Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælge mig selv?

Side 4 ud af 6 (60 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Førnævnte Maren er til gengæld ikke et sekund i tvivl om, hvem der har vundet, Robinson, Stjerne for en aften, Huset, Fangerne i Forden osv. osv. osv. de sidste 5-10 år samt hvem de sidenhen har fået børn med eller tæsk af.

For what it''s worth.

mvh Hans
Fra København
Tilmeldt 29. Oct 05
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 14:08
Min mand har et super godt slogan:
Hellere være verdensberømt - i Herning - than a nobody elsewhere.

Gode hilsner Ida Dyhr · Gesheft

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9731
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:25

> Flot og morsom beskrivelse fra Mikkel - og husk lige drenge, der er jo ikke kun størrelsen.

Ja, og husk at store bryster ingen betydning har! Yeah, right :)

> De kendt for en stund, men Lars Larsen er jo nærmest for evigt

Det er ikke så svært at blive lige så kendt som Larsen - du skal bare åbne 1000 butikker, skrive en dårlig bog om dig selv og sende en gratis kopi til alle Danskere, så skulle den være på plads :)
Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 23:15
Dato: 12/18/2005 1:59:23 PM Forfatter: Martin Thorborg

Og så lige for at slå en krølle på det. Jeg er som der blev nævnt før, nogenlunde kendt blandt iværksættere, it folk og en hel del erhvervsfolk. Men din mor kender mig ikke og det gør andre folk der ikke interesserer sig for de førnævnte emner heller ikke. Og det på trods af at:

Ja ok, du har oplevet/opnået en del, det må jeg gi dig. MEN... min mor kender dig godt...

Nu fik vi det på plads, godt nok.

Ja kan godt se jeg står foran en stor opgave, men det er til gengæld en opgave jeg syntes virker fed, og udfordrende. Og derfor en opgave jeg vil tage op, og gøre mit bedste for at klare.

Som i siger har Lars Larsen brugt rigtig mange år på sit image, men jeg har masser af tid. Jeg er jo ung endnu. Så tror det kan lykkes mig at opnå et image tilsvarende hans.
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 23:58
Hvorfor fokusere på at blive kendt, fremfor at udrette noget?
I sidste ende skal du nok blive kendt, HVIS du udretter noget. ;-)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 00:14

Der findes i hvert fald to, meget krukkede, indgroede løgne i Dansk mentalitet:

1. Det er ikke så fedt at være kendt (de kendte er det faktisk ikke af god vilje, det er slet ikke sjovt, og der er åhh så mange bagsider ved det ...)

2. Det er ikke bare sjov at være rig (de rige har også problemer)
Til det er der blot at sige buuuuuuull shit!
Spørg en af de rige om de gerne vil bytte med din S.U.? Spørg om de vil bytte seres nye mercedes med din gamle damecykel? jeg kan huske en rig budistisk fotograf i Las Vegas der snakkede løs om hvor ligegyldigt penge og jordisk gods var. Intet kunne lukke røven på ham før en af de andre ved bordet sagde: Giv mig dit Rolex! ... Det ville han naturlugvis ikke af med :)

Spørg en af de kendte om de gerne vil stå bagerst i køen igen hver gang de skal ind et sted? (og betale for det!). Eller spørg en af de kendte om de næste gang DE "misbruger" deres adgng til pressen for egen sag også gerne ville bytte med en helt ukendt uden denne mulighed?

Nej du, heller rig og berømt end fattig og ukendt
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 00:22
Hehe true Mikkel - hellere ikke det jeg mente.

Mente bare man nok lettere bliver kendt ved at kunne- /udrette noget, fremfor blot at fokusere på alle kender en.
Vil man være kendt, skal man være kendt for noget, om det er godt eller skidt er jo op til den enkelte.
Tror man får svært ved at blive kendt, hvis ikke man har noget at være kendt for.
Selvfølgelig kan man blive kendt for "manden der ville være kendt". ;-)

Ingen tvivl om man som kendt har nogle fordele, som os ukendte ikke har.
I stedet for at tude snot over det, må man jo bare gøre noget ved det. :-)
Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 09:40

Jeg vil helst ikke være den kendte fra robinson, eller ham der vandt i big brother.

Jeg ville gerne kendes fordi jeg har gjort noget godt for andre. Ved at gøre mig gode venner med folk. Ved at folk kan lide mig.  Det er mit absolute mål at folk syntes jeg er venlig og sympatisk.

Ved ikke om det er for stort og stile, for det jo logisk nok at man ikke kan være venner med alle.

.
Tilmeldt 8. Jun 05
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 10:01
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:44
Jeg kan også anbefale boget "Positioning" af Al Ries og Jack Trout - det er virkelig god læsning, hvis du vil brande dig selv - finde din position i markedet og fastholde den.
Side 4 ud af 6 (60 indlæg)