Men nu vil jeg lige spørge folk om det igen for, at høre plusser/minusser/meninger vedr. dette koncept.
Udbringning af mad fra McDonalds?? Hvis ikke.. hvorfor så ikke?
Nogle siger på div. forums, at mad vil blive kold. Det bliver maden da ikke fra Dominos Pizza el. fra min egen sushi-bar susu.dk hvor vi også leverer mad ud på scooter.
Personligt synes jeg det er en god idé jeg har altid lyst til McDonalds når jeg virkelig ikke orker noget eller når jeg har tømmermænd. Og i sådan en situation ville det jo være genialt at få bragt ud...
min egen sushi-bar susu.dk hvor vi også leverer mad ud på scooter
Er sushi ikke koldt ? Eller har jeg altid kun fået kold sushi? - Tror bare ikke McDonalds vil kunne håndtere det. De tjener nok penge til at lade det ligge.
vh AB
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Jo det vil man skulle. Men det er vel nøjagtig det samme, som hvis hvis man skulle bestille fra Dominos, den lokale pizza-pusher el. sushi-bar. Der venter man også på sin mad.
Lad os antage, at som nu hvor, der er 9 der gerne vil ha leveret bare nu, pga jeg har skr. det for sjov på min fb væg. Så er det kr. 351,- (39 kr i kørsel). Har skr for sjov at leveringstid er 1 time. Lige som Dominos Pizza. Folk er lige glade. Bare de får mad til døren :-)
Nej ikke al sushi er kold. Fejlagtigt tror mange, at sushi kun er fisk. Sushi betyder "små retter" på japansk. Derfor sælges, der fx. også varme supper, spyd med kylling/oksekød osv.