Problemet var jo netop af nogle af disse forhandlere udmærket var klar over lovgivningen, den ene nævnte det ligefrem i en mail at det var ulovligt men nævnte det alligevel - Så det er en dårlig undskyldning.
Folk må da selv få bestemme seg for hva de vil innta av mat og drikke
Det blev der også sagt i udsendelsen, hvis folk har lyst til at drikke normal Jouice med lidt specielle frugter i det, så er der ingen der stopper dem - Men at markedsføre produktet som helbredende når det ikke er, er både ulovligt og direkte svineri. For det frarøver, ikke kun penge, men også modet fra mange der virkelig er langt ude og syge, og forsøger den slags som sidste udvej.
Ja XanGo er sikkert kommet for at blive, for er det en ting
MLM selskaber er gode til er det sgu at trænge ind i et land og blive der. Men som der også blev sagt i udsendelsen så er det fordi regeringer har meget svært ved at stoppe de mange sælgere. Sverige har haft store problemer med det, især fordi det er en dyr affære at finde alle disse sælgere, analysere deres foretningsmetoder og derefter lukke ned for dem. Men bare fordi det kan lade sig gøre er det ikke ensbetydende med at det er lovligt.
Men jeg har intet imod de folk der mener de får det bedre af at drikke 300 kroners Juice, det er ikke anderledes end dem der nyder at drikke dyr rødvin eller dyr champagne som var de 2 ting de sammenlignede med i udsendelsen.
Men hvornår ser du en champagne blive solgt fordi den helbreder kræft, gigt eller lign. Folk køber den vel fordi den smager godt eller der er prestige i at drikke en dyr champagne, og det samme må for min skyld gerne gøre sig gældende for juicen, så længe dem der sælger den overholder dansk lovgivning- Hvilket det lød til ingen gjorde da produktet ( så vidt jeg kunne forstå ) slet ikke var ordenligt godkendt i Danmark.