Hej Mette,
Cool nok - og alt det bedste fremover.. var blot nysgerrig, da der er SÅ mange børnetøjsbutikker.. Jeg har leveret tryksager til både Mala, Ticket2Heaven, bObles og mange andre i tøj/mode branchen og for de "små" har jeg desværre oplevet rigtig mange, som har investeret mange penge i lager, lidt mindre i markedsføring og nogle har endt med ikke at have en krone tilbage - måske først og fremmest fordi de IKKE havde en plan for hvordan man skal komme i mål..
Jeg er sikker på, at der er et marked og hvis man har det drive, som du skriver du har, så burde det jo i kombinationen med en FED plan kunne lykkes..
Jeg arbejder meget med forretningsudvikling og synes derfor at det er sjovt at høre hvilke planer, idéer mange har.. især fordi nogle jo rent faktisk siger deres arbejde op, investerer pensionsopsparingen og så ellers krydser fingre..
Men under alle omstændigheder - alt det bedste - håber det lykkes for dig..
/Morten
N.B.
selvom du ikke har en forretningsplan, så vil jeg anbefale dig at tænke over hvad du ønsker at kunderne skal opleve når de kommer ind i din shop. Nu er jeg ikke målgruppen (selvom jeg har 3 børn), men den differentierer sig ikke frygtelig meget - i første omgang. Tænk over hvordan du kan gøre din shop unik.