dele siden social medier , der mangler google plus vis du ikke har hørt om det kan dette betyde en del for din side .
lige et ekstra tand troværdighed er vis der haves cvr nummer er det en fordele især sætte det på kontakt siden.
Tusind tak for feedback Mikael! :) Google+ er en god idé, det tilføjer jeg med det samme. Vi har ikke fået CVR nr endnu, da det ikke er relevant endnu. Men det kommer helt klart når vi bliver registrerede.
Måske skal vi til at tilbyde strip på vores studentervogne i fremtiden? ;)
jeg går selv til pole dans , jeg tror sådan en stang kunne blive et hit , striptease kunne man også med stole dans hvor man svinger benene rundt i luften, dette er en del af burlesk striptease
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
dele siden social medier , der mangler google plus vis du ikke har hørt om det kan dette betyde en del for din side .
lige et ekstra tand troværdighed er vis der haves cvr nummer er det en fordele især sætte det på kontakt siden.
Tusind tak for feedback Mikael! :) Google+ er en god idé, det tilføjer jeg med det samme. Vi har ikke fået CVR nr endnu, da det ikke er relevant endnu. Men det kommer helt klart når vi bliver registrerede.
Måske skal vi til at tilbyde strip på vores studentervogne i fremtiden? ;)
jeg går selv til pole dans , jeg tror sådan en stang kunne blive et hit , striptease kunne man også med stole dans hvor man svinger benene rundt i luften, dette er en del af burlesk striptease
Det lyder som en god idé. Jeg sætter det på min to-do liste og så kontakter jeg dig i fremtiden hvis det er noget vi vil gå videre med.
Siden køre generelt langsomt, og menuen øverst er lavet med en rigtig dårlig font, på min skærm er den svær at læse. Den har også for mange punkter, der kunne med fordel strammes op på informationsvalget. Man bliver helt forpustet over det site map på om vognturen.
I skal overveje hirakiet på forsiden, man kan ikke se hvad siden handler om før man scroller ned. Testimonials er godt, men de skal ikke være øverst.
Designet er lidt kedeligt, det er meget federe på den video/slideshow, og billederne der fra er meget bedre blikfang.
super side du har fået bygget op - det er et rigtigt godt koncept og siden fungerer faktisk rigtig godt :)
Tusind tak for feedback :) Er der slet ikke noget vi kan gøre bedre?
jo - vis nogle af de lastbiler/busser eller ombyggede køretøjer man kan vælge at leje - der er sikkert nogle der er bedre end andre at vise frem :)
så få lavet muligheden for at leje køretøjer og vis dem frem :)
Tak for det. Vi arbejder pt. på at få nogle samarbejdsaftaler på plads, vi kan kan tilbyde den fulde "studenterkørsel-pakke". Når det er på plads, vil der også komme billeder af de vogne vi vil kunne tilbyde :)
siden kører hurtigt og smertefrit - i løbet af et par sekunder vidste jeg hvad siden handlede om da det det stod nævnt 5 gange på siden uden at jeg scrollede.
Informationen er hele tiden tilpas, der er ikke for meget og brug af billeder og film sammen med teksten er hele tiden tilpasset.
som helhed er den nem at gå til med alle de rigtige info og tekster, som man vil have for at kunne lave en beslutning om man vil leje DJ's til vognturen :)
Var det noget med et billigt banner på druk-spil.dk?
Siden køre generelt langsomt, og menuen øverst er lavet med en rigtig dårlig font, på min skærm er den svær at læse. Den har også for mange punkter, der kunne med fordel strammes op på informationsvalget. Man bliver helt forpustet over det site map på om vognturen.
I skal overveje hirakiet på forsiden, man kan ikke se hvad siden handler om før man scroller ned. Testimonials er godt, men de skal ikke være øverst.
Designet er lidt kedeligt, det er meget federe på den video/slideshow, og billederne der fra er meget bedre blikfang.
Teddy
Tusinda tak for feedback Teddy!
Jeg skal se om jeg kan gøre noget for at få siden til at arbejde lidt hurtigere. Jeg er også selv lidt skeptisk overfor de mange menu punkter, jeg har dog ikke endnu fundet en god fordeling af menu punkter og underpunkter. Men du bekræfter mig i at jeg skal kigge nærmere på det :) Tanken omkring de testimonials er at de giver troværdighed og at potentielle kunder lytter i højere grad til andre kunder. Men det kan godt være at der skal byttes om på elementerne. Endnu engang mange tak for feedback :)
siden kører hurtigt og smertefrit - i løbet af et par sekunder vidste jeg hvad siden handlede om da det det stod nævnt 5 gange på siden uden at jeg scrollede.
Informationen er hele tiden tilpas, der er ikke for meget og brug af billeder og film sammen med teksten er hele tiden tilpasset.
som helhed er den nem at gå til med alle de rigtige info og tekster, som man vil have for at kunne lave en beslutning om man vil leje DJ's til vognturen :)
Var det noget med et billigt banner på druk-spil.dk?
Tak for fin feedback. Det er altid godt at få nogle andre øjne på det :) Mht. banneret, så vender jeg tilbage når denne "studenter sæson" er overstået, hvis det bliver aktuelt. Lige nu er marketing ikke super relevant før efter sommeren.