Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprydning m.m.

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle


Der er som i kan se sket nogle ændringer.
Jeg har opdelt debatten i nogle flere kategorier. Det kan virke lidt uoverskueligt i starten, men jer er sikker på at det bliver godt hen ad vejen:

Dertil bliver der nu per deafult sat kryds i at man abonnerer på den tråd man skriver i. Det sikrer at vi husker at kigge på de fine svar vi får. Man kan naturligvis slå det fra, fra gang til gang hvis man lyster.

Man kan nu også debattere i denne kategori, det er nok bedre end at disukussionen breder sig i irrelevante fora.


I opydningen er ca. 50 indlæg forsvundet. Jeg aner ikke hvilke, men vi havde passeret 1000 indlæg før jeg startede og nu er der 950 så noget er desværre gået galt.

Det var vel alt for nu.
Rigtig god weekend.

Dbh Martin

 
Fra København V
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

~Allan Noer

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er noget skidt, det er en fejl på boarded er jeg bange for.


Dbh Martin
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser ud til at det meste er blevet reddet. Tælleren siger godt nok at der mangler 130 svar, men ifølge de tekniske wizarder er der højst gået 30 tabt.
Irriterende, men til at leve med.


Dbh Martin

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Satans! Jeg kan lige se at mit "skattepolitiske" oplæg er forsvundet (det der startede i retning af ... "hvis der var en ting du kunne lave om ...") - det havde ellers været et godt oplæg til dit møde med skatteministeren



Nå, men jeg tror i øvrigt godt du kender min teori på dette punkt, Martin - ellers spørg løs, så får du den igen :)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er sgu ked af det, men der var en fejl i systemet og der var et mirakkel at Daniel kunne redde 120 indlæg der ellers også var væk. Det gik heldigvis kun ud over ca. 25 indlæg, men det er sgu ærgeligt alligevel.

Dbh Martin
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad syntes du ellers om den nye opdeling af inholdet. Både søgemaskine og brugermæssigt Mikkel?

Dbh Martin
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg kender det - jeg har også tabt lidt sider her or der ved diverse debat-crashes gennem tiden :)


Vi er stadig langt fra en ordentlig optimeret debat, som du ved. Men når man arbejder med frivillige udvikler resourser så går det jo ikke altid så hurtigt som man gerne ville. De seneste ændringer betyder ikke meget i forhold til søgemaskinerne. Det eneste positive vi har fået ud af det er, at vi har fået fjernet en enkelt identisk side - tidligere var forsiden og debat-gruppen (da der kun var en gruppe) fuldkommen identiske og det kunne godt have ført til at en af dem - eller begge, ville blive slettet. Så at det problem er fjernet nu er naturligvis positivt. Men, som du ved er der en håndfuld mere...

 

Groft sagt kan optimeringen af en debat som denne deles op i:

 


  • Fjernelse af forhindringer for indeksering
    - og dem er der som sagt stadig nogle stykker af. Ikke direkte forhindringer (siderne bliver som det ses indekseret) men indirekte forhindringer, som på sigt kan begrænse indekseringen eller give uheldige udfald.

  • Automatisk og semi-automatisk optimering
    - Dette dækker over alle on-site såvæl som off-site faktorer og her er vi knap og nap startet. Du får en længere liste når vi er klar til det :)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Hmmm ja, der er lidt vej at gå, men jeg må punke Daniel til at give mig lidt tid :-)
Tak for gode råd min ven.

Dbh Martin
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu skal du ikke punke ham så meget at han bliver ked af det :)


Jeg har ofte brugt en glimrende analogi på at søgemaskineoptimere dynamiske websites: Det er som at skrælle et løg - indefra! Lag for lag fjernes problemer og muligheder afdækkes. Man ved bare aldrig hvor mange lag der er, før man når frem til overfladen. Det ene lag dækker over det næste.

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)