Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate idé foræres væk

Side 1 ud af 7 (63 indlæg)
Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg er selv aktiv indenfor affiliatemarketing og ved hvor svært det kan være at finde de gode kampagner.

Mange vælger at forsøge sig indenfor TV pakker, bredbånd, mobiltelefoni og lign. Det er produkter/ydelser hvor konkurrencen er enorm, og det er rigtig svært at få fodfæste på Google. Skal man lave et vellykket affiliateprojekt, så skal man gå efter de lavt hængende frugter, her er muligheden for succes størst.

I den forbindelse vil jeg gerne fremhæve en kampagne som jeg selv står bag. Det er en kampagne for Kabelmix.dk. Du modtager som affiliate hele 25% af den omsætning du kan lave. Du finder kampagnen hos Partner-Ads.

Hvis du ønsker at sælge kabler for Kabelmix.dk, så vil jeg anbefale at du f.eks. koncentrere dig om en enkelt produktkategori. F.eks. HDMI kabler, netværkskabler, DVI kabler, antennekabler og lign. Mener man at det er en lidt for stor mundfuld, så kan man også gå et hak længere ned og optimere på keywords som "hdmi kabel til ps3", "yousee godkendt antennekabel" og lign. Der er et hav af frie "kabel-domæner" og kombinationsmulighederne er nærmest uendelige.

Kabelmix.dk er en nystartet webshop i en vældig fremgang. Vi er pt. i gang med at udvide vores varesortiment til at tælle langt flere produkter end nuværende.

Jeg håber dette gav dig lidt inspiration til dit kommende affiliateprojekt. Hvis du skulle have nogle spørgsmål skal du være velkommen til at skrive her i tråden eller sende mig en PM.

God dag :)

mvh.
Tobias Bay

Fra Vejle
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 282
Fra  Geekweb Skrevet kl. 14:41

jeg har set siden på partner-ads, og ved ikke om jeg vil bruge det til affiliate, selvom det helt klart nok kan være et godt segment at gå efter, det er mere min tid det kniber med, men jeg ved ihvertfald hvor jeg skal købe kabler næste gang, for hold nu K*** nogle gode priser! 

Geekweb.dk - Udvikler din hjemmeside

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Skrevet kl. 15:07

Hej Andreas,

Ja, det er vigtigt at man har tiden til det, før man kaster sig ud i et affiliateprojekt. Et halvhjertet forsøg bliver aldrig rigtig godt. Men jeg er dog sikker på at det er et forsøg værd. Der vil være grundlag for en god passiv indkomst i lang tid, for hvornår skal folk ikke bruge antennekabler længere ??

Godt at høre du kan li' priserne :)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 15:18

Jeg har lige indkøbt et rigtig godt domæne, men savner dog muligheden for at kunne trække et feed på de forskellige kategorier.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 15:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvor stor er chancen for at denne kampagne stadig kører om et år? Ikke så sjovt at lave en helhjertet side, hvis du lukker kampagnen ned om en måned? :-)

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Skrevet kl. 15:23

Hej Casper,

Jeg vil lige undersøge muligheden for at tilbyde feeds...

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Skrevet kl. 15:28

Jesper Sølund:

Hvor stor er chancen for at denne kampagne stadig kører om et år? Ikke så sjovt at lave en helhjertet side, hvis du lukker kampagnen ned om en måned? :-)

Hej Jesper,

Hvis den ikke kører om 1 år, så er det fordi vi er gået konkurs - og det er ikke den retning vi går i nu.

Jeg kan fortælle at vi netop er på vej til at flytte over i nye og større lokaler. Dette er et resultat af fremgang, så vi satser på at vi (og kampagnen) stadig er at finde om 10 år.

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 13:45

Hej

Umiddelbart synes jeg det er en rigtig god ide - en skam kampagnen ikke ligger hos EuroAds.

:: HDMI kabel ::

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 14:01

Laust:

Hej

Umiddelbart synes jeg det er en rigtig god ide - en skam kampagnen ikke ligger hos EuroAds.

Hvorfor er det en skam?

Kan du ikke bare tilmelde dig Partner-ads?

Mvh

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 14:21

Det er en skam fordi at så havde jeg nok gjort brug af hans idé.

Jeg kunne godt tilmelde mig Partner-ads, men jeg synes at jeg er nok i nok netværk pt - og jeg har umiddelbart ikke lyst til at læse flere terms of use :)

:: HDMI kabel ::

Side 1 ud af 7 (63 indlæg)