Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside til Webbureau

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)
Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Linde:

Har du et forslag til baggrundstrafik? Jeg har svært ved at forstille mig hvordan det skal se ud. Mener du en kasse rundt om teksten? Og har du et forslag til farven på kassen? 

Ja, jeg mener en boks/kasse rundt om teksten - lige nu synes jeg at teksten ser ud som om, den er 'kastet' tilfældigt ind i det blå område. Opstillingen ser uorganiseret ud.

Boksen behøver ikke nødvendigvis at være grafisk, men kan i stedet bestå af almindelig HTML/CSS (evt. med runde hjørner og en kant med en kontrastfarve) - det er jo helt op til dig, hvordan (eller om) du vil gøre det.

Jeg har ikke et decideret forslag til farver, men du har tre grundlæggende farver i dit logo, som du kan lade gå igen og, hvor du kan prøve dig frem med forskellige nuancer. Umiddelbart ville jeg selv vælge en farve/nuance, som er 'varm', men som stadig refererer til en eller flere farver i dit logo.

En anden ting: der mangler noget call2action på siden - en knap eller lignende. Du kan jo passende placere en knap i det blå område (eller i boksen i det blå område, hvis du beslutter dig for at indsætte sådan en).

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

TheisM:

Andreas Linde:

Så har jeg prøvet at gøre hjemmesiden lidt mere spændende f.eks. ved at ændre tekst-farven i menuen + tekst-farven og baggrunden i velkomstteksten. Er hjemmesiden mere spændende nu? Og er der flere forslag? 

Jeg synes egentlig at det ser rigtig godt ud, men kan godt se hvad du mente i dit første indlæg, da du skrev at du følte at der manglede et eller andet.

I mine øjne, er det der mangler, en smule lækre detaljer rundt omkring; en lille gradient, en smule noise, og måske en smule tekstur. Derudover synes jeg også godt at du kan kigge lidt på hvordan du kan få din tekst til at fremstå mere spændende.

Når det kommer til design, så synes jeg ofte at det er nemmere at vise hvad man mener med et billede, så det er vedlagt nedenunder.



Mange tak for feedback Theis - og tak for det gode eksempel. Jeg vil lege lidt med noget gradient. Jeg tror det kan give det et bedre finish. Og du har ret mht. teksten. Den kommer også på to do listen!

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Nerløe:

Andreas Linde:

Har du et forslag til baggrundstrafik? Jeg har svært ved at forstille mig hvordan det skal se ud. Mener du en kasse rundt om teksten? Og har du et forslag til farven på kassen? 

Ja, jeg mener en boks/kasse rundt om teksten - lige nu synes jeg at teksten ser ud som om, den er 'kastet' tilfældigt ind i det blå område. Opstillingen ser uorganiseret ud.

Boksen behøver ikke nødvendigvis at være grafisk, men kan i stedet bestå af almindelig HTML/CSS (evt. med runde hjørner og en kant med en kontrastfarve) - det er jo helt op til dig, hvordan (eller om) du vil gøre det.

Jeg har ikke et decideret forslag til farver, men du har tre grundlæggende farver i dit logo, som du kan lade gå igen og, hvor du kan prøve dig frem med forskellige nuancer. Umiddelbart ville jeg selv vælge en farve/nuance, som er 'varm', men som stadig refererer til en eller flere farver i dit logo.

En anden ting: der mangler noget call2action på siden - en knap eller lignende. Du kan jo passende placere en knap i det blå område (eller i boksen i det blå område, hvis du beslutter dig for at indsætte sådan en).



Jeg er meget enig mht. call 2 action. Det kommer på to do listen. Jeg tænker lige over det med boksen. Jeg kan godt se hvad du mener, men jeg skal lige finde på en pæn løsning til det. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske lidt for få bokse mv. Det er lidt svært at få overblik med så meget rent tekst hvis du kan følge mig..

Men ellers ganske fin :-)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes at Theis' forslag med den gradient og evt at der er brugt lidt special typografi til firmanavnet virker rigtigt godt. 

Jeg er også enig med Jesper i at den øverste tekst i det blå virker lidt tilfældigt i forhold til resten. Jeg har dog svært ved at se en boks i det blå - så skulle det være en eller to stykker. Jeg tilskriver en del af indtrykket er at der er fire linjer i træk, der er centrerede, samt der er meget afstand mellem dem. Og sidste korte sætning har endda fået ekstra effekt: fed. Som regel ser en liste mere ordentlig ud, hvis alt er i samme typografi, og der er venstrejusteret.  - og måske lave et grafisk "hak" som om det er en tjekliste med "rigtige ting". Du kan så evt skabe større kontrast og ro ved at kæle lidt for overskriften "Linde Media".

Du kan også afhjælpe en del af det ved at korte din punch line ned til en linje. Jeg ville i hvert fald gøre lidt ud af den formulering, da Linde Media kun behøver nævnes en gang her, og at i første sætning er du i tredjeperson (hedder det vist) og nr 2 og 3 sætning så går over til "jeg"-form.

Måske kunne du have allervigtigste punchline lige under din overskrift, og derefter en velformuleret uddybning af hvad det så er.

Når jeg engang får mit webdesign på banen, skal der afgjort være en pæn "Call to action" på mine landingssider og forsiden. 

Jeg kan godt lide at du har valgt den form for layout, der trækker en linje fra venstre til højre. Det synes jeg der er stil over.

Med overskriften "Linde Media" alene tror jeg den vil få et stort løft, og også med den gradient dér. Du kunne evt også lave dit logo til ét, hvor du både har ikonet og "Linde Media".

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det er flot hjemmeside. Kan godt lide dit logo oppe i venstre hjørne. Farverne er afstemt og balancerer - synes jeg - men der er garanteret nogen, der ikke kan lide orange og lilla sammen.

Jeg synes ikke, at du skal centrere overskriften med de to linjer tekst, jo, måske overskriften, men de to linjer, der starter "Mangler du en..." er nærmere brødtekst. Lav hellere kolonner - synes jeg.

Dine links nederst på siden med den lysblå linkfarve er for lys. Den kan være svær at læse i dagslys.

Hvorfor står der "Jysk webbureau - Holstebro" i title-tag'en? Er det for ikke at skrive Linde-media igen?

Jeg synes, at der mangler noget visuelt... et foto eller andet på forsiden til at live op. Hvad med et foto af dig selv (ved godt, det hører til på Om Linde-media...)? Eller en computer, bærbar el. stationær, et skærmdump, dig selv siddende og arbejde koncentreret eller en eller anden sild, der gør det samme eller... eller noget i stil med det, du har på siden om referencer. Det er en flot grafik øverst.

Ved Iværksætterpakken står der "Firma hjemmeside. Har du brug for en hjemmeside til dit firma? Kontakt mig I dag og hør hvad jeg kan gøre for dig!". Firma hjemmeside skal i princippet være i eet ord, evt med en bindestreg. Du skal ikke rette det for min skyld, det er bare til info. Det gælder også Hobby hjemmeside ovre til højre. Du skriver jo selv iværksætter-pakke og hobby-pakke.

"Kontakt mig I dag" - ret I dag til i dag.

Fotoet af dig selv er for stort på undersiden Hvem er jeg? Det er godt, at det er der, men kør det lidt ned i størrelse. Hvis du arbejder med grafik, kan du så ikke gøre det lidt mørkere? Jeg synes, det er en anelse for lyst som nu.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas

Jeg synes bestemt der er noget gået galt. Hvor står Linde-Media.dk ved logoet? Hvor er alle de dejlige billeder? Det er ikke lige min smag desværre sorry!

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Angrybird:

Det er ikke lige min smag desværre sorry!

Sure ribs!

Tror, jeg vil forære dig et profil-billede i julegave; en skinger skade, en liderlig due eller en bøvet albatros!

:-)

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)