Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adsense sider med passiv indkomst garanti bygges - Hvor meget ønsker du at tjene? (For dig som drømmer om passiv indkomst)

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Frederikssund
Tilmeldt 14. Oct 11
Indlæg ialt: 96
Fra  OnMedia Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Aminoer

For en god måneds tid siden, luftede jeg her på Amino en idé om at tilbyde Adsense sider med indkomst garanti. Jeg ville så sammen med mit team på OnMedia.dk, bygge siderne fra scratch af og op til en passiv indtjening via Adsense og evt. lidt affiliate. Det kom der en god diskussion ud af som du kan læse her.

Nu har vi imidlertid regnet noget mere på tingene og fået sat skik på logistikken i projektet. Det betyder at vi nu er parat til at åbne op for vores tilbud på Adsense sider med garanteret indtjening. Så værsgo... Smile

-

Få en Adsense side med garanteret passiv indtjening

Vi bygger dig en Adsense side som vil tjene dig penge måned efter måned, uden du behøver røre en finger, kunne programmering eller have forstand på hjemmesider og internet markedsføring, m.m.

Du vælger selv hvor meget du ønsker at tjene om måneden på din Adsense side. Vi har dog sat et mindste indtjeningsbeløb på 250 kr. og et maksimum beløb på 1.500 kr. Det betyder at du kan bestille en Adsense side som minimum vil tjene dig 250 kr per måned og alt der imellem, op til en side som vil tjene dig 1.500 kr per måned.

Så hvis du f.eks. siger til os, "Jeg vil gerne tjene 600 kr om måneden i passiv indkomst", siger vi ok og begynder at bygge dig din Adsense side. Siden vil inden for vores fastsatte tidsramme, efterhånden tjene dig 600 kr. om måneden, måned efter måned, uden du behøver røre en finger.

-

Risikofri investering - Vi garanterer din indtjening

Når du bestiller en Adsense side hos os, garanterer vi at hvis det ikke lykkes os at opbygge din passive indtjening, på minimum det ønskede månedlige beløb inden 6 måneder, køber vi gerne din Adsense side tilbage. Dette er til samme pris du har betalt os for siden, dog minus det totale beløb du på dette tidspunkt allerede har tjent på siden via Adsense og evt. affiliates.

Desuden indbefatter garantien også, at du som køber kan få pengene retur (minus det allerede indtjente totale beløb), hvis hvis din Adsense side ikke når at tjene dit investerede beløb hjem inden maks. 18 måneder.

Med andre ord garanterer vi at din side vil holde sin indtjening på det ønskede passive indtægt beløb per måned, indtil sitet har tjent sig selv hjem. Så uanset hvordan det går, vil du som minimum få din investering tilbage, enten i form af Adsense/affiliate indtægter, eller fordi du vælger at benytte garantien om penge retur efter 18 måneder.

-

Så hvad er prisen for at bygge mig sådan en Adsense side?

P.g.a. tilbuddets art, kan vi kun overkomme at bygge ganske få sider af gangen. Det indskrænker desværre kraftigt antallet af kunder vi kan tilbyde disse sider til. Derfor tillader vi os også at lukke for tilbuddet, når som helst vi føler at vi har nok at arbejde med.

Prisen afhænger af hvor meget du ønsker at tjene per måned og kan udregnes således:

Månedlig ønsket indtjening X 12 = DIN PRIS (eksklusiv moms)

Eks:

Ønsker du f.eks. månedligt at tjene 500 kr på din Adsense side, vil din pris blive: 500 X 12 = 6.000 kr. eks. moms.

-

Hvordan bestiller jeg?

Du kan skrive til os på kontakt@onmedia.dk eller gå ind på vores hjemmeside OnMedia.dk, hvor vi har flere kontaktmuligheder.


Først anbefaler jeg dig dog at læse alle detaljer omkring tilbuddet på vores hjemmeside her, da jeg i denne Amino tråd kun har opridset tilbuddet med de vigtigste elementer. På OnMedia.dk/adsense-sider vil du bl.a. kunne læse om hvad du konkret får med i dit Adsense side tilbud og hvordan hele forløbet kommer til at foregå, m.m.

-

Spørgsmål?

Har du spørgsmål omkring tilbuddet, er du meget velkommen til at stille dem i denne salgstråd, skrive en PM her på Amino, eller til vores mail kontakt@onmedia.dk. På Onmedia.dk finder du ydermere vores telefon nr. så du kan ringe og tage en snak med os.

-

Med venlig hilsen

Kai Clemmensen

OnMedia.dk

Fra København
Tilmeldt 5. Mar 12
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes også det lyder meget spændende :-) Jeg kunne godt tænke mig nogen referencer evt.

Fra Frederikssund
Tilmeldt 14. Oct 11
Indlæg ialt: 96
Fra  OnMedia Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres interesse. Smile

Jeg får snarest muligt givet et link til en demo side. Den vil være et eksempel på en Adsense side, i stil med dem vi tilbyder at bygge.

Fra Sæby
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 141
Fra  Tec-connect.dk Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvad er der af garantier i forhold til at man  betaler forud, at i ikke "render med pengene" ja undskyld jeg spørger men.....

 

Vh

 

Bent Olsen

Få en prof. lyd på dine optagelser, se vores tilbud, komplet hjemmestudie til kun 4399,-

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er godt nok en interessant tilgang, som jeg også skrev i debatten for godt en måneds tid siden. Jeg er glad for at se, at denne forretningsmodel endeligt kommer til Danmark - og efter vores lille PM-veksling sidst, er jeg også ganske sikker på, at du er i stand til rent faktisk at lave disse sider.

Jeg har dog et par spørgsmål, jeg også kunne forestille mig, at andre ville være glade for at få svar på. Jeg tillader mig derfor at stille dem her:

1) Hvordan vil du sikre, at siderne også i fremtiden vil opretholde en vis indtjening, når majoriteten af de besøgende jf. hjemmesiden skal komme fra søgemaskinerne? Dette sætter meget høje krav til såvel indholdet og SEO-arbejdet, der skal være af meget høj kvalitet for at sikre den kontinuerlige indtjening.

2) Vil det være danske eller engelske sider?

Derudover skal du / I have cadeau for at gøre dette på et seriøst niveau med en ordentlig firmahjemmeside, kontaktinformationer og en præcisering af tilbuddet. Jeg kunne meget vel blive en af de første bestillende. :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan foregår det med domæne og webhotel? Er det noget I sætter op, eller sørger køber selv for det?

På hjemmesiden skriver I, at når hjemmesiden har tjent sig selv hjem, så overdrages den til eget ansvar - betyder det, at man indtil da ikke selv kan tilføje indhold på siden? Eller kan man løbende selv hjælpe til med at øge indtjeningen?

MVH

Thomas

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Kom med et link.

Kan man selv vælge inden for hvad man ønsker ?

Jeg er hvert fald klar. :). Vil bare se en demo først :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder utroligt spændende. Problemet for mange tror jeg bare er at de skal smide det store beløb i det fra starten af.
Jeg vil helt klart overveje det. 

Fra Frederikssund
Tilmeldt 14. Oct 11
Indlæg ialt: 96
Fra  OnMedia Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er der af garantier i forhold til at man  betaler forud, at i ikke "render med pengene" ja undskyld jeg spørger men.....

Vh

Bent Olsen

Hej Bent

Tak for dit relevante spørgsmål. Smile

Der er selvfølgelig altid den risiko at vi kan være nogle rigtige dumme svin og fæle svindlere, som kun prøver på at lokke en masse penge ud af folk, for derefter at fordufte ud i det blå.

Det er dog ikke lige den plan vi har lagt, og som vi påtænker at bygge vores fremtid på. Det ville imidlertid også være usandsynligt dumt af os, da vi ønsker at fremstå som en seriøs virksomhed, ved bl.a. med tiden at opbygge et godt ry her på Amino.

På vores hjemmeside Onmedia.dk, kan du let finde vores firmaoplysninger, navn, adresse og kontaktmuligheder lige her. Hvis du har det dårligt med at overdrage os et forhåndsbeløb for en ydelse vi yder dig, vil jeg anbefale du ikke starter et samarbejde med os. Jeg ønsker ikke for nogen, de ligger søvnløs om natten fordi de ikke stoler på en virksomhed og personerne bag.

Du er altid meget velkommen til at kontakte os, når og hvis du har flere relaterede spørgsmål. Smile

Mvh

Kai Clemmensen

OnMedia.dk

Fra Frederikssund
Tilmeldt 14. Oct 11
Indlæg ialt: 96
Fra  OnMedia Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Cap'n Halfdan Timm:

1) Hvordan vil du sikre, at siderne også i fremtiden vil opretholde en vis indtjening, når majoriteten af de besøgende jf. hjemmesiden skal komme fra søgemaskinerne? Dette sætter meget høje krav til såvel indholdet og SEO-arbejdet, der skal være af meget høj kvalitet for at sikre den kontinuerlige indtjening.

2) Vil det være danske eller engelske sider?



Hej Halfdan Timm

Endnu engang, tak for dit konstruktive besyv til mit indlæg. Det sætter jeg stor pris på. Smile

1) Jeg giver dig helt ret i, at det sætter store krav til indhold på siderne og SEO-arbejdet. Jeg vil forsøge at svare på dine spørgsmål så godt jeg kan.

Det korte svar
Vi vil sikre sidernes indtjening i fremtiden, ved at bygge sider af høj kvalitet som skaber værdi for læseren. Omkring SEO delen, så handler det i høj grad om at gøre sin keyword research godt, og vælge de rigtige søgeord at gå efter. Dette vil gøre SEO arbejdet langt lettere.

Google er dog uberegnelig, og derfor kan vi da heller ikke garantere at de sider vi bygger, også efter aftalens udløb vil blive ved med at bringe den samme form for indtjening på længere sigt. Dog forventer vi selv, som følge af den måde vi laver siderne på, at de vil være langtidsholdbare. Selvfølgelig kræver det vedligeholdelse for at opretholde den samme indtægt fra siden på længere sigt. Dette kan vi dog også tilbyde i en service aftale, efter aftalen er udløbet.

Det lange svar
Vi har gennem de sidste ca. 3 år eksperimenteret en hel del med Adsense sider og SEO, også før vi blev til OnMedia.dk. Disse sider har både været danske og engelsk sprogede sider.

Vores erfaring viser os, som tendenserne i Google også så fint ruller sig ud, at det i dag langt højere grad handler om at lave sider som indeholder kvalitet,og især skabe værdi for læseren.

For at tage et helt simpelt eksempel, så tænker du f.eks. på lave en hjemmeside om "hvordan beregner man rumfang". Din fineste opgave er nu at skrive indhold på siden, som giver svaret på hvordan man regner rumfang ud. Din side skal indeholde det mest præcise og konkrete svar på spørgsmålet, samt også det mest detaljerede svar, inkl. f.eks. eksempler på udregninger, visuelle opstillinger (billeder) af udregninger, plus måske en video hvor du tegner og fortæller, m.m. Alt dette skal pakkes pænt ind og fremstilles så brugervenligt og let tilgængeligt som muligt.

Med tiden handler det altså om at lave den bedste side på nettet overhovedet, som dækker spørgsmålet fuldt ud, "hvordan beregner man rumfang". Det vil igen over tid gøre din side til stedet man går hen, for at få svar på dette spørgsmål.

Den anden side af sagen er SEO. Onpage SEO er en del af denne diciplin, og link building er en anden. Konkurrencen på internationale engelsk sprogede sider er oftest meget stor, hvorimod den i Danmark ofte kan være ganske lille og forholdsvis let at forholde sig til. Når alt kommer til alt, handler det dog i høj grad om keyword research. Altså at finde den rigtige niche og relaterede søgeord man ønsker at optimere sin side til. For os er dette langt den vigtigste diciplin når det kommer til Adsense sider, også i forhold til link building. Hvis man på forhånd har valgt de rette søgeord at optimere efter, bliver link buildingen pludselig sekundær.


2)
Det vil være danske sider på dansk rettet mod danskere. Vi kan dog også godt lave engelske Adsense sider, tilstræbt det internationale og amerikanske marked, men det vil i så fald være et andet tilbud.

Håber det besvarede dit spørgsmål nogenlunde. Ellers er du selvfølgelig velkommen til at spørge ind igen.

Endnu engang tak for alle roserne. Smile

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)