Adsense sider er fantastiske til at lave en hurtig lille indkomst! Jeg har selv haft flere.
Dog skal du nok gøre dine købere opmærksom på det arbejde der ligger i det mht. SEO arbejdet som, alt efter niche, kan betyde mere eller mindre arbejde. Samt chancen for at blive slapped af google.
Jeg havde 10 websites som var optimeret det bedste de kunne, med unikke artikler, gode backlinks, og som alle lå i top5. Efter deres fantastiske panda opdatering så kom, blev de 10 websites sendt flere sider tilbage, da de 'åbentbart* ikke bar noget 'relevant' for læserne med sig.
Det krævede en del arbejde at få dem op på side 1 igen.
Og der kommer højst sandsynligt flere af de slags opdateringer :-)
Men når det er sagt, så kan de uden tvivl generere penge. :-)
Hej Niklas
Tak for dit besyv. 
Du har ret i at der skal gøres lidt i forhold til opdatering af de Adsense sider vi laver, for at vedligeholde den samme indtægt efter aftalens udløb. Det skal vi nok gøre vores kudner opmærksomme på. Dog tilbyder vi faktisk efterfølgende en mulighed, for at tilkøbe en serviceaftale, hvor vi jævnligt vil opdatere ens side med nyt indhold og link building.
De søgeord vi går efter er ikke søgeord med høj konkurrence, hvilket betyder at levetiden for placeringen i Google på de forskellige søgeord vi går efter, er længere. Det skyldes at der ikke konstant er nogle som aktivt laver SEO på de eksakte søgeord for at komme bagfra og skubbe én ned og væk.
Omkring det at blive slapped af Google og deres opdateringer, så har Google altid lavet opdateringer i deres algoritmer, og vil blive ved med det i fremtiden også. Det må man endelig ikke blive overrasket over. Også når ens placeringer i Google kører op og ned. Nogle gange også en hel del til og med. Igen, vi skal nok gøre opmærksom på det. 
Vi har også selv tidligere haft sites som er blevet slapped og penalized af Google. Vi har testet og eksperimenteret en del, så det skulle jo ske før eller siden. I bagklogskabens lys, har vi da også i disse tilfælde været 100% ude om det selv. Man lærer dog med tiden meget af sine fejl, så sådan noget efterfølgende kun sker sjældent, og så alligevel forhåbentlig ikke igen.
Ellers vil jeg gerne have lov til at henvise til det svar jeg gav Halfdan Timm tidligere i denne tråd. Her uddyber jeg lidt nærmere omkring vores "filosofi" i forhold til de Adsense sider vi bygger.
Igen, tak for dit bidrag.