Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Briller med styrke umuligt at finde?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Hej aminoer

Forleden dag ledte jeg efter briller med styrke til mig selv. Og det er ikke til at finde heller ikke i Østeuropa...

Der findes så mange lækre designs på markedet i forhold til det man finder hos din nærmeste optiker.

Men man kan jo ikke købe dem med styrke , er det en virksomheds ide eller?

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

parterapeuten:
Men man kan jo ikke købe dem med styrke , er det en virksomheds ide eller?

Ikke hvis du spørger optikerne, de vil til enhver tid forsøge at trække personen ned i butikken og vride de sidste personlige og offentlige kroner i foret på dem selv.

Det er så uigennemskueligt et marked at forbrugerne generelt er skræmte. Da min mor levede skulle hun altid have briller til 5.000 hos en eller anden kvaksalver, indtil jeg efter noget præparering fik hende et andet sted hen og hun fik tingene til halv pris.

Skal man lave den slags, så tror jeg man skal gøre det at kontakte en øjenlæge eller andre med forstand på den slags og reelt spørge ind til hvor mange der virkelig har behov for specielt tilrettede synsfelter og hvor stor en andel der "blot" har behov for styrke.

Når det arbejde er gjort så ville jeg sortere alle de specielle fra og fokusere på de mennesker der bare skal have nogle ændringer i styrke og så tilbyde 300 mennesker at få gratis briller mod at de giver kommentarer og feedback. Og det skal naturligvis ikke være for folk der har specielle hensyn som der skal indberegnes.

På den måde kan man se om markedet er der, få feedback, og 300 ambassadører som hurtigt kan krere 1500 til 3000 henvendelser.

Ideen er ikke dum, den vil bare blive modarbejdet ganske hårdt af brillemafiaen herhjemme.

Køb ren argan olie her

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11

Hej

ja, og jeg er næsten sikker på at man i dk ikke må sælge briller med styrke i, men man må heller ikke have som en dansker online spil som poker eller lign ,men der er masse af dem alligevel......;)

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 20:02

parterapeuten:

Hej

ja, og jeg er næsten sikker på at man i dk ikke må sælge briller med styrke i, men man må heller ikke have som en dansker online spil som poker eller lign ,men der er masse af dem alligevel......;)

Der sælges briller med styrke i på tankstationer og i føtex/bilka osv osv så tror ikke det er noget problem såfremt man holder sig til standard styrker.

Køb ren argan olie her

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11

jo sådan nogle har jge goså men de har ikke design som er god

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 20:14

parterapeuten:

jo sådan nogle har jge goså men de har ikke design som er god

Præcis, og jeg brugte også det gejl indtil jeg fik opereret øjnene i Tyrkiet. Men der er klart et marked for det. Men forvent skarp skarp konkurrence.

Køb ren argan olie her

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11

JAn, men der er ingen og jeg mener ingen der sælger briller med glas og styrke?

Lina

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 20:19

parterapeuten:

JAn, men der er ingen og jeg mener ingen der sælger briller med glas og styrke?

Lina

Ved jeg ikke, interesserer mig jo ikke nu hvor jeg ser perfekt igen :) Men ved at der er skarp konkurrence blandt de eksisterende herhjemme og de vil med lynets hast komme efter ethvert projekt der lugter af succes indenfor den branche.

Køb ren argan olie her

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11

ja er ikke i tvivl om det, sådan har det været hele vejen igennem de virksomheder jeg har oprettet, der gik 5-6 måneder så fik jeg konkurrenter:)

men projektet er nok for dyr, da det kræver en god shop and drop hjemmeside som vil løbe op i måske 50?sp er om man kan nå at tjene så mange penge inden andre spiser en levende:)

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 21:31

parterapeuten:
om man kan nå at tjene så mange penge inden andre spiser en levende:)

Det kan du ikke, kæderne bruger millioner når de bekriger hinanden.

Men det er ikke utænkeligt at det kunne egne sig som et MLM projekt faktisk.

Køb ren argan olie her

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)