Point taken - og selvfølgelig er jeg helt enig. Venlig hilsen Hans |
Når vi nu er ved bekendelserne, må jeg nok også hellere - for god ordens skyld - erkende at jeg selv har en finansiel uddannelse fra et pengeinstitut.Cookie:Jeg må starte med er bekende at jeg sidder i Nordeas bankråd og som sådan kan ses som part. Jeg synes dog det er synd at I er så faste i at man ikke kan få god rådgivning i sin bank. Hvor har I dog den sjove ide fra?
Jeg har undervist rigtigt mange bankansatte, da jeg selv var ansat indenfor branchen. Og jeg har set en masse salgskampagner, der havde det ene formål at sælge billån op til påske og pensionskonti sidst på året.
Når jeg siger, at jeg ikke vil have rådgivning i banken, passer det kun 99%. Jeg er sikker på, at jeg i banken kan få en glimrende rådgivning om overførsel af betaling via udenlandske banker til leverandører i udlandet.
Cookie:Rådet om en bank privat og en firmabank kan jeg følge i denne situation, men som fordel + kunde med de ekstra fordele man kan ha, og en bankrådgiver der kender en gennem mange år som 100% i orden, da er det alt andet lig noget lettere at få gode betingelser for firmaet, i samme bank som privat. Det er rent individuelt
Jeg kan se både fordele og ulemper ved at have virksomhedens og mine private konti placeret i to forskellige pengeinstitutter. Jeg ser dog ingen grund til at gemme mit private engagement fra banken, hvor virksomhedens engagement er.
Dbh. John