Hej Aminoer, Jeg ved at der sidder mange kompetente folk derude og måske kunne jeg få et par stykker af jer til at vurdere vores nye site? Jeg har bygget det op i Wordpress og ønsker feedback på både udtryk, indhold, selve konceptet omkring Vognturen.dk. Al feedback modtages med kyshånd :) De bedste hilsner Lars Østergaard |
Hejsa.
Fed side. Helt bestemt.
Det eneste jeg ikke helt forstår, i leverer "underholdningen" hvis man kan kalde det dét? Jeg er lidt i tvivl om det også er selve vognen? Altså nu ved jeg, at min klasse selv lige har betalt omkring 18.000, så går ud fra at det kun er for musik, dj og det der står under priserne.
Men synes, at det er svært, at ud fra det der står, youtubevideo og priser at finde ud af om det er med eller uden vogn? Hvis man slet ikke kender til priserne på vognene.
Jeg ville nok præcisere det lidt yderligere, så man som kunde, kan se hvad det er. Eller det er måske bare mig? Jeg kan godt se under priseer, hvad pakken indeholder.
Men fedt nok :-) Ærgerligt at vi allerede har bestilt og betalt for et års tid siden.