Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adwords har sugerøret godt nede i min pung!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Google adwords de suger bare alle mine penge! Har lige sat 1.000 kr ind, og jeg har kun fået 1 ordre!!! (værdi ca. 500kr) Hvad går det galt!?? Min side sælger babylegetøj. Hvad skal jeg gøre? - nu har jeg sat mit daglige budget merkant ned, men det er jo heller ikke smart!! - I må hjælpe mig!!

 

Mange hilsner

Mads

Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 272
Fra  Danish Online Outlet ApS Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mads.

Der er jo mange muligheder for at redigere sine bud samt opnå billigere bud.

Men umiddelbart synes jeg du har meget få artikler på din side, hvilket selvfølgelig giver meget få salg, da chancen for at kunden finder det de søger er meget lille.

Til sammenligning har vi over 3000 varenumre på http://www.sundleg.dk

Mvh.
Daniel

Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 272
Fra  Danish Online Outlet ApS Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Plus at du på mange af dine varer har op til 14 dages leveringstid, hvilket for de fleste kunder er alt alt for meget for en webshop.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Få en der har forstand på adwords til at lave det for dig.

Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Beldring:
Plus at du på mange af dine varer har op til 14 dages leveringstid, hvilket for de fleste kunder er alt alt for meget for en webshop.

Det må være her dit største problem ligger, jeg kan kun acceptere max 5 dage fra man bestiller til man modtager, tit er der dag til dag levering, så 14 dage er alt for dårligt.

Fra Skive
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 262
Fra  Dynamic-it web & hjemmesider Granitbutikken salg af granit og granitskærver Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads, du har måske nogle søgeord, som ikke giver nogen konvertering. Har du opsat Google Analytics? Så kan du evt. Se hvilke kampagner, som virker, og hvilke hvor der ikke bruges tid på din side.
Hvis du f.eks. Har et generelt søgeord som "børnetøj" og en annoncetekst som: "alt i børnetøj, til gode priser. Vil du nok få en del klik fra folk som vil se hvad det er, dvs en masser af osere... Hvis du i stedet opretter noget i retningen af "røde Hummel børnebukser i rød..." med søgeordet "børnebukser Hummel" vil du opleve færre besøgende men mere relevante. Dette er kun et lille eksempel. Så det er med at få opsat dine kampagner med de rigtige søgeord, som matcher annonceteksten, og til sidst peger ind på produktet som din annonce omhandler. Held og lykke med det, ellers må du skrive igen. Adwords kan rykke og give gode salg når det bliver sat rigtigt op med kampagnesporing mv.

Held og lykke med projektet, håber det kan hjælpe lidt, og giver mening? Ellers skriv igen ;)

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Mads.

Du har brug for flere varer på hylderne, kortere leveringstider og som Christian rigtigt skriver, så er du også nødt til at arbejde med dit bestillingsflow og hjemmeside i det hele taget.

Bl.a. så bør du nok overveje at omdøbe "Rabat kode" feltet til "Værdikode" eller noget i den stil.

Dine besøgende lader den fyldte indkøbskurv stå og farer tilbage til Google for at finde en rabatkode - De er langtfra alle, som vender tilbage til din shop igen.

Selv den bedste AdWords konsulent kan ikke gøre AdWords til en overskudsforretning, før du har styr på basis - i hvert fald ikke efter, at han/hun har opkrævet sin egen betaling.

Mvh Troels.

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Troels Kjems:
Du har brug for flere varer på hylderne, kortere leveringstider og som Christian rigtigt skriver

Hej!

Tak for det gode svar!

Jeg får en palle fuld varer hjem på Mandag, så det håber jeg vil give lidt mere omsætning! :) - Hvordan skal jeg arbejde med bestillingsflow og hjemmeside? Kom gerne med nogle rigtig gode idéer!

Mange hilsner

Mads

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads.

Jeg vil anbefale dig at udsætte dit website for tæsk i denne Amino afdeling.

Der plejer at være mange gode og gratis råd at hente der.

Mvh Troels.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)