Hej Min ven og jeg fifler lidt med at starte en webshop, som skal sælge noget billigt slik og Energi Drinks/Sodavand. Det mangler der i Danmark. Jeg fandt nogen på Alibaba.com som sælger Monster Energy Drinks for 5,80 kr. stk. Men man skal minimum bestille 2112 og det er noget af en mundfuld. Jeg har skrevet med dem og spurgt dem om vi kunne købe meget mindre, men så vil det slet ikke kunne betale sig begrund af fragten. Vi har også lige bestilt 30kg slik fra en hjemmeside der hedder Sweet24.de, det er til personlig forbrug, men hvordan kan de sælge 1kg slik for 20kr. Hvor får de det fra og ville der være mulighed for at man kunne få det billigt ligesom dem. Et andet spørgsmål er også, hvordan kan Superbest sælge en sodavand for 2,5 kr. Det er ikke et tilbud. Vi har et kapital på 10.000 kr. til at starte den webshop op, hvis det overhovedet er muligt. |
Man kan ikke sådan bare lige sælge "fødevarer" i Danmark eller noget andet land, som er fra et andet land, og slet ikke noget som såkaldt "energidrink".
Hilsen, Robert