Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stjerner og stjernekultur på Amino

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
De får ikke noget link juice eller andet ved at ligge som bobler og hvis du lægger mærke til det, bliver den slags aldrig noget der kommer ind som nyhed. Så systemet virker rigtig godt.

Jo jo, men alligevel kommer det jo med i Jeres nyhedsmail. Den nyhedsmail er et af de få, jeg gider holde og sandelig også skimte hver gang.

Men ret skal være ret, det er yderst sjældent det sker...

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 10:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Remydk:
Det med stjerne er en and. Det er ikke noget man skal ligge noget i. Som så meget andet her kan det ikke bruges til en skid.

Det er jeg ikke enig i... Hvis en bruger har skrevet noget direkte forkert kan man give 1 stjerne og på den måde vise de andre brugere at det ikke er korrekt!

- Alexander Baandrup Larsen

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 10:37
Martin Thorborg:

Anders S:
siger du hermed at det er iorden at bruge stjerne til at irettesætte folk hvis de er negative ved at give dem 1 stjerne?

Nej bestemt ikke!
Men jeg kan se det har en pædagogisk virkning på folk, der f.eks. skriver nedladende indlæg etc. at de kan se at andre ikke kan lide dem. Det får nogle folk til at stoppe op og tænke lidt over livet.
Jeg ville kunne nævne flere af Aminos bedste debattører, der er startet med at skrive dårlige indlæg og med tiden er "rettet ind". Men det ville være unfair.

De bedste hilsner

Martin

Det er imod aminos regler at bruge stjerner til at straffe/irettesætte folk for negative/nedladende indlæg ikke?
Men kan læse at du er ok med det alligevel :)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:39

Anders S:
Det er imod aminos regler at bruge stjerner til at straffe/irettesætte folk for negative/nedladende indlæg ikke?

Ok, lad mig forklare forskellen:

Hvis der er en person du ikke kan lide, må du ikke pga. det give dårlige karakter.

Hvis en person skriver et dårligt indlæg, må du gerne give dårlig karakter.

Forstår du forskellen?

De bedste hilsner

Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:40

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:
Jo jo, men alligevel kommer det jo med i Jeres nyhedsmail. Den nyhedsmail er et af de få, jeg gider holde og sandelig også skimte hver gang.

Det kan vi let undgå, jeg snakker med Jacob om det.

De bedste hilsner

Martin

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 10:43

Martin Thorborg:

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:

Det kan vi let undgå, jeg snakker med Jacob om det.

De bedste hilsner

Martin

Jep, det burde vi kunne fikse. Smile

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:45

Jacob Rohde:
Jep, det burde vi kunne fikse.

Perfekt, brug samme "filter" så det ikke kommer på forsiden af debatten også :-)

De bedste hilsner

Martin

Fra Akureyri
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 144
Fra  Original Iceland Skrevet kl. 10:59

Jeg synes, det er godt at høre, at stjernerne bruges til mere end blot som et klap på ryggen. Og at brugerne bliver belønnet for deres aktivitet på forummet, det gør jo også, at man som bruger bliver mere engageret, i hvert fald for mit vedkommende. Mange tak for svar alle sammen.

Kristinn

Bamboo Revolution - Originale, stilrene bambusure

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 11:00
Martin Thorborg:

Anders S:

Ok, lad mig forklare forskellen:

Hvis der er en person du ikke kan lide, må du ikke pga. det give dårlige karakter.

Hvis en person skriver et dårligt indlæg, må du gerne give dårlig karakter.

Forstår du forskellen?

De bedste hilsner

Martin

Ja det gør jeg.
Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 11:09

Jeg synes da det med Stjerner er et super godt tiltag og måske det bare er mig der er smålig, - men det har da en vis indvirkning!

Får jeg en mail med "dit indlæg har fået stjerner" tænker jeg altid... Fuuuuck, hvem har jeg nu gjort tosset! - men når det er positivt tjekker altid indlægget igennem og bliver glad for at en anden har læst det igennem og fået bare et eller andet brugbart ud af det.

Det samme hvis det modsat - 1 stjerne, jamen så tjekker jeg da igen. hvorfor? Og hvoradn kan jeg vejlede/rådgive eller være kritisk en anden gang..

Amino karma er go' karma

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)