Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er en god bounce rate?

Side 4 ud af 8 (73 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimi Hove:

( og så fik jeg problemer igen ! )

Nå, nu logger jeg af.. er seriøst træt

Hehe, kender det godt - det kan være svært at løsrive sig fra en debat, selvom man faktisk ikke orker mere :-)
Er spændt på om jeg får dig til at skrive igen nu..

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 21:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg gider jo ikke sidde og ødelægge folks hjemmesider, ved at give forkerte råd, så derfor fortsætter jeg til enten folk har forstået det, eller jeg må se i øjnene at der er mig der har misforstået noget..

Må jeg holde fri nu ? ;)

Hyg jer Nikolaj og Kim

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 22:05

Jimi Hove:

Jeg gider jo ikke sidde og ødelægge folks hjemmesider, ved at give forkerte råd, så derfor fortsætter jeg til enten folk har forstået det, eller jeg må se i øjnene at der er mig der har misforstået noget..

Må jeg holde fri nu ? ;)

Hyg jer Nikolaj og Kim

;) ilm

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 708
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 00:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jimi Hove:
Må jeg holde fri nu ? ;)

Jamen så godnat da...

Vil bare lige sige at os der ikke har en webshop har forstået hvad du mente lige fra begyndelsen;)

Vi leger jo lidt i samme boldgade. Maybe that´s why...

BH

Lars

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 09:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak Lars,

Og du gør det også rigtig godt med din side. Tillykke :)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 708
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 14:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak Jimi - At jeg nu ligger nr. 1 på mit allervigtigste ord "TÆPPERENS" skyldes gode råd og tips og tricks fra alle jer Amino´er. Så hvis man siger tillykke til mig, så er jeg nødt til at rose igen...dejligt at vi lærer hele livet!!!

BH og TAK!

Lars

Fra Brøndbt Strand
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 414
Fra  Kipimo Webjuice.dk Skrevet kl. 20:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

KTJ-Media.dk:
I shops og lign er det lidt nemmere at få folk til at ville se mere, men igen det kommer lidt an på indholdet igen igen :) men fx fik jeg denne helse shop ned på en afvisningsprocent på lidt under 5% fra en procent på lidt over 55%.

Hey Kim

Du har ganske givet gjort et godt stykke arbejde med at optimere, men forskellen i bounceraten skyldes at der er lavet forkert implementering med Analytics. Der er som sådan dobbeltkode (ikke 100% dobbelt), og så blandes kodeversionerne mv. Så lidt oprydningsarbejde, og så er bounceraten nok nærmere omkring de 40-50% igen :)

Partner i digitalbureauet Ambition, samt ejer af webshoppen https://froesnapperen.dk/ 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:49

Ja jeg vil sige at 4,5% lyder helt urealistisk. Man kan ikke undgå at dukke op på søgninger, som ikke er relevante og mange af disse vil selvfølgelig ikke se flere sider :)

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 22:22

webanalytiker:

KTJ-Media.dk:
I shops og lign er det lidt nemmere at få folk til at ville se mere, men igen det kommer lidt an på indholdet igen igen :) men fx fik jeg denne helse shop ned på en afvisningsprocent på lidt under 5% fra en procent på lidt over 55%.

Hey Kim

Du har ganske givet gjort et godt stykke arbejde med at optimere, men forskellen i bounceraten skyldes at der er lavet forkert implementering med Analytics. Der er som sådan dobbeltkode (ikke 100% dobbelt), og så blandes kodeversionerne mv. Så lidt oprydningsarbejde, og så er bounceraten nok nærmere omkring de 40-50% igen :)

Det er selvfølgelig ikke så godt hvis det er tilfældet, har skrevet en PB til dig.

Jeg er på ingen måde Analyticsekspert, kan en del men er ikke ekspert på det område, og har derfor eksterne folk til at lave sådan noget. Har selvfølgelig underettet personen om påstanden, og er det tilfældet at du har ret, så vil person så bare ikke få flere opgaver fra min hånd. Jeg ved at du ved en helt del om analytics, i hvert fald betydeligt mere end jeg, men jeg vil alligevel lade tvivlen komme til ham gode. Man er uskyldig indtil andet er bevist :)

Det så vidt jeg kan se, kun er en lille stump kode som den eksterne har sat på (Denne kode har jeg fjernet midlertidigt), mens analyticskoden er noget DanDomain shoppen selv sætter ind.

Så du må da meget gerne svare på den PB :)

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 22:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 7 person

KTJ-Media.dk:
Det er selvfølgelig ikke så godt hvis det er tilfældet, har skrevet en PB til dig.

Nu ved jeg ikke om du bare har skrevet "tak for hjælpen med at fejlfinde i vores implementering" i den PB, men hvis det er et spørgsmål som andre kan have gavn af at kende svaret på, så vil det jo give god mening at holde det her i debatten. Måske sidder der én, der om 6 mdr søger efter noget og finder den her tråd og kunne bruge svaret. Synes alt for mange tråde på Amino ender i "jeg har sendt dig en PB" - så blot denne lille opfordring Smile

Og tillykke til Helseshoppen med at de nu forhåbentligt snart har rigtige data at se på. Det er jo forfærdeligt at optimere sin shop ud fra forkerte data. Så kan man ligeså godt gøre det ud fra nogle DMIs vejrudsigt Big Smile

Bedste hilsner

Morten Vadskær

Side 4 ud af 8 (73 indlæg)