Jeg er selv aktiv indenfor affiliatemarketing og ved hvor svært det kan være at finde de gode kampagner. Mange vælger at forsøge sig indenfor TV pakker, bredbånd, mobiltelefoni og lign. Det er produkter/ydelser hvor konkurrencen er enorm, og det er rigtig svært at få fodfæste på Google. Skal man lave et vellykket affiliateprojekt, så skal man gå efter de lavt hængende frugter, her er muligheden for succes størst. I den forbindelse vil jeg gerne fremhæve en kampagne som jeg selv står bag. Det er en kampagne for Kabelmix.dk. Du modtager som affiliate hele 25% af den omsætning du kan lave. Du finder kampagnen hos Partner-Ads. Hvis du ønsker at sælge kabler for Kabelmix.dk, så vil jeg anbefale at du f.eks. koncentrere dig om en enkelt produktkategori. F.eks. HDMI kabler, netværkskabler, DVI kabler, antennekabler og lign. Mener man at det er en lidt for stor mundfuld, så kan man også gå et hak længere ned og optimere på keywords som "hdmi kabel til ps3", "yousee godkendt antennekabel" og lign. Der er et hav af frie "kabel-domæner" og kombinationsmulighederne er nærmest uendelige. Kabelmix.dk er en nystartet webshop i en vældig fremgang. Vi er pt. i gang med at udvide vores varesortiment til at tælle langt flere produkter end nuværende. Jeg håber dette gav dig lidt inspiration til dit kommende affiliateprojekt. Hvis du skulle have nogle spørgsmål skal du være velkommen til at skrive her i tråden eller sende mig en PM. God dag :) mvh. |
jeg har set siden på partner-ads, og ved ikke om jeg vil bruge det til affiliate, selvom det helt klart nok kan være et godt segment at gå efter, det er mere min tid det kniber med, men jeg ved ihvertfald hvor jeg skal købe kabler næste gang, for hold nu K*** nogle gode priser!