Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er min hjemmeside værd?

Side 3 ud af 5 (47 indlæg)
Tilmeldt 27. Jan 07
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej atakos.dk

Jeg ved ikke hvordan du opsætter din Adsense, men du gør det ikke særlig godt. :)

Jeg har en langt større indtjening via Adsense. Hvilke sider bruger du adsense på? For jeg synes det er et meget lavt beløb

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 15:42
Hej Nick,

Jeg er også sikker på at jeg ikke gør det særlig godt :))

Jeg har adsense på bl.a. vores tyrkiske byguide a la aok.dk - med lidt over 100.000 unikke om måneden og 1.7 mil sidevisninger. Og jeg får ca. 50-60 kliks om dagen. Nu er klikpriserne ret lave i Tyrkiet og ligger på ca. 0,02 til 0,05$ - Men jeg burde efter jeres regnestykke få MANGE MANGE flere kliks.... hvor bliver de af?

Se bl.a. her: www.hergece.com og www.hergece.com/arkadas (community delen)

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 16:28
Jeg har talt  med firmaet idag og  efter lidt brok fra min side, er en overtagelse af siden nu ændret til at jeg godt må beholde den, bare jeg har fokus det rigtige sted. Og det mener de så kan være et problem pga. interessekonflikter.

Lille jeg kan jo alligevel ikke konkurrere med dem, så jeg vil mene at min hjemmeside er en meget lille brik i det spil, men det er muligt at jeg tager fejl.

Skal til endnu et møde med dem på onsdag hvor vi udelukkende skal diskutere min hjemmesides fremtid.

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:42
Nu er jeg lidt forvirret - jeg troede slet ikke det var jobbet du var interesseret i. Tager jeg helt fejl der?

> Lille jeg kan jo alligevel ikke konkurrere med dem,

JO DU KAN! Det er jo lige præcis derfor de er ved at forsøge at lokke dit website fra dig. Det er fordi de er bange for konkurrencen (selvom de muligvis prøver at bilde dig noget andet ind).

Hvor meget vil de betale i løn?
Der er meget der tyder på, at du kunne komme til at tjene et ret pæn klat penge hver måned på dit website, og dertil kommer så den værdigforøgelse der vil være ved at du arbejder endnu mere koncentreret med den. Hvis du om et år eller to kan fremvise en god indtjening, så er salgsprisen endnu højere end nu.

Jeg ville helt klart vælge at fokusere på websitet, hvis jeg var dig - men nu er jeg jo også rendyrket iværksætter :)
Hvis du har brug for hjælp med at få optimeret trafik og indtjening, så er du velkommen til at kontakte mig. Vi går ind i en del projekter af den slags for tiden ...
Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Skrevet kl. 16:48
Jo, jobbet er jeg interesseret i, vi skal jo reelt lave de ting professionelt som jeg har ''leget'' med i min fritid, og det er jo cool nok.

Så jeg vil gerne være med når de går igang, men selvfølgelig ikke for enhver pris.

Jeg er selvfølgelig meget åben og lydhør overfor de ting du mener du kan hjælpe med, og hvis potentialet vitterligt bliver udnyttet er der jo rig mulighed for at det kan blive en sjov og OK forretning for alle, så du må meget gerne fortælle mig mere om hvad du synes der skal og KAN ske.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:31
Hvis de vil ansætte dig til at lave ting som du også laver i din fritid skal du passe MEGET godt på. For det kan give bagslag.

Hvis jeg var dig, så vil jeg satse på siden. Få nogle Google Adsense på de rigtige steder. Så er jeg sikker på at du vil kunne omsætte for en pæn del.

Og det med at der er nogle der siger 1-2% i clickrate....det kan komme MEGET højere op. Du har fat i en masse medlemmer... du har et potentiale som jeg godt kunne tænke mig at få ;)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Skrevet kl. 17:34
Hvilken form for bagslag tænker du på?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:35
Dato: 14-05-2007 15:41:51 Forfatter: Atakos.com Hej Nick,

Jeg er også sikker på at jeg ikke gør det særlig godt :))

Jeg har adsense på bl.a. vores tyrkiske byguide a la aok.dk - med lidt over 100.000 unikke om måneden og 1.7 mil sidevisninger. Og jeg får ca. 50-60 kliks om dagen. Nu er klikpriserne ret lave i Tyrkiet og ligger på ca. 0,02 til 0,05$ - Men jeg burde efter jeres regnestykke få MANGE MANGE flere kliks.... hvor bliver de af?

Se bl.a. her: www.hergece.com og www.hergece.com/arkadas (community delen)

Grunden til at du ikke får så meget ind via dine reklamer er at man ser dem ikke. Du skal sørge for at få dine reklamer ind så de passer til din side og så de kan ses uden at man skal scrolle.

Et eksempel på en der tjener godt på det er http://www.worldvillage.com/ . Dertil kan man krydre siderne med http://www.kontera.com/ sammen med Google. Det er der ikke noget problem i.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 17:36
jeg vil sige ca. 450.000 og derop af

Med Venlig Hilsen

Martin

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:55
Hvis de som standard i kontrakten skriver at du ikke må have andet arbejde som det du kommer til at lave hos dem... så hjælper det ikke noget at du måske har en mundtlig aftale for den holder ikke (ved godt at den er lige så bindende, men den er dælme svær at bevise).

Side 3 ud af 5 (47 indlæg)