Har du et bud på den flotteste blog, webshop eller lignende i Amino-land, i Danmark eller verden over? Det kunne være meget interessant og se en samling over de flotteste sider.
Venlig hilsen,
Lars
Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.
Helt enig Morten :-) Men, jeg synes personligt en side er mere appellerende og købsindbydende, hvis den har nogle fine design træk, så det ligner at man er i "professionelle" hænder. Det er hvad der tænder mig når jeg browser produkter til køb.
Så handler det om at finde fællesnævneren og give den fuld spade :-)
Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)
jeg synes personligt en side er mere appellerende og købsindbydende, hvis den har nogle fine design træk,
Jeg kan godt følge dig, og jeg er da også selv imponeret når jeg ser en grafisk flot side, men faktum er at det ofte er ubevidste træk der gør om man handler det ene eller andet sted. Så spørgsmålet er om DU/JEG faktisk ved hvad der får os til at købe? Der er jo efterhånden rigtig mange undersøgelser der viser at fx en stor KØB NU knap appelerer mere til handling end en lille knap. Og det er jo næppe fordi den store knap er flottere......
Dette er blot for at sparke dialogen i en anden retning......
Enig Morten, men nu var det jo ''den flotteste hjemmeside'' og ikke den mest profitable/højest konverterende osv.
Ja jeg ved det og jeg skal også nok stoppe nu for ikke at ødelægge trådstarters tråd :) Bare lige en sidste bemærkning:
"flot" er subjektivt - resultater er målbare / objektive. Så mens "Beauty is in the eye of the beholder" så er bundlinien ikke til debat.
Derved ikke sagt at jeg ikke elsker flot design - men for mig er det flotteste altså stadig resultatet. Derfor er "flot" for mig lig med "effektivt". Det er foriøvrigt en holdning der har ændret sig siden jeg begyndte med e-handel.....
Ikke mere sludder fra mig nu - jeg overlader tråden til dens oprindelig spørgsmål - flotte hjemmesider.