Hej.. Jeg har forsøgt at søge og lede efter hvilket CMS system der er mest SEO venligt, eller i hvert fald nemmest at integrere det i... Typo3 er vist det jeg kom tættest på var et godt bud.. og så Demib der i 2005 mente at Drupal også kunne bruges... men jeg vil gerne have lidt opdateret viden på området, der må da være sket opdateringer til alle CMS'erne... Jeg står foran at skulle oprette en side med CMS, og har før installeret både e107, Joomla og PHP-fusion, men det var før jeg anede hvad SEO var... så kan ikke huske hvilke der var mest optimal i den forbindelse... Jeg har nogenlunde teknisk snilde, og vil bruge fri opensource CMS system, så ingen salgstaler er nødvendige ;-).. bruger gerne tiden på at det driller lidt, for det er jo der man lærer mest... autodidaktisme styrer ;-) (hov, var det et ord) Men jeg skal lave et website, hvor der kommer en masse artikler, og jeg forventer også at Adsense skal udgøre en stor del af siden... Hvilket CMS kan anbefales når der skal hamres et utal af artikler ind, (har meget af indholdet på hardcopy, det skal bare skrives ind)... Og så skal det kunne findes på søgemaskinerne, selvfølgelig med løbende opdatering af SEO-ting (har læst mig i søvne flere gange herinde og på Demibs side ;-) ) Og så skal der nemt kunne integreres Adsense... Jeg har kig på følgende systemer, da de nemt kan integreres på mit website; Joomla Mambo php-Nuke Drupal PHP-Fusion e107 phpWebsite eller skal vi ud i at wordpress er bedre til hvad jeg skal bruge det til.. .? Hele tre ting på en gang, det må da kunne gøres uden at skulle have fat i Kinderægget.... Nogle med erfaringer ? Mvh Brian Brandt |

Både bloggen, jeg skriver på ved ReFocus og min personlige blog (signaturen