Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ris og ros til min hjemmeside!

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 2. Jan 11
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære brugere,

Jeg har en forholdsvis ny hjemmeside, hvor jeg sælger børnetøj samt lidt voksentøj.

Jeg forsøger hele tiden at forbedre den og gøre den så bruger venlig og indbydende som muligt! Jeg er løbende igang med ændringer og vil meget gerne høre hvad I har at sige.

http://migogminsoster.dk/

Mvh og rigtig god weekend.

Mette

Tilmeldt 3. Jan 12
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 01:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 2. Jan 11
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 01:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for den :o) Det får vi fat på!

Mvh. Mette

Tilmeldt 3. Jan 12
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 01:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder godt! Det får mig til at føle mig tryg, på din webshop..
Så kunne du evt. også få et trustpilot banner ligesom her.  :-)

Fra Albertslund
Tilmeldt 10. Apr 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 01:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det eneste jeg lige spotter med mit Web Designer øje (Dog træt) er, at dette:

url("../img/cart_header.png")

Godt kunne være mere centreret tekst. Noget Padding på det billede der.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 02:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin shop :-)

Her er lidt ris og ros

- Topmenu skrift er for svær at læse

- Kurv er helt tom når der ikke er noget i den.. Måske bår du have "0 produkter i din kurv" eller lignende

- Nyhedsbrev står lidt mærkeligt

- Skrift under slide/banner er svært at læse. Det med mørke bogstaver

- Måske bør du skrive mere under beskrivelse :-)

- Indkøbskurv oversigt kunne godt se lidt pænere ud. Den fylder ikke helt siden og ser lidt mærkeligt ud

- For mig er dit checkout ikke så godt.. Den er meget lang og nogle vil måske ikke finde køb knapper længere nede

- Generelt synes jeg mange af dine tekster er lidt svære at læse pga. kontrast valg ikke er optimale. 

- Din "om os" side er i blokbogstaver og det ser ikke så pænt ud. Det samme gælder kundeklub.

Håber det kan bruges :-) 

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

lyser blå tekst farve og lyse blå farve baggrund er meget svær at læse når man sider udenfor i solskin vejret , lav tekst farven og baggrunden langt fra hinanden .

kontakt siden op med dit cvr nummer adresse info telefon nummer med mere , derved ser man hurtigt du er virksomhed og man kan kontakte dig med telefon nummer fremme så nemt og hurtigt ser det.

husk også google plus på siden , for i alt ser det ud til har masse af tilfredse kunder mon ikke de ikke også vil google plus jer så kan få lidt plus rank det er jo langt lidt ind i google vurdering hvor man ligger på google

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 467
Fra  Little Green Orange Aps (LGO) Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette,

Nysgerrig... hvad er det, som skal gøre at folk handler i din butik fremfor de mange andre der er på nettet? Når man søger "børnetøj online", kommer der 1.800.000 hits frem..

Synes at det er en "ok" hjemmeside... lidt standard og ligesom så mange andre - men sådan er det..

Jeg tror du får problemer med domænet - ville være bedre, hvis man rent faktisk kunne skrive navnet uden at skulle tænke på danske bogstaver m.v.

/Morten

N.B. Kunne rigtig godt tænke mig at læse din forretningsplan, hvis du ikke er "bange" for at dele den.. mre@substantial.dk :-)

“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide

Tilmeldt 2. Jan 11
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilmeldt 2. Jan 11
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik,

nu er jeg ikke sådan helt vildt teknisk ;o) - så jeg vil gerne have det "oversat" ;o)

Mvh. Mette

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)