Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kan man indkræve sine penge?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 3. Nov 11
Indlæg ialt: 237
Fra  Oikos Development I/S Skrevet kl. 01:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Hvis man som freelancer har udført et stykke arbejde, og man ikke har modtaget sine penge. Hvordan kan man øge presset på den man har leveret et produkt til, så man kan få sine penge, hvis man f.eks. har e-mails der beviser en korrespondance og en indforståethed om at der leveres et betalingsprodukt?

Hvis man ikke gennem almindelige henvisninger og påtale kan inddrive sine penge, hvad er så næste trin i retningen af at få juridisk medhold?

Mvh

Jakob

Jakob Danelund | programmør / stud. psych
IT med indsigt - http://psykit.dk

Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 387
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 01:18

DU kan gå alternative veje og få dem inddrevet via "personlige" metoder ;-) Badabing!

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 09:26

Du henvender dig til tcms som kører en helt omkostnings fri inkasso for dig 

http://www.transcom.dk/

Vi benytter dem selv og er meget glade for dem!

Fra København
Tilmeldt 3. Nov 11
Fra  Oikos Development I/S Skrevet kl. 10:22

Tusind tak gør jeres svar. Vil I hjælpe mig til at forstå hvordan det kan være gratis? Hvordan tjener transcom så deres penge?

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 10:37

Ring efter et par gutter fra HA GGGG

Aiii du skriver til dem at hvis de ikke betaler inden eks. 14 dage, så ser du dig nødsaget til at reg. dem i Experian og andre skyldner register, det plejer at have en vis virkning.

Hvis det er et seriøst firma du har arbejdet for vil de helt sikkert betale, og er det en lurendrejer så forhindre du denne i ret så mange ting økonomisk, herunder at optagelån, plus de får en ret så elendig kreditvudering hvilket kan være meget skadeligt for dem.

Men brug det nævnte frima for det er gratis for dig at opstarte sagen hos dem, og jeg mener de tager xx procenter af det beløb de får ind til dig, men det er jo bedre at miste eks. 15 % end 100% - jeg er ikke helt sikkker på det er den måde de gør det på, det er kun en ide for jeg ved andre inkasso firmaer bruger denne model.

Venligst

René Buch

Venligst

René Buch

Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 387
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 11:28

hvor meget drejer det sig om?

Fra København
Tilmeldt 1. Nov 11
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 12:29

Hej Jacob

Jeg har sendt dig en PM angående din inkassosag.

Mvh

Jørgen

Fra København
Tilmeldt 3. Nov 11
Fra  Oikos Development I/S Skrevet kl. 16:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Igen tak for jeres svar. Jeg skriver for at være forberedt, inden det bliver aktuelt. Jeg håber jeg kan undgå at det bliver aktuelt, men jeg har en del penge ude lige i øjeblikket og kan mærke, at der ikke er ligeså stor lyst til at kommunikere, som når det er mig der skal lave rettelser eller levere et produkt. Derfor vil jeg hellere være forberedt, og sende et klart og hurtigt signal om, at jeg har tænkt mig at handle på det, end at trække det i langdrag.

Tilmeldt 20. Feb 09
Indlæg ialt: 392
Fra  Danish Law Skrevet kl. 19:06
Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 08:42

Transcom tjener deres penge på de gebyrer, renter og advokat omkostninger de pålægger skyldner. 

Det er en ren no cue no pay løsning og muligvis den bedste udbyder på markedet. 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)