|
Det er det samme firma som jeg er havnet ind i ![]() Jeg sidder nemlig i lige akurat i det samme problem som du gør....Hvis jeg var dig ville jeg ikk betale... Jeg blev ligesådan taget ved næsen, og tænkte bagefter, ok, du betaler de 1845,- og slipper ud af det L...du er havnet ind i....Nææ nej, efter at jeg betalte gik der gik ikk lang tid dunkede der en ny regning ind af døren denne her gang lydende på 5000,- Plus at de truede mig med at det oprindelige beløb lyder på 8000,- ( som jeg heller ikk aner noget om ) som jeg kom til at betale istedet for de 5000... Jeg ved heller ikk hvordan jeg slipper ud af det her...Men heldigvis har jeg fået nogen gode tips..fra gutterne herindefra.. Vil anbefale dig at læse indlægget, Er der nogen der kender.. |
Hejsa...
Jeg har læst indlægget og har sendt en mail til håndværksrådet, da jeg ikk har mulighed for at ringe til dem imorgen.
Men det kunne jo være der var nogle der kendte nogle advokater der ville hjælpe med lidt faglig viden på en eller anden måde.
Kaya: Har du bedt om skriflig bekræftelse på den aftale D.I.M. mener at have indgået med dig?
Med Venlig hilsen MBSP
Bliv gratis medlem