Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Briller med styrke umuligt at finde?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Mere privat nysgerrighed sp..... hvorfor har du marokko flag på bor du der?

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

parterapeuten:

Mere privat nysgerrighed sp..... hvorfor har du marokko flag på bor du der?

Ja on/off de seneste måneder mens jeg organiserer tingene i DK, outsourcing osv for virksomheden. Fra april er det permanent jeg er i Marokko og så i DK efter behov.

Køb ren argan olie her

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11

wow Marokko der bruger jeg hver sommer på at rejse rundt og rundt og rundt i en lejet bil......hvor er du heldig!

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 22:29

parterapeuten:

Hej

ja, og jeg er næsten sikker på at man i dk ikke må sælge briller med styrke i, men man må heller ikke have som en dansker online spil som poker eller lign ,men der er masse af dem alligevel......;)

kan du uddybe hvad du mener man ikke må omkring poker? er lidt i tvivl hvad du mener man ikke må :)

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:37

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11

Hej

det er meget sødt min dreng, men hvis du begynder at shoppe på den hjemmeside, så kan du faktisk se, at du skal først til optiker eller din læge før du kan få at vide din øjnes "mål"

derefter skal du fortælle om noget recept halløj de spørger om...

men meget sødt at du prøver at hjælpe....

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 22:51

Hvis du bruger briller har du faktisk brug for en 'recept' på præcis de glas, du skal bruge. Man kan diskutere priserne på briller/glas hos en optiker, men man kan ikke 'bare' tage et par briller ned fra hylden. Jeg er selv brillebruger, med meget forskellig styrke på højre og venstre øje, og dertil kommer bygningsfejl. Det er OK at købe et par læsebriller i Brugsen, men briller, der virkelig skal bruges? Der er også hele problematikken om tonede/refleksfri glas mv. Jeg ville aldrig turde at købe briller uden at have været forbi en optiker/øjenlæge.

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 22:55

parterapeuten:

det har været længe ulovligt , men nu ha jge fundet den her

Det har ikke været ulovligt at spille online poker som dansker, det har bare ikke været tilladt at udbyde og spille det herhjemme før her i 2012.

Desuden har der været lovlige pokerklubber længe før pokermonopolet blev brudt mange steder i Danmark.

Mange danskere har spillet poker på udenlandske sites som har haft licens i EU, de har så bare skullet betale skat af overskuddet hvis der har været noget. Nu er det blevet tilladt at udbyde poker herhjemme og man må reklamere for det nu monopolet er brudt. De sider der får licens herhjemme betaler skatten så evt. gevinster er skattefrie.

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)