|
Kan det virkelig være rigtigt at jeg ikke kan levere en foto printer tilbage som er fejlbestilt, hvis jeg har skrevet min privat adresse (som tilfældigvis også er min firma adresse) som modtager?? Jeg har flere gange haft kontakt med firmaet over mail, men de afviser blankt at bytte, end ikke til en dyrere model selvom jeg tilbød at betale evt difference.. Er det mig der er helt galt på den eller er det bare dårlig service??? |
Getmore.dk
Med Venlig Hilsen
Micky Thygesen
|
|
|
Det var også et privat køb.. De har åbenbart selv været inde og tjekke adressen på cvr.dk og fudnet ud af der lå et firma på samme adresse. Er det så lovligt at afvise et bytte?? |
Med Venlig Hilsen
Micky Thygesen
|
|
|
Hmm.. Det mindes jeg ikke lige, men uanset hvad er den købt som privat, så hvis valgmuligheden har været der har jeg krydset af i Privat.. Ville bare høre hvordan reglerne var inden jeg hev en advokat ind i billedet.. |
Med Venlig Hilsen
Micky Thygesen
|
En anden gang før man vælger at handle et sted så prøv at google på firmaet, en googling på "getmore" ville have givet dig en hel del advarsler og derfor muligvis sparet dig for bøvlet. |
|
|
|
Googlede dem lige Sune og du har desværre ret.. Ærgeligt jeg ikke fik gjort det noget før ![]() Havde fat i forbrugerstyrelsens online service her tidligere og de gør ikke noget ved elektronik køb under 800kr desværre. |
Med Venlig Hilsen
Micky Thygesen
|
|
|
Super ide Mikkel.. Jeg fyrer sgu lige endnu en mail afsted til dem med dit "forslag" ![]() |
Med Venlig Hilsen
Micky Thygesen
Bliv gratis medlem