Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode e-handels platforme

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 196
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes at min egen shop er meget godt skruet sammen - har selv lavet den, og er ved at udvide den med en SEO del, så man nemt kan skrive sine keywords på de enkelte sider.

Jeg har alle produkter i shoppen indekseret i søgemaskinerne, og har p.t. 20-30 besøgende, udelukkende på de naturlige placering i google & MSN. Ikke noget med AdWords - det kommer oveni...

Jeg har desværre ikke haft tid til at give den det sidste pift, med nogle flere, og mere spændende varer, og online betaling er på vej i næste uge...

Ang. cookies, sessions osv., anvendes disse først, når man går fra ShoppingCart til CheckOut. Her skal man også logge på. Det er fuldstændig ligegyldigt mht. søgemaskiner, da jeg ikke er interesseret i at man skal finde min CheckOut side via Google - jeg vil hellere have at de finder mine produkter, og selv tager den derfra...

www.textusweb.com - TotalLeverandør af IT-Løsninger!
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:11
Martin, det lyder som om du er på rette vej :)
Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 196
Skrevet kl. 12:16

Dato: 10/5/2005 12:11:10 PM Forfatter: Mikkel deMib Martin, det lyder som om du er på rette vej :)

Tak... Og tak for at have leveret gode SEO artikler via joyzone.dk.....

Tilmeldt 3. Sep 05
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 16:18

Dato: 9/18/2005 4:19:00 PM Forfatter: Mikael Rieck

- Man kan købe sig til billig hjælp, hvis man ikke selv kan programmere (leder stadig efter en billig IT-inder)

Mikael >> Jeg kan formidle en kontakt til et indisk firma, som er meget billige, og som har erfaring med at arbejde med danske ehandels-sites. Sig til hvis du er interesseret, så sender jeg kontakt info og referencer.

Jes Kaliebe
Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 637
Skrevet kl. 23:49
Dato: 10/5/2005 4:17:43 PM Forfatter: Kaliebe

Dato: 9/18/2005 4:19:00 PM Forfatter: Mikael Rieck

- Man kan købe sig til billig hjælp, hvis man ikke selv kan programmere (leder stadig efter en billig IT-inder)
Mikael >> Jeg kan formidle en kontakt til et indisk firma, som er meget billige, og som har erfaring med at arbejde med danske ehandels-sites. Sig til hvis du er interesseret, så sender jeg kontakt info og referencer.
Jes Kaliebe

Hej Jes,

Jo tak. Lad mig endelig høre nærmere. Du kan enten sende det via besked herinde eller på wubi (a) wubi.dk

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Tilmeldt 10. Oct 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:26
Ditlev skriver: "Man skal dog være opmærksom på at der ikke følger en FTP konto med til scannet løsningen, dvs. hvis du har noget der skal køre uden om det CMS der er i shoppen så får du lidt problemer".

Hehe, ja, jeg er ikke meget for at spørge, men nogen der vil skære det ud i store, fede papstykker for mig? (jaja, kvinder og teknik... eller bare mig, der er n00b :))

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Skrevet kl. 08:44
Hej Sandra,

Det betyder kort fortalt at du ikke selv har mulighed for at lave nogle former for ændringer ud over dem der allerede er mulige i systemet. Hvis man ønsker at blive lidt mere avanceret med sin shop så kan det gå hen og blive et problem.

Fra Randers
Tilmeldt 13. Nov 05
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 20:32
Scannet og Dandomains shopløsninger anser jeg for at være rigtig gode i hvertfald fra et brugersynspunkt. De er nemme at komme i gang med, indeholder mange lækre funktioner og alle kan lynhurtigt lære at betjene dem, hvis de bruger lidt tid på at sætte sig ind i dem. Dermed et godt valg, hvis man vil i gang hurtigt. 

Hvis jeg så tager kodenørd-mellemmand-kundehjælper kasketten lidt på, så synes jeg der mangler muligheder for at man selv kan implementere de funktioner, kunden ønsker, som ligger ud over de standardfunktioner der findes i de forskellige løsninger. Snakker man med de forskellige shopudbydere, så er de lidt tøvende overfor at tilføje ens ønsker, netop fordi det er et standardprodukt der sælges. Det lykkedes mig at lave en specialtilpasning til et tæppefirma via javascript med webshop-udbyderens hjælp, på en af de ovenstående shops.. meen havde nu fortrukket, at jeg kunne få lov at lave tilpasningen direkte i shoppens kode.

OSCommerce har jeg et lidt anstrengt forhold til - man har adgang til kildekoden så man selv kan lave tilpasninger, hvis man kan programmere med PHP. Dejligt. Men men..Installation af shoppen kræver man ændrer indstillinger i sin webservers opsætning, som frarådes fra forskellige sider. Derudover er koden som shoppen bygger på ikke opdateret siden sidste år - se http://www.oscommerce.com/solutions/oscommerce. Søger man lidt rundt på deres forum finder man en opdatering http://forums.oscommerce.com/index.php?s=d05277a85294bf3a9503f23d574459ff&showtopic=223556 , men hvor mange mon har misset den, når den ikke ligger på sidens primære downloadside? Ellers er det en løsning hvortil der findes et hav af løsninger, og så koster den jo gratis..dvs. du betaler som regel kun for webhotellet hvor det ligger..

Det var lige mine 0.02€ :-)

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Skrevet kl. 20:49
Simon, det lyder jo absolut som om du ved noget om det her. Kender du til en løsning som både er SEO venligt, fleksibel og "til at gå til"? Jeg ved at det er tre ting på een gang, men der burde være noget "derude"... :D

Fra Randers
Tilmeldt 13. Nov 05
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 21:14
wubi.dk: Jeg synes du skal prøve at kigge på Dandomains shopløsning, der er SEO modul i, så vidt jeg husker. Men prøv at bestille deres gratis demo-shop, så kan du jo lege lidt med den, og se om den passer til det du ønsker :)

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)