelt fungerer OK. Kunne godt tænke mig færre sider at overskue - færre klikmuligheder, før folk kommer frem til et "køb", vil nok være en god idé for jer.

Jeres logo kunne godt genovervejes. Det fanger selvfølgelig, hvad I laver, meeeen... det er lidt mudret. Jeg ville nok vælge at fokusere mere på musik/dj og mindre på lastbil.

Synes, det er fedt med videoer og billeder.

I kunne overveje at lægge "referencer" og "anbefalinger" sammen.

Men ellers fungerer det meste, synes jeg... dog uden at være pjattet med orange Smile

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Tommy B. Torpegaard:

Tak for lige at have gjort mig gammel. Min studenterkørsel var tilbage i '97 med lastvogn og transistor!

Jeg synes, siden generelt fungerer OK. Kunne godt tænke mig færre sider at overskue - færre klikmuligheder, før folk kommer frem til et "køb", vil nok være en god idé for jer.

Jeres logo kunne godt genovervejes. Det fanger selvfølgelig, hvad I laver, meeeen... det er lidt mudret. Jeg ville nok vælge at fokusere mere på musik/dj og mindre på lastbil.

Synes, det er fedt med videoer og billeder.

I kunne overveje at lægge "referencer" og "anbefalinger" sammen.

Men ellers fungerer det meste, synes jeg... dog uden at være pjattet med orange Smile

Tusind tak for feedback :)

Ja, tiderne ændrer sig. Det er ikke længere nok med transistor og vores job er blandt andet at overbevise kunderne om at det ikke er nok med en iPod nu til dags :)

Du er ikke den eneste der har nævnt det med færre menupunkter - det er noget jeg allerede er igang med kigge på. Det skal forkortes. Mht referencer og anbefalinger så havde jeg også overvejet mulighederne, men kunne ikke helt gennemskue hvordan jeg skulle gøre det, men det er noget der må op til overvejelse igen.

Mht den orange farve, så er det simpelthen pga blikfang når vi er "in action". Vi kommer til at rende rundt i orange t-shirts og vil derfor let kunne genkendes, i forhold til en sort eller grøn t-shirt :)

Endnu en gang tak for feedback og rigtig god aften!

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)