Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Getmore.dk

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Malmø
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Kan det virkelig være rigtigt at jeg ikke kan levere en foto printer tilbage som er fejlbestilt, hvis jeg har skrevet min privat adresse (som tilfældigvis også er min firma adresse) som modtager??

Jeg har flere gange haft kontakt med firmaet over mail, men de afviser blankt at bytte, end ikke til en dyrere model selvom jeg tilbød at betale evt difference..

Er det mig der er helt galt på den eller er det bare dårlig service???

Med Venlig Hilsen

Micky Thygesen

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 13:02
hvis den er købt som privatperson har du returret, af en eller anden årsag tilbyder edb-butikkerne ikke returret på b2b salg, hvilket er årsagen til at jeg nu køber alt edb-udstyr som privat person eller i hvert fald sendt til mig personligt.
Fra Malmø
Tilmeldt 24. Apr 07
Skrevet kl. 13:03
Det var også et privat køb..

De har åbenbart selv været inde og tjekke adressen på cvr.dk og fudnet ud af der lå et firma på samme adresse.

Er det så lovligt at afvise et bytte??

Med Venlig Hilsen

Micky Thygesen

Tilmeldt 11. Jun 06
Skrevet kl. 13:08
Næ det ville jeg ikke mene, men skal man ikke på getmore vælge om man køber som privat eller erhverv?
Fra Malmø
Tilmeldt 24. Apr 07
Skrevet kl. 13:11
Hmm.. Det mindes jeg ikke lige, men uanset hvad er den købt som privat, så hvis valgmuligheden har været der har jeg krydset af i Privat..

Ville bare høre hvordan reglerne var inden jeg hev en advokat ind i billedet..

Med Venlig Hilsen

Micky Thygesen

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 13:13
Hvis den er købt som privatperson (dvs. dit firmanavn/cvr nummer slet ikke er involveret) så har du 14 dages returret, uanset om du driver firma på samme adresse. Så bare klø på :)

En anden gang før man vælger at handle et sted så prøv at google på firmaet, en googling på "getmore" ville have givet dig en hel del advarsler og derfor muligvis sparet dig for bøvlet.

Tilmeldt 11. Jun 06
Skrevet kl. 13:13
Prøv at ringe til forbrugerstyrelsen, hvis de siger god for det, kan du vel sende den retur og bagefter gå til din bank og gøre indsigelse mod betalingen.
Fra Malmø
Tilmeldt 24. Apr 07
Skrevet kl. 13:17
Googlede dem lige Sune og du har desværre ret.. Ærgeligt jeg ikke fik gjort det noget før

Havde fat i forbrugerstyrelsens online service her tidligere og de gør ikke noget ved elektronik køb under 800kr desværre.

Med Venlig Hilsen

Micky Thygesen

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9742
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:26
Som forbuger har du 14 dages fortrydelsesret ved fjernkøb. Den kan butikken ikke løbe fra. Hvis de ikke vil være behjælpelig med med returneringen så fortæl dem venligt men bestemt at du så må lave en chargeback i banken. Firmaet ved udenmærket godt, at de så kommer til at betale det hele tilbage + 250 kroner i afgift til PBS. Spørg om det er det de vil, eller om de hellere vil afslutte sagen på mindelig måde.
Fra Malmø
Tilmeldt 24. Apr 07
Skrevet kl. 13:29
Super ide Mikkel..

Jeg fyrer sgu lige endnu en mail afsted til dem med dit "forslag"

Med Venlig Hilsen

Micky Thygesen

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)