Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er min hjemmeside værd?

Side 2 ud af 5 (47 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 55
Fra  FindersKeepers Webshop Skrevet kl. 01:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan sagtens se og forstå dit dilemma, men hvorfor ikke selv køre siden videre uden deres indblanding.

Du kan potentielt tjene mange penge på denne side, bare halvdelen at det ovenstående regnestykke er da en udmærket månedsløn : ) Bliv din egen chef, føre dine egne idéer ud i livet og stå 100% inde for dit produkt.

Demografi - Det er guldværd når du skal sælge annoncer, så dine annoncører kan se hvem der bruger din side.

Venlig Hilsen
Rasmus Edlund

Stedet for det mest inspirerende design

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 02:04
Det har egentlig altid været mig imod at det skulle gå op i penge, men på den anden side set skal jeg jo have mad på bordet og hvis man kunne få det ved at videreudvikle noget man allerede har igang, så kunne det jo være skæggere end at være almindelig lønslave.

Vi har et godt koncept på ToyotaExtreme og med den rette hjælp til at videreudvikle det, både teknisk og på det forretningsmæssige plan, kunne det jo gå hen og blive endnu sjovere.....

Kunne være ret sjovt at tage den et skridt videre... opad :-)

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Fra København K
Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 55
Fra  FindersKeepers Webshop Skrevet kl. 02:19

Ja that’s the spirit.

Nu har jeg luret på dit site de sidste par timer – og der er jo rigtig meget potentiale.

Venlig Hilsen
Rasmus Edlund

Stedet for det mest inspirerende design

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Skrevet kl. 02:25
Nu skal jeg passe på at jeg ikke siger noget der er løgn, men det er så vidt jeg ved (og ret mig hvis nogen mener jeg tager fejl) den mest besøgte private Toyota-side i Danmark og jeg tror at den måske ligger på Top10 over de mest besøgte private bilsider i DK.

Jeg tror også man kunne lave en masse sjov med den side (det gør vi nu allerede) jeg skal nok bare prøve at fokusere lidt mere på den forretningsmæssige del og ikke så meget på hobby-delen, men en god kombination af begge ;-)

En lille sidebemærkning; det er et superfedt sted at søge hjælp, herinde på Amino. Jeg har på bare nogle timer allerede fået meget hjælp i denne tråd.... Kører I Toyota og skal I bruge noget til den, så sig til

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 08:07
> De sagde (måske lidt underligt for det forbedrer jo ikke deres forhandlings-situation) at der ville kunne sælges reklamer for 75.000 pr. måned

Hvis du regner alle indtægter med mener jeg beløbet er lidt i underkanten. Jeg ville gætte på 100-125.000. Hvis du så fratrækker udgifter (hosting og løn) ender du med et overskud på mindst 50-70.000. Jeg ville ikke sælge det for under 2 x årets overskud = 1,2-1,6 millioner og muligvis mere.

Det er dog tvivlsomt om de vil betale dette, da de sikkert tror de kan "franare" dig siden for en slik. Det skal du ikke tage imod. Driv den videre selv med mindre du kan få en god kontant pris. Hvis du kan holde dampen oppe, vil værdien ikke falde - tværtimod.
Tilmeldt 27. Jan 07
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 08:23
Dato: 14-05-2007 00:52:55 Forfatter: redlun

Jeg bruger selv AdSenes og tjener ca. 1,75 $ pr. 1.000 sidevisning.
Hvis du smider lidt AdSenes i bunden og regner med ca. 1,75 $ i eCPM se regnestykket sådan her ud.

1.500.000/1.000 = 1.500 * 1,75$ = 2.625 $ pr. måned ~ 15.000 kr.

Ikke for at sige noget nedværdigende om din side redlun - men at tjene 1.75 på 1000 visninger, er ikke meget på adsense

Jeg vil da bestemt mene at den er noget højere - vil sige at den ligger på min. 15$ og på en side som Renes vil jeg mene at der kan tjenes godt :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 09:23
Det med ansættelsen vil give store muligheder for at du kommer til at fortryde.

Jeg vill eklarrt behold esiden, og så udnytte potentialet mere. Som beregningerne herunder viser, kan du hurtigt komme til at lave dig en god månedsløn, og hvorfor så ikke være herre i eget hus?

Alternativt stik dem en pris a''la de 1,6 millioner og hvis de takker ja, så snup pengene og kig dig ikke tilbage.

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Skrevet kl. 09:41
Jeg har ikke intentioner om at blive rig på siden, men kunne jeg tjene en fornuftig månedsløn på en hobby, så ville det jo være kanon!

Uanset om de tal her på siden er skudt langt over (eller under for den sags skyld) så kan jeg se at siden åbenbart har et stort u-udnyttet potentiale.... nok også større end jeg lige først regnede med...

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 299
Fra  DForm Skrevet kl. 11:37
Jeg synes det er helt fint at du tænker på siden som noget sjovt og det er fornøjelsen der driver værket - pengene er en positiv sidegevinst, MEN, når der tilsyneladende er et stort potentiale for en god indkomst og samtidig mulighed for dig at drive siden fuld tid, så mener jeg bare du skal give den på alle tangenter :)
Dine medlemmer vil alt andet lige også få en bedre service med en mand fuld tid på siden.

Mvh Daniel Duvald - Speciale: Design & udvikling til Joomla CMS, Wordpress, Magento & Prestashop
Kvalitets-webhosting

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 15:17
Hej,

Det bliver måske et sidespor, men når I nu sidder og giver eksempler på Adsense indtjening, så er det jo vel klik-priser, eller? Selv 1,75$ pr. 1000 visninger er efter min mening ret høj klikrate. Hvis pr. klik i gennemsnit giver 0,20 $ (Måske højere - ved jeg ikke) - så er det er det en klikprocent på ca. 1%.

Er det ikke ret højt sat med adsense? I alm. store bannerkampagner, med store og flotte bannere anser man en klik procent på 1% - 2% som normalt. Hvor jeg med mine erfaringer har en MEGET lavere klik procent på adsense.

Rene du har en flot side... Og jeg ville heller ikke vælge at blive "ansat".

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Side 2 ud af 5 (47 indlæg)