Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DESEMBER KAMPANJE: prøv gratis – få 100KR

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 25. Nov 05
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Heisann det var jeg som la ut denne annonsen. Ikke mening at det skulle bli så mye styr av at jeg la ut et tilbud
 
Jeg skal nå svare for de påstander som har kommet opp.
 
"Juhuuuuuuu - endelig et "get rich quick"-system! Det har vi ALLE ventet på ;)"
 
Har jeg sagt at dette er et "get rich" - system. Det skal utrolig mye til for å bli rik med GDI, det kreves både hardt og målbevisst arbeid over tid. Men den inntekten du har opparbeidet deg vil komme mnd-ettermnd, år-etter-år, etter hver som folk fortsetter å bruke produktet.
 
 
"Hvorfor skal det være en hemmelighed hvad produktet er? Eller ER der overhovedet et produkt ... øhh, hvis IKKE der er et produkt, er det så ikke nærmest bare et pyramidespil?"
 
Det er ikke en hemmelighet hva produktet er, men annonsen og websiden formulert på den måten for å gjøre folk nyskjerrige og etterspørre informasjon. Jeg kan godt forklare her hva produktet er:
 
Som medlem i GDI så får du som følger:
- ditt personlige webadresse (domene). Du kan foreksempel velge et domene på formen www.DittEtternavn.ws
-intill 10 epostkontoer. Du kan f.eks velge en slik epostadresse: DittFornavn@DittEtternavn.ws
- webhosting
- hjemmesidebygger (website builder) som gjør det til en enkel sak å lage en proff hjemmeside.
- itillegg så kan man tjene penger på videresalg. GDI har et automatisk system som gjør denne jobben enklere for deg.
 
Dette produktet koster 10 USD i mnd, men GDI lar deg teste ut produkt og forretningside i 7 dager. Blir du med i en måned så vil vi betaler deg 100 kroner. Vi vil da gjøre det vi kan for å hjlpe deg å lykkes og introdusere deg for metoder vi selv benytter oss av.
 
GDI har enerett på salg av WS-domener. Der hvor det er umulig å få et godt DotCom domene er det fortsatt mulig å få et attraktivt dotWS domene. GDI er i stor vekst og ble i 2002 av Inc Magazine kåret til det 37. raskest voksende selskapet i USA (http://www.inc.com/apps/inc500/searchResults.jsp?schYear=2002&schCompany=&schKeyword=&schState=) Man regner med at det de nærmeste 10 årene vil bli solgt over 500 mill domener på verdensbasis, markedet er med andre ord enormt.
 
 
 
"Hvis jeg tilmelder mig nu, er jeg nok millionær inden juleaften, og så kan jeg give familien fine julegaver!"
 
Jeg garanterer deg at du ikke blir millionær til juleaften
 
 
 
"En lille bitte smule research herinde havde ikke skadet RogerGR. Så havde du opdaget det ikke er det bedste sted at bondefange folk."
 
Er jeg ute etter å bondefange folk. Jeg tilbyr å folk å prøve et produkt og en inntektsmulighet jeg selv er veldig fornøyd med gratis i 7 dager, og om du fortsetter 1 mnd så gir jeg deg 100 kr. Om du prøver muligheten og ikke er fornøyd så hopper du jo bare av. Verre er det ikke?
 
 
 
Netop udmeldinger/markedsføring af MLM koncepter som disse, er direkte useriøse, dumme og irriterende for branchen.
Min mor har en virksomhed indenfor network marketing, hvor folk hver dag køber FAKTISKE håndgribelige produkter, som de er super-glade for!
"
 
Forklar hvorfor
Tilmeldt 25. Nov 05
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

"Så rogergr - pis tilbake till sverige og fyr dit lort af!!! Tak so mycke..."

Desuten så er jeg ikke fra Sverige
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

$10 for dette produkt er langt over markedsprisen for tilsvarende ydelser - vel og mærke med domæner der er langt mere anderkendte og troværdige end .ws - så produktet i sig selv er både tvivlsomt og for dyrt.

Jeg må i øvrigt fastholde, at I er FORLPLIGTET til at udbetale 100kr til ALLE der vil have det - UANSET hvad de køber. Ellers er det det som efter loven kaldes "købsbetingen tilgift" og det er ganske simpelt ulovligt. Men dette undlod du helt at svare på. Vil du leve op til de forpligtelser eller ej? Du skriver jo netop at "vi personlig" vil betale disse penge.
Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 12/18/2005 3:49:39 PM Forfatter: Mikkel deMib Jeg må i øvrigt fastholde, at I er FORLPLIGTET til at udbetale 100kr til ALLE der vil have det - UANSET hvad de køber. Ellers er det det som efter loven kaldes ''købsbetingen tilgift'' og det er ganske simpelt ulovligt. Men dette undlod du helt at svare på. Vil du leve op til de forpligtelser eller ej? Du skriver jo netop at ''vi personlig'' vil betale disse penge.

Mon ikke "virksomheden" har base i Norge?
Tilmeldt 25. Nov 05
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

"$10 for dette produkt er langt over markedsprisen for tilsvarende ydelser - vel og mærke med domæner der er langt mere anderkendte og troværdige end .ws - så produktet i sig selv er både tvivlsomt og for dyrt."
 
Et marked styres av tilbud og etterspørsel. Når folk er villig til å betale 10$ for GDI sitt produkt så er ikke det langt over markedsprisen. Man kan prøve GDI gratis i 7 dager. Synes man produktet er attraktivt nok velger man å betale for det. Opp mot 80% velger å betale for det, noe som burde være en klar indikasjon på at folk er fornøyde med produktet og synes produktet er verdt 10$.
 
Om du synes produktet er tvilsomt ja så får du bare synes det. Men jeg tviler på at du kjenner til produktet og brukervennlighet, kvalitet osv. Selv bruker jeg produktet er veldig fornøyd.
 
dotWS domener er ikke veldig kjent i Norden enda, i Norge er det ca 500 regsitrerte domener. At domenet ikke er stort og mye brukt i Danmark og Norge betyr ikke dermed at det er lite annerkjent og troverdig?
 
Tror du GDI kunne figurert på Inc Magazine''s Topp500 liste (hvor de nådde 37. plass over raskest voksende selskaper i USA) om WS-domenet var lite annerkjent og troverdig?
 
WS er på verdensbasis blitt stort og er i enorm vekst (også i europa). Det er også et par danske internettmarkedsførere som jobber med GDI, men disse jobber litt mer internasjonalt enn bare Danmark. Antall ws-domener i norden kommer de neste årene til å mangedobles, bare vent å se. Der hvor det umulig å få et attraktivt dotCom domene er fortsatt mulig å sikre seg et bra dotWS domene.
 
Om du synes produktet både er tvilsomt og dyrt så for du bare mene det. Jeg kjenner godt til produkter og er veldig uening med deg?
 
 
 
"
Jeg må i øvrigt fastholde, at I er FORLPLIGTET til at udbetale 100kr til ALLE der vil have det - UANSET hvad de køber. Ellers er det det som efter loven kaldes "købsbetingen tilgift" og det er ganske simpelt ulovligt. Men dette undlod du helt at svare på. Vil du leve op til de forpligtelser eller ej? Du skriver jo netop at "vi personlig" vil betale disse penge.
"
 
Vi betaler deg personlig 100kr under betingelse av at du prøver GDI i en måned jamfør det som står på websiden vår:
 
 
Om du leser informasjonen på siden så er det ikke snakk om noen villedet markedsføring. Om vi gir utrykk for at du skal få 100 kroner og dette tilbudet inneholder skuldte betingelser så er det villedene markedsføring. Vi henviser til en webside der alle beringelsene står svart på hvitt før man aksepterer. Så svaret er at jeg vil gi alle 100 kroner jamfør det som står websiden.
 
 
Hvorfor er du egentlig så kritisk til et produkt du ikke kjenner til?
 
Personlig kunne jeg aldri tenkt meg å slaktet et produkt jeg ikke kjenner til
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :
>Har jeg sagt at dette er et 'get rich' - system. Det skal utrolig mye til for å
>bli rik med GDI, det kreves både hardt og målbevisst arbeid over tid.
 
 Ja, det skriver du da på hjemmesiden. Du vil da ikke bilde mig ind, at jeg fejlfortolker nedenstående?:
 
>Personer over hele verden tjener idag penger fra hjemmene sine, selv når de sover. Er du neste?
>[...]
>Du kan oppnå en solid ekstrainntekt ved å vise en moderat og målbevisst
>innsats. Samtidig kan du ha det moro når du jobber med dette.
>Mange personer tjener allerde flere tusen dollar i uken ved å jobbe hjemmefra.
 
Hvorfor skriver du ikke på hjemmesiden, at det kræver hårdt og målbevidst arbejde over lang tid? Og at pengene rent teknisk går ind om natten mens man sover, skyldes jo kun det arbejde man har lavet mens man var vågen, så det er da irrelevant? De penge jeg tjener går ind på kontoen den sidste bankdag i måneden, men derfor er jeg da ikke dummere end at jeg udmærket er klar over, at pengene er tjent de sidste 22 dage... ellers tror jeg ikke at ret mange gad møde andet end månedens sidste hverdag
 
Flere tusinde dollars, hvilket må være minimum 12.000 kroner, i ugen... 48.000 kroner i måneden med en moderat arbejdsindsats?
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

> Vi betaler deg personlig 100kr under betingelse av at du prøver GDI i en måned jamfør det som står på websiden vår:

Ja, og her står at betingelsen er at jeg køber for $10 og som der står, ender med "35 KRONER I PLUSS". Det er det som galdes en købsbetingen gave og det må man ikke markedsfører sig med i Danmark. McDonnalds og TDC lavede samme fejl tidligere på året og endte med at måtte forære en hel masse musik downloads væk.
 
Uanset hvor godt du synes om .WS så er det et faktum at dette domæne på ingen måde har indarbejdet nogen form for anderkendelse. .dk kender folk som danske firmaer, c.om er nok det bedst brandede domæner. Herefter kommer så de andre store landedomæner.
 
Når det handler om hvilket domæne man skal vælge til sin virksomhed vil jeg til enhver tid anbefale at man vælger et domæne der er let at etablere en god anderkendelse af - det er langt vigtigere end om man lige får det rigtige ord med i domænet. Det er mget lettere at opnå denne anderkendelse med f.eks. et .dk eller .com domæne frem for et .ws. Det er i hvert fald min oplevelse. 
 
> Tror du GDI kunne figurert på Inc Magazine''s Topp500 liste (hvor de nådde 37. plass over raskest voksende selskaper i USA) om WS-domenet var lite annerkjent og troverdig?
 
Du glemmer en vigtig "detalje" - GDI er IKKE på listen for 2004 (den seneste), men alene at finde på 2002 listen. Så de er altså gået i stå siden 2002, eller hvad?
 
At du får lidt modstand her skyldels dels at du til at starte med ikke bare fortæller hvad det er du sælger men i stedet præsenterer konceptet så det uværligt fremstår som et pyramidespil (ingen produkt). Så kom selve produktet på banen, og det synes jeg i hvert fald ikke virker særlig attraktivt - men det er jo bare min holding. Derudover bliver mange helt ærligt ikke ligefrem positivt stemt, når helt nye medlemmer tilsyneladende ser en debatgruppe som denne som en reklamesøjle for deres egne ting frem for et sted hvor de kan hjælpe andre og selv få hjælp. Specielt er det normalt god kotyme at starte med at opbygge lidt goodwill ved at hjælpe andre, inden man kaster sig grådigt over forsamlingen. En debatgruppe er nu engang ikke så meget anderledes end så mange andre forsamlinger af mennesker. Tillid opbygges og erhverves over tid :)
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :
  Jeg tror jeg vil anbefale at vedkommende ønsker sig en retskrivningsordbog i julegave....
Det kan måske hjælpe bare en lille bitte smule på seriøsiteten i indlægget.
 
/Jesper
www.MediaMouse.dk    jesper snabelA mediamouse.dk
 
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :
>Jeg tror jeg vil anbefale at vedkommende ønsker sig en retskrivningsordbog i julegave....
 
Alle nordmænd burde have en dansk retskrivningsordbog
- Som punkt 2 burde de ind under Danmark igen, og aflevere oliepengene til den danske statskasse.
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 12/18/2005 8:18:04 PM Forfatter: Mikkel deMib
 -   Tror du GDI kunne figurert på Inc Magazine's Topp500 liste (hvor de nådde 37. plass over raskest voksende selskaper i USA) om WS-domenet var lite annerkjent og troverdig?
 
Du glemmer en vigtig 'detalje' - GDI er IKKE på listen for 2004 (den seneste), men alene at finde på 2002 listen. Så de er altså gået i stå siden 2002, eller hvad?

Hej Mikkel
 
Inc Magazine, kan en virksomhed kun være på én gang, da den viser væksten i en virksomhed efter virksomheden har været fem år i 'business'. Så listen siger kun noget om væksten i perioden fra start til fem år derefter.
 
(jeg har ikke noget med GDI at gøre, har set deres kompensationsplan og produkt og konceptet tiltaler mig ikke - så det var ikke et forsvar for GDI eller de markedsføringsteknikker, de åbenbart lærer deres repræsentanter)
 
mvh. Anton
Side 2 ud af 3 (21 indlæg)