Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er en god bounce rate?

Side 3 ud af 8 (73 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Det er jo også det jeg siger ;)

Men det godt nok at du siger det, fordi man har ikke lyst til en bouncerate på 100 % på en webshop :D, og det indtryk er der sikkert nogle der får når de læser mine indlæg.

For at skære det ud i pap igen, så gør det nemt for din kunde at handle ind. Glem bouncerate, det er ikke halvt så vigtigt som det gøres til.

Hvis folk vælter rundt på din side, og finder ting de ikke bryder sig om, og du dermed forstyrrer dem i deres salg, så er det skidt.

Nå jeg vil bounce væk herfra... og det er godt ;)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 20:40

Ps:

Her er et blogindlæg fra en seo-ekspert der hedder Michael Gray ( foredragsholder ved store seo-konferencer i USA osv ).

Han har arbejdet med sites med bouncerates på 85 %, og de er succesfulde.

Så det er ikke kun mig der er en galning, og bouncerate er langt fra så sort/hvidt som det gøres til. Og det var sådan set meningen med mine indlæg her.

Læs mere her : http://www.wolf-howl.com/google/high-bounce-rate-bad/

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 20:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jimi Hove:

Ps:

Her er et blogindlæg fra en seo-ekspert der hedder Michael Gray ( foredragsholder ved store seo-konferencer i USA osv ).

Han har arbejdet med sites med bouncerates på 85 %, og de er succesfulde.

Så det er ikke kun mig der er en galning, og bouncerate er langt fra så sort/hvidt som det gøres til. Og det var sådan set meningen med mine indlæg her.

Læs mere her : http://www.wolf-howl.com/google/high-bounce-rate-bad/

Der er ingen som siger, at man ikke kan have succesfulde hjemmesider med høje bouncerates, men hvis du spørger Michael Gray om han vil sænke sin bouncerate yderligere, så er jeg overbevist om, at han siger ja. I dette tilfælde vil besøgende komme rundt på flere sider hvor de kan klikke på annoncer, dele indhold vha. sociale tjenester m.m. Det kan umuligt ses som noget dårligt. Men lad os bare lade den ligge her, tror ikke vi bliver enige ;-)

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 20:49

Hej Nikolaj,

Ja hvis han gerne vil have de kommer flere steder hen, så vil han gerne have den ned. Hvis han gerne vil have at de udfører præcis den handling som de gør på hans side, så er det ikke godt med en lavere bouncerate, da det forøger muligheden for et spildt salg.

Vi er nogenlunde enige.. det nok bare mig der er en galning, og det er helt fint :)

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Skrevet kl. 20:56

Jimi Hove:

Vi er nogenlunde enige.. det nok bare mig der er en galning, og det er helt fint :)

LOL, det kalder jeg selvtillid ;-)

Jimi Hove:

Ja hvis han gerne vil have de kommer flere steder hen, så vil han gerne have den ned. Hvis han gerne vil have at de udfører præcis den handling som de gør på hans side, så er det ikke godt med en lavere bouncerate, da det forøger muligheden for et spildt salg.

At de udfører en handling på én side, udelukker jo ikke at de kan udføre en anden handling på en anden side? Hvis målet er at dele et blogindlæg på facebook, så er det vel bedre at få delt 2 forskellige indlæg i stedet for 1? 

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 21:01

Nikolaj Bomann:
Hvis målet er at dele et blogindlæg på facebook, så er det vel bedre at få delt 2 forskellige indlæg i stedet for 1? 

Det er godt nok også uambitiøst at have det som mål, hvis man har en side som skal sælge produkter eller services. " Hej Chef. Vi solgte ikke noget, men folk likede vores sider " Men det er en mulighed ja, men ikke en ambition jeg går efter som første prioritet

Det jeg som sagt går efter, er at kreere hver landingpage således at brugeren får opfyldt alle sine behov, lige der. Hver side de klikker sig videre på kan potentielt ødelægge det salg, som jeg havde optimeret mod på den landingpage de lige havde klikket sig væk fra.

Jeg kan sgu ikke forklare det bedre , sorry :)

Og som jeg har sagt nogle gange nu, så vil der være en del tilfælde hvor du ønsker en lav bouncerate, også på et blogindlæg for eksempel. Men selv der der ville jeg satse på et salg direkte fra den side, og dermed en høj bouncerate.

Men nu kan jeg ikke mere i aften. Tak for snakken, den må vi fortsætte en anden dag :)

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Skrevet kl. 21:07

Jimi Hove:

Nikolaj Bomann:
Hvis målet er at dele et blogindlæg på facebook, så er det vel bedre at få delt 2 forskellige indlæg i stedet for 1? 

Det er godt nok også uambitiøst at have det som mål, hvis man har en side som skal sælge produkter eller services. " Hej Chef. Vi solgte ikke noget, men folk likede vores sider " Men det er en mulighed ja, men ikke en ambition jeg går efter som første prioritet

Det jeg som sagt går efter, er at kreere hver landingpage således at brugeren får opfyldt alle sine behov, lige der. Hver side de klikker sig videre på kan potentielt ødelægge det salg, som jeg havde optimeret mod på den landingpage de lige havde klikket sig væk fra.

Jeg kan sgu ikke forklare det bedre , sorry :)

Og som jeg har sagt nogle gange nu, så vil der være en del tilfælde hvor du ønsker en lav bouncerate, også på et blogindlæg for eksempel. Men selv der der ville jeg satse på et salg direkte fra den side, og dermed en høj bouncerate.

Men nu kan jeg ikke mere i aften. Tak for snakken, den må vi fortsætte en anden dag :)

Jeg tror også vi holder for i aften, vi bliver vist ikke helt enige :-)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 21:22

Hvis man ikke tænker på webshops, eller andre sider hvor det er strengt nødvendigt at komme til en ny side for at købe, så skulle det jeg siger gerne give mening.

.. og det var så sidste ord :)

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 21:27

Jimi Hove:

Hvis man ikke tænker på webshops, eller andre sider hvor det er strengt nødvendigt at komme til en ny side for at købe, så skulle det jeg siger gerne give mening.

.. og det var så sidste ord :)

Godt du lige siger det, for det du har skrevet indtil nu, bortset fra den sidste post til mig, kunne meget godt lyde som om du mener på alle websites. :)

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 21:44

KTJ-Media.dk:
Godt du lige siger det, for det du har skrevet indtil nu, bortset fra den sidste post til mig, kunne meget godt lyde som om du mener på alle websites. :)

jamen så er jeg da glad for at jeg fik skrevet det , igen. Det er sjovt som ting man tror andre har forstået, at man ikke har forklaret det godt nok.

Jeg må være blevet til en kvinde, siden at jeg tror at folk ved hvad jeg tænker :)

( og så fik jeg problemer igen ! )

Nå, nu logger jeg af.. er seriøst træt

Side 3 ud af 8 (73 indlæg)