Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprydning m.m.

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det lige et par dage siden jeg var her sidst, men er det bare mig der er helt forvirret eller virker det somom der er flere nu end nogensinde? :)


Personligt ville jeg nok vælge at skære væsentligt mere ind til benet - f.eks.:

 

Sammenlæg: "Salg, marketing og PR (Public Relation)" og "Diverse salgsfremmende" - det er samme emne, og den ene gruppe er halvtom.

 

Lav gruppen "Iværksætterlån, investorer og andre pengesager" om til en debat hvor de to emner: "Lån og finansiering" og "Diverse økonomi" - foreløbig er de for små til at bære hver sit forum

 

På samme måde vil jeg anbefale at alle tre debatter under "Jura, skat, moms m.m." lægges sammen til en - indtil videre.

 

Herefter følger 12 yderligere grupper med tilsammen 120 debat-tråde. Jeg er ikke helt sikker på hvordan, men jeg ville helt sikkert reducere dette til 2-4 grupper i stdet.

 

Det var så mit forslag :)

 
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi er gået fra 24 til 19 grupper, så noget er der nu sket, men jeg skal da kigge på det igen.

Dbh Martin
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Så Mikkel din onde mand, nu er jeg nede på 16 kategorier.
Jeg er klar over at du helst så at de 16 stk. blev reduceret til 1 stk. diverse iværksætteri, men nu siger jeg stop

Dbh Martin 
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er ikke ond - jeg er bare minimalistisk og effektiv :)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 32
Fra  Virtualhelp.dk Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er desværre enig i ovenståenden


Har også lidt opgivet at følge med pga en alt for stor opdeling i underemner.

 

mvh Henrik

Virtualhelp - gode outsourcede virtuelle assistenter - http://virtualhelp.dk/

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 4/23/2005 7:24:13 PM Forfatter: Henrik MB

Jeg er desværre enig i ovenståenden


Har også lidt opgivet at følge med pga en alt for stor opdeling i underemner.


mvh Henrik


Nu er der som nævnt fjernet 8 undergrupper, så nu afventer jeg og ser hvad der sker.
16 grupper er ikke meget, så jeg håber at i vender jer til det.

Dbh Martin
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

> 16 grupper er ikke meget


Du ved sikkert godt jeg ikke er enig, men 16 grupper ER faktisk temmelig meget for et nyt forum. Langt mere end jeg f.eks. nogensinde har arbejdet med i starten af et forum. Mange gange er vi startet med 4 eller 6 og så opdelt dem efterhånden som vi kunne se hvordan medlemmerne fordelte deres indlæg. De områder der kommer mange indlæg i, får så deres egen gruppe, og på den måde vokser det. Når en debat bliver rigtig stor, med tusinder eller millioner af besøgende og 1000 vis af indlæg hver dag kan den naturligvis sagtens bære 16, eller ,mamnge flere, debat-grupper. Enkelte af de debatter jeg har arbejdet med i USA er oppe på noget der ligner 50, men der er også indlæg i hundredetusindvis og millioner af besøgende.

 

Men, uanset antallet af grupper er det altid en udfordring at skabe et godt overblik. For at gøre dette perfekt skal der fokuseres på meget mere end blot antallet af grupper. Peronligt kan jeg godt lide løsninger som:


  • Opdaterede tråde siden sidst funktion, der viser debattråde der har været aktivitet i siden sidst du var her (med brug af cookie)  med link til tråden og det sidste indlæg

  • Sticky Thread funktion, hvor redaktørerne af debatten kan markere udvalgte debattråde som så vises på forsiden, som f.eks. www.webmasterworld.com

  • Featured discussions er en tilsvarende funktion, der blot fokuserer på lidt færre skiftende tråde, som f.eks. på http://forums.searchenginewatch.com/
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Du har som altid mange gode råd og gid jeg havde tiden til at udføre flere af dem.
Nu er vi da nede på 15 kategorier, så det går i den rigtige retning ;-)
Nu vil jeg lige se om niveaet passer bedre og hvis det giver problemer må jeg slagte lidt flere.

 

Dbh Martin
Side 3 ud af 3 (29 indlæg)