|
Normalt når der udskrives en konkurrence, så skal der findes en vinder. Om dem der så stiller konkurrencen op vælger at benytte det, det er op til dem selv. Det er netop for at undgå den problematik som Martin netop skrev om: Man får x-antal til frivilligt at lægge en masse arbejde i udarbejdelse af nogle forslag, hvorefter modtageren blot melder ud at ingen har vundet og så selv planker et eller flere af forslagene. I vil få svært ved at få nogle af de tungere og mere seriøse virksomheder til at melde sig til konkurrencen, da de ikke lægger tid (= penge) i at deltage, med den overhængende risiko at det leverede materiale blot bruges som inspiration og ingen vinder i den sidste ende. |
Jeg har også en alt for dårlig smag i munden efter den sidste konkurrence.
Jeg ved selvfølgelig ikke, om jeg i jeres øjne hører til blandt de mest kreative, men jeg bruger i hvert fald kun de 2 minutter, det tager at læse tråden og skrive dette svar.
Jeg ved selvfølgelig ikke, om jeg i jeres øjne hører til blandt de mest kreative, men jeg bruger i hvert fald kun de 2 minutter, det tager at læse tråden og skrive dette svar.
Held og lykke med projektet.
mhv Hans
Bliv gratis medlem