Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kreativ konkurrence - vind 20.000 kr. (kom i forkert mappe før - nu skulle den ligge rigtigt)

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :
  Jeg vil også melde min ind under Martin og Helle''s holdninger.

Normalt når der udskrives en konkurrence, så skal der findes en vinder. Om dem der så stiller konkurrencen op vælger at benytte det, det er op til dem selv.

Det er netop for at undgå den problematik som Martin netop skrev om: Man får x-antal til frivilligt at lægge en masse arbejde i udarbejdelse af nogle forslag, hvorefter modtageren blot melder ud at ingen har vundet og så selv planker et eller flere af forslagene.

I vil få svært ved at få nogle af de tungere og mere seriøse virksomheder til at melde sig til konkurrencen, da de ikke lægger tid (= penge) i at deltage, med den overhængende risiko at det leverede materiale blot bruges som inspiration og ingen vinder i den sidste ende.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 01:53
Jeg har også en alt for dårlig smag i munden efter den sidste konkurrence.
Jeg ved selvfølgelig ikke, om jeg i jeres øjne hører til blandt de mest kreative, men jeg bruger i hvert fald kun de 2 minutter, det tager at læse tråden og skrive dette svar.

Held og lykke med projektet.

mhv Hans

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:49

Er nysgerrig om du har fundet en vinder til din bannerkonkurrence.... og om du havde tænkt dig at finde en vinder til navnekonkurrencen?

Synes der mangler nogle svar/opfølgning til denne tråd?

Mange hilsener Helle

Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 22:05
Dato: 20-05-2007 11:39:25 Forfatter: STEENBECK
Var der egentligt ikke mulighed for at man kunne få sine forslag igen, dem som man sendte? Synes aldrig jeg modtog dem..

Men ok, så må vi håbe at det ender med en Amino den her gang, og ikke jeres eget team ;-))

JA....

jeg sad selv i flere timer og var kreativ, og fik aldrig de ca. 20-30 (efter egen mening) gode og ultrakorte og ledige domæner retur da jeg bedte om det. Selvfølgelig skulle jeg selv have kopieret dem, men glemte det i farten. Ja, man mister da lidt lysten til at deltage i konkurrencen under disse forhold.

Men håber da i finder en amino vinder denne gang :)

Fra Århus
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 391
Skrevet kl. 23:42
Hvad med et banner hvorpå der står "Cheap Bastards" - det kunne ligesom have en dobbelttydig mening....
 Man er lidt ussel hvis man ikke vil støtte en god sag og så kan det jo også betyde...... nå ja det må man jo selv afgøre. :-)

Tilmeldt 22. Jan 06
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 09:30
Det var mit forslag.

Det er med stor forargelse, at jeg i dag kan læse på amino, at "En god sag" har valgt navnet aidmaker, som var mit forslag i konkurrencen sidste år. Jeg har oven i købet beviser for at det var mit forslag. Min fornemmelse herinde på amino.dk var, at man var loyale over for hinanden. At man kan have så lidt respekt for andre mennesker, at man oven i købet påstår, at foreslaget er kommer fra egen hånd, ryster mig. Nu er det ikke fordi pengene i dette tilfælde har den store betydning for mig, men jeg gjorde det for at hjælpe en anden iværksætter. Derfor er det mit håb at "En god sag" frivilligt henvender sig og afleverer min præmie.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 09:33
Dato: 23-06-2007 09:29:33 Forfatter: Arno
Det var mit forslag.

Det er med stor forargelse, at jeg i dag kan læse på amino, at ''En god sag'' har valgt navnet aidmaker, som var mit forslag i konkurrencen sidste år. Jeg har oven i købet beviser for at det var mit forslag. Min fornemmelse herinde på amino.dk var, at man var loyale over for hinanden. At man kan have så lidt respekt for andre mennesker, at man oven i købet påstår, at foreslaget er kommer fra egen hånd, ryster mig. Nu er det ikke fordi pengene i dette tilfælde har den store betydning for mig, men jeg gjorde det for at hjælpe en anden iværksætter. Derfor er det mit håb at ''En god sag'' frivilligt henvender sig og afleverer min præmie.

Hvis det er sandt så glæder jeg mig godt nok til at se engodsag forsvare den.

Jeg synes efterhånden engodsag har fået sig en rigtig sørgelig optrædden herinde, hvor de det sidste stykke tid har været i modvind, både pga mistænksomme konkurrencer hvor der aldrig bliver udbtalt præmier, gebyrer der stiger med mange 1000kroner og andre ting.

Lad os håbe de kan rette op på det.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:38

Ja, jeg er også spændt på afslutningen - men hvis man lader være med at svare går det nok over af sig selv, ikk...

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 09:47
Dato: 23-06-2007 09:29:33
Forfatter: Arno
Det var mit forslag.

Det er med stor forargelse, at jeg i dag kan læse på amino, at ''En
god sag'' har valgt navnet aidmaker, som var mit forslag i konkurrencen
sidste år. Jeg har oven i købet beviser for at det var mit forslag. Min
fornemmelse herinde på amino.dk var, at man var loyale over for
hinanden. At man kan have så lidt respekt for andre mennesker, at man
oven i købet påstår, at foreslaget er kommer fra egen hånd, ryster mig.
Nu er det ikke fordi pengene i dette tilfælde har den store betydning
for mig, men jeg gjorde det for at hjælpe en anden iværksætter. Derfor
er det mit håb at ''En god sag'' frivilligt henvender sig og afleverer
min præmie.

Arno, hvilken type beviser er det du har? Det er da meget spændende! 

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 09:57
Umiddelbart ville mit bedste bud være en kopi af den mail der er blevet sendt ind - Hvor man kan se at navnet figurerer...
Side 2 ud af 4 (35 indlæg)