Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stjerner og stjernekultur på Amino

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kristinn Berg Gunnarsson:

Ok så giver det mening, at jeg ikke kan se nogle stjerner over jeres navne - ville selvfølgelig give jer fem hvis muligt, men indtil da må I nøjes med "thumbs up" :)

En anden ting jeg tænkte på, hvad gør I andre, når I får stjerner? Er der en "gentlemens aftale" på amino om at takke, eller går man bare ud fra, at stjernegiver ved man er taknemmelig?

deltage lidt mere i debatten så kan du give stjerner hurtigt , 3 point  altid normalt for et indlæg og en 5 stjerne 5 plus 8 point ekstra giver det og jeg kommenterer dig giver jeg dig 1 point ekstra igen , det bliver i sidste ende til mange point 

jeg bliver altid glad for en positive stjerner og får så mange positive tanker og energi strømmer frem ad i en vækst 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 23:57

Mikael christiansen:

Kristinn Berg Gunnarsson:

Ok så giver det mening, at jeg ikke kan se nogle stjerner over jeres navne - ville selvfølgelig give jer fem hvis muligt, men indtil da må I nøjes med "thumbs up" :)

En anden ting jeg tænkte på, hvad gør I andre, når I får stjerner? Er der en "gentlemens aftale" på amino om at takke, eller går man bare ud fra, at stjernegiver ved man er taknemmelig?

deltage lidt mere i debatten så kan du give stjerner hurtigt , 3 point  altid normalt for et indlæg og en 5 stjerne 5 plus 8 point ekstra giver det og jeg kommenterer dig giver jeg dig 1 point ekstra igen , det bliver i sidste ende til mange point 

jeg bliver altid glad for en positive stjerner og får så mange positive tanker og energi strømmer frem ad i en vækst 

Ja, men Mikael så skal du da have 5 Star herfra for den positive indstilling.

Iøvrigt er du som altid meget hjælpsom.

Tonny

Fra Akureyri
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 144
Fra  Original Iceland Skrevet kl. 00:15

Ja tak for det og tak for din altid gode karma her på amino, der kommer snart stjerner retur :)

Bamboo Revolution - Originale, stilrene bambusure

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 00:47

Stjerner er faktisk en vigtig feature på Amino.
For det første lærer det mange negative folk at opføre sig pænere og det har jeg set mange gange er sket.

Den anden del er, at vi bruger det til at finde ud af hvem der er positive og dygtige og de bliver så Amino Superbrugere, som kan rette overskrifter, flytte indlæg, stoppe folk der ødelægger debatten og snart en ny og meget mere spændende ting, men mere om det senere.

Slutteligt bruger vi det til at vise hvem der er dygtigst i de forskellige kategorier, så man ved hvem man kan gå til for at få god hjælp.

Slutteligt er det rart at kunne give lidt hurtig ros hvis man har travlt.

Så stjerner er en meget vigtig funktion på Amino.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 09:59
Martin Thorborg:

For det første lærer det mange negative folk at opføre sig pænere og det har jeg set mange gange er sket.

siger du hermed at det er iorden at bruge stjerne til at irettesætte folk hvis de er negative ved at give dem 1 stjerne?
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:10

Martin Thorborg:
de bliver så Amino Superbrugere, som kan rette overskrifter, flytte indlæg, stoppe folk der ødelægger debatten

...og det synes jeg personligt er det absolut fedeste I har indført her på Amino. Og al frygt om misbrug er tilmed også gjort det skamme. Det fungerer sgu´ Yes

Kunne vi eventuelt også dette eller lignende indført ifm. Buzz, så vi også hurtigere kan få bremset tilfælde som f.eks. :

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:14

Anders S:
siger du hermed at det er iorden at bruge stjerne til at irettesætte folk hvis de er negative ved at give dem 1 stjerne?

Nej bestemt ikke!
Men jeg kan se det har en pædagogisk virkning på folk, der f.eks. skriver nedladende indlæg etc. at de kan se at andre ikke kan lide dem. Det får nogle folk til at stoppe op og tænke lidt over livet.
Jeg ville kunne nævne flere af Aminos bedste debattører, der er startet med at skrive dårlige indlæg og med tiden er "rettet ind". Men det ville være unfair.

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:18

Martin Thorborg:
Jeg ville kunne nævne flere af Aminos bedste debattører, der er startet med at skrive dårlige indlæg og med tiden er "rettet ind".

Det er absolut også min opfattelse efter flere års "færden" på Amino. Så jeg kan kun give dig ret i, at selvom "stjernekastningen" ikke skal overskygge det essientielle ved dette forum, bidrager det, naturligvis sammen med mange andre ting, også til et endnu bedre forum.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:22

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:
.og det synes jeg personligt er det absolut fedeste I har indført her på Amino. Og al frygt om misbrug er tilmed også gjort det skamme. Det fungerer sgu´ Yes

Ja det virker rigtig godt og derfor kommer der snart mere Superbruger kan gøre, som både hjælper dem og alle andre.

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:
Kunne vi eventuelt også dette eller lignende indført ifm. Buzz, så vi også hurtigere kan få bremset tilfælde som f.eks. :

De får ikke noget link juice eller andet ved at ligge som bobler og hvis du lægger mærke til det, bliver den slags aldrig noget der kommer ind som nyhed. Så systemet virker rigtig godt.

De bedste hilsner

Martin

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:22

Anders S:
Martin Thorborg:

det har jeg været udenfor men min metode mindre få det , skrive i tråden med en anden forklaring og bedre igen i håbe om det forklares bedre, kan være det får negative karma igen men vis ikke får respons og man ikke forstår noget som helst , ja så sider jeg lige tænker igen hvordan det forklares bedre igen , men tit er det i politik måske mlm hader eller en konkurrent er måske nogle af punkter der er mest brugt hvor man kan sige ikke fair 

skal dog siges for før jeg fik min første negative karma , hvor person prøvet det samme mod mig kom jeg et par enkel gange til at gøre det samme , man skal selv opleve det før man selv stopper tror jeg er vigtigt , jeg vil aldrig igen gøre det , men nu er det efterhåndende flere år siden gjort det og jeg er stadigvæk ked af jeg gjorde det den gang , det burde jeg ikke have gjort 

klag aldrig over det gør jeg ikke mere men en bedre forklaring er midlet frem for vi skal alle lære hinanden noget og blive bedre og endnu mere positive tanker alt negative tanker skal man væk med og sætte fokus der hvor det gives negative give igen positivt ingen kan næsten klare en der svare positivt igen når den anden er super negative , det afsted kommer tit positive karma til en selv , for det er svært for nogle måske fattet at svare positive igen på sådan en respons 

jeg skriver ej tak negative karma , men det du gør , forsætter i en ekstrem positive linje som om der intet er sket og faktisk bliver man endnu positive endnu mere så den anden som gav en bliver så lille i tråden og får dårlige Samvighed over den negative karma for nu lærte den anden at positive er vejen frem og positive skal man være dagen lang 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)