Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regler vedr. inddrivelse af gæld

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 20. Feb 09
Indlæg ialt: 392
Fra  Danish Law Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Advokat Jacob Berner Rue:

Amino er venlig udveksling af  praktiske erfaringer - ikke Juridisk Diskusionsklub for og mellem 

jurister...

Det er farligt at være så praktisk, at mat helt ser bort fra, at retten udvikler sig. Derfor er det også nødvendigt, at man selv udvikler sig og inddrager gældende ret per dags dat.

Når alt kommer til alt, så er klienter jo mere interesseret i deres egen sag end i historiske sager fra dengang, deres advokat lærte og retshistoriske belæringer om, hvordan man gjorde dengang, da farfar var ung.

Men man kan selvfølgeligt også praktisere en glidende overgang til et tiltrængt otium, hvor man giver slipper for de forskellige forretningsområder i takt med, at der kommer væsentlige reformer, som der ikke er kræfter til at sætte sig ind i.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:08

Godaw, do

Jeg har min daglige gang i retter over hele landet, mens du refererer til historiske amerikanske retssager du har læst om...hvem sagde otium???

Tilmeldt 20. Feb 09
Indlæg ialt: 392
Fra  Danish Law Skrevet kl. 15:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Advokat Jacob Berner Rue:

Godaw, do

Jeg har min daglige gang i retter over hele landet, mens du refererer til historiske amerikanske retssager du har læst om...hvem sagde otium???

Ja, man skal langt væk, når man forsøger at opstøve kilder, der kunne understøtte dine synspunkter. De umiddelbart nemt tilgængelige retskilder dur ikke til det formål.

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)