deltage lidt mere i debatten så kan du give stjerner hurtigt , 3 point altid normalt for et indlæg og en 5 stjerne 5 plus 8 point ekstra giver det og jeg kommenterer dig giver jeg dig 1 point ekstra igen , det bliver i sidste ende til mange point jeg bliver altid glad for en positive stjerner og får så mange positive tanker og energi strømmer frem ad i en vækst |
Mikael christiansen:Kristinn Berg Gunnarsson:Ok så giver det mening, at jeg ikke kan se nogle stjerner over jeres navne - ville selvfølgelig give jer fem hvis muligt, men indtil da må I nøjes med "thumbs up" :)
En anden ting jeg tænkte på, hvad gør I andre, når I får stjerner? Er der en "gentlemens aftale" på amino om at takke, eller går man bare ud fra, at stjernegiver ved man er taknemmelig?
deltage lidt mere i debatten så kan du give stjerner hurtigt , 3 point altid normalt for et indlæg og en 5 stjerne 5 plus 8 point ekstra giver det og jeg kommenterer dig giver jeg dig 1 point ekstra igen , det bliver i sidste ende til mange point
jeg bliver altid glad for en positive stjerner og får så mange positive tanker og energi strømmer frem ad i en vækst
Ja, men Mikael så skal du da have 5 herfra for den positive indstilling.
Iøvrigt er du som altid meget hjælpsom.
Tonny